Odido maakt Opnemen 1 euro duurder en voegt standaard…

Pagina: 1
Acties:

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:18
Artikel: nieuws: Odido maakt Opnemen 1 euro duurder en voegt standaard Videoland-abonn...
Auteur: @YannickSpinner

Helaas werd ik dor Bor op m'n vingers getikt dat ik niet mocht aangeven dat er fouten/onwaarheden in het artikel staan.

Dus bij deze:

De prijs word geen 6 euro, maar 5,99

De prijs van Videoland Basis is 6,99

Opnames terugkijken/starten is niet alleen mogelijk op odidohardware, maar ook via tv.odido.nl & de odido smart tv app

200uur terug kijken, MITS de programma rechten dit toestaan.

Opzeggen mag als je contract word aangepast, dit is dus alleen het geval voor de mensen met tv en cloud recording er bij. Dit is nog geen 1% van alle klanten.

[ Voor 9% gewijzigd door torretje2012 op 28-05-2026 22:08 ]

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 23-06 12:20

YannickSpinner

Redacteur
Hi! Voor zover ik weet weerhouden dat de mods nooit iemand van het geven van feedback, maar daar zitten wel enkele regels aan verbonden ;)

Bedankt voor je vriendelijke feedback! We ronden bedragen waar mogelijk af met een cent. De overige kanttekeningen zijn ongetwijfeld juist, maar staan niet fout in het artikel. Ik probeer met het oog op overzichtelijkheid vooral de hoofdlijnen te presenteren. Mensen die graag meer willen weten over de functie kunnen daar zelf in duiken. Overigens mogen die kanttekeningen ook altijd in de comments, dat kan ook hartstikke waardevol zijn!
edit:
voor de volledigheid wel 'tot' bij terugkijktijd toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door YannickSpinner op 29-05-2026 07:33 ]

• torretje2012
er staan feitelijke onwaarheden in, als mensen dit artikel als waarheid aannemen hoe kunnen ze zich dan verdiepen in de materie?

• P1n4u7n
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 03:15
In het artikel van tweakers staat.
Vanaf die datum is er geen standaard Opnemen-pakket zonder Videoland beschikbaar. Klanten kunnen tot 30 juni hun abonnement kosteloos opzeggen.
In de odido mail staat
Wil je naar aanleiding van deze wijzigingen je pakket liever kosteloos opzeggen? Dat kan tot 30 juni in Mijn Odido of via onze contactpagina. Hier vind je de nieuwste aanvullende voorwaarden Extra’s, die gelden voor Opnemen + Videoland Basis
Ik heb 4 medewerkers van de klantenservice aan de lijn gehad en 2 houden vol dat alleen het pakket kan worden opgezegd.
Ik wilde de manager spreken nadat ik boos was geworden na 22 minuten ben ik in de wqcht gezet en rond 18:10 is het gesprek na 30 minuten geëindigd omdat de "afdeling" gesloten was.

De klantenservice is tot 20:00 open.

Kan je het hele internet en tv abonnement opzeggen als je internet + tv en opnemen hebt? Of alleen het opnemen pakket?

• torretje2012
de service afdeling is tot 18:00 geopent, de technishe dienst tot 20:00. Als je alleen je opnemen weg wil of tv weg wil, dan kan je dit ook via de selfservice regelen. Een volledige opzegging kan alleen via 0800-0092, vraag bij het technish personeel alleen om je door te verbinden met savedesk voor een opzegging.

Als je de mail hebt gehad (en dus het Cloud Recording pakket hebt) kan je opzeggen, anders niet.... Maar Yannick blijft liever onzin in z'n artikel volhouden dan dit aan te passen.

[ Voor 31% gewijzigd door torretje2012 op 02-06-2026 21:52 ]

• P1n4u7n
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 03:15
Ik heb hier nog een post gemaakt in topic topic: [Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie
de service afdeling is tot 18:00 geopent, de technishe dienst tot 20:00. Als je alleen je opnemen weg wil of tv weg wil, dan kan je dit ook via de selfservice regelen. Een volledige opzegging kan alleen via 0800-0092, vraag bij het technish personeel alleen om je door te verbinden met savedesk voor een opzegging.

Als je de mail hebt gehad (en dus het Cloud Recording pakket hebt) kan je opzeggen, anders niet.... Maar Yannick blijft liever onzin in z'n artikel volhouden dan dit aan te passen.
Ons contract loopt tot 13 september en in mijn odido kan je het niet wijzigen en er staat wel tekst maar het tekstvak is niet zichtbaar in mijn odido.

Als je via de links wil opzeggen wordt je doorverwezen naar 0800-7123 en daar staat dus de klantenservice is open tot 20:00.

Als ze wel om 18:00 dicht gaan dan hadden ze moeten zeggen dat ze terugbellen omdat ze gaan sluiten.
Een volledige opzegging kan alleen via 0800-0092
Ik kan pas vanaf 13 september volledig opzeggen volgens de redenering van odido.
Goed om te weten.

Je kan opzeggen als je contract is afgelopen. Die einddatum zie je makkelijk in Mijn Odido of de Odido App.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1KYCRDR_ccEmdNXB7X15myGP58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2WBinW6cdC4EZihwcRE1Vki.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y29MddDEOPGsI42JckPPgXnBXaA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WOBbZ3HMWo4BdlUVCFqGTMnA.jpg?f=fotoalbum_large
edit:
Post gewijzigd alleen eerste regel was in de originele post.

[ Voor 84% gewijzigd door P1n4u7n op 03-06-2026 00:44 ]

Pagina: 1