Odido maakt Opnemen 1 euro duurder en voegt standaard…

Pagina: 1
Acties:

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
Artikel: nieuws: Odido maakt Opnemen 1 euro duurder en voegt standaard Videoland-abonn...
Auteur: @YannickSpinner

Helaas werd ik dor Bor op m'n vingers getikt dat ik niet mocht aangeven dat er fouten/onwaarheden in het artikel staan.

Dus bij deze:

De prijs word geen 6 euro, maar 5,99

De prijs van Videoland Basis is 6,99

Opnames terugkijken/starten is niet alleen mogelijk op odidohardware, maar ook via tv.odido.nl & de odido smart tv app

200uur terug kijken, MITS de programma rechten dit toestaan.

Opzeggen mag als je contract word aangepast, dit is dus alleen het geval voor de mensen met tv en cloud recording er bij. Dit is nog geen 1% van alle klanten.

[ Voor 9% gewijzigd door torretje2012 op 28-05-2026 22:08 ]

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-05 15:33

YannickSpinner

Redacteur
Hi! Voor zover ik weet weerhouden dat de mods nooit iemand van het geven van feedback, maar daar zitten wel enkele regels aan verbonden ;)

Bedankt voor je vriendelijke feedback! We ronden bedragen waar mogelijk af met een cent. De overige kanttekeningen zijn ongetwijfeld juist, maar staan niet fout in het artikel. Ik probeer met het oog op overzichtelijkheid vooral de hoofdlijnen te presenteren. Mensen die graag meer willen weten over de functie kunnen daar zelf in duiken. Overigens mogen die kanttekeningen ook altijd in de comments, dat kan ook hartstikke waardevol zijn!
edit:
voor de volledigheid wel 'tot' bij terugkijktijd toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door YannickSpinner op 29-05-2026 07:33 ]

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:56
er staan feitelijke onwaarheden in, als mensen dit artikel als waarheid aannemen hoe kunnen ze zich dan verdiepen in de materie?