• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:14
Valandil schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 09:20:
[...]

groot nadeel van CoD is dat het al snel kinderachtig wordt met allerlei skins en gekke wapens. Neigt dan teveel naar Fortnite.

[...]
Als het goed is is er nu een instelling waarmee je de kinderachtige skins kunt uitschakelen, dus dat is al een hele verbetering. Dit word voor mij en vrienden ook weer de eerste COD die we hebbben aangeschaft in jaren. Ben erg beniewd hoe wij het ervaren en of we niet snel weer terug gaan naar BF6.

EDIT: Het uitschakelen van de skins heb ik ergens gezien, maar kan best clickbait zijn geweest

[ Voor 8% gewijzigd door dm-dutchman op 08-10-2026 13:14 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

[...]

Vond dat een van de beste modus tot nu toe.

Twijfel om deze te kopen, zou het puur voor DMZ doen en single player.

Heb ook battlefield 6 al en groot nadeel van CoD is dat het al snel kinderachtig wordt met allerlei skins en gekke wapens. Neigt dan teveel naar Fortnite.

BF6 is ook niet perfect , maar wel behoorlijk realistisch en bijna alles kan kapot 😉
Ik keek enorm uit naar BF6, gelijk op launch een of andere deluxe versie gekocht maar klikte toch niet echt op een of andere manier. Het "realistische" vond ik wel fraai maar het schieten net niet lekker.

COD en vooral de moderne MW's hebben dat wat mij betreft toch net beter op orde.

I wake up in the morning and I piss excellence

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:56
dm-dutchman schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 09:24:
[...]

Als het goed is is er nu een instelling waarmee je de kinderachtige skins kunt uitschakelen, dus dat is al een hele verbetering. Dit word voor mij en vrienden ook weer de eerste COD die we hebbben aangeschaft in jaren. Ben erg beniewd hoe wij het ervaren en of we niet snel weer terug gaan naar BF6.
Is dat officieel? Dat is een functie dat veel mensen willen maar dat ze dat echt gaan doen?

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:56
[...]

Vond dat een van de beste modus tot nu toe.

Twijfel om deze te kopen, zou het puur voor DMZ doen en single player.

Heb ook battlefield 6 al en groot nadeel van CoD is dat het al snel kinderachtig wordt met allerlei skins en gekke wapens. Neigt dan teveel naar Fortnite.

BF6 is ook niet perfect , maar wel behoorlijk realistisch en bijna alles kan kapot 😉
DMZ was free to play, denk dat dit deze versie ook wel zal zijn?

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DMZ 2.0 wordt niet f2p

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 20:27
Chelseamarre123 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 13:09:
[...]

Is dat officieel? Dat is een functie dat veel mensen willen maar dat ze dat echt gaan doen?
Dit is officieel. Ben het ook ergens tegengekomen op twitter onlangs

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Voor alle duidelijkheid. DMZ is een onderdeel van MW4 naast de single player en de multiplayer dus je moet het spel kopen.

DMZ Story Missions
DMZ Bounty systems

[ Voor 21% gewijzigd door internaut op 09-10-2026 11:08 ]

• Wimpie79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SH1doFkIpH96ZmSm-XhZVDMllGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmeupENq64fujcfRPwYogxdE.jpg?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Weet iemand hier wat de DMZ Deployment Bonus van de Vault Edition inhoud?

• Wimpie79
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 18:05:
Geen idee. Weet wel dat je dmz 20 oktober al kan spelen en campaign 16 oktober...

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

• Wimpie79
Er is ook een nieuwe blog op de site van call off duty.. alleen over dmz. Met heeeeel veeeel info...

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Wimpie79 schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 18:13:
[...]

Geen idee. Weet wel dat je dmz 20 oktober al kan spelen en campaign 16 oktober...
Early campaign zit ook bij de normale pre-order aldus de PlayStation store.

Voor DMZ vraag ik mij af welke versie je nodig hebt. Ze hebben het alleen over pre-order.

Edit: Ik heb de campaign nog niet uit op 29 oktober verwacht ik, dus maakt niet zo gek veel uit als ik later zou kunnen beginnen aan DMZ.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 09-10-2026 18:40 ]

• Wimpie79
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 18:39:
[...]

Early campaign zit ook bij de normale pre-order aldus de PlayStation store.

Voor DMZ vraag ik mij af welke versie je nodig hebt. Ze hebben het alleen over pre-order.

Edit: Ik heb de campaign nog niet uit op 29 oktober verwacht ik, dus maakt niet zo gek veel uit als ik later zou kunnen beginnen aan DMZ.
Dacht dat ze gezegd hadden Just pre order mw4 digital. Meer niet. Met de vault editie heb je 3 operator slots ipv 2 bij dmz... Ben de blog aan het lezen...

Dmz en multiplayer wapens progression count for both. Das wel handig..... pff wat een blog en veel lees werk...

[ Voor 9% gewijzigd door Wimpie79 op 09-10-2026 18:57 ]

• Wimpie79
Nog iets interessant. Level progression in dmz is volledig in dmz . Een ander soort systeem. Maar geld ook wel voor mp en warzone... omgekeerd niet. Speel je multiplayer of warzone level je dmz niet en enkel multiplayer of warzone. Speel je dmz level je alles.

• Wimpie79
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 18:05:
Hier het antwoord....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5V4wmzoX4BkoZsb5zhTX7if0jxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VCFJhvIVzKjfpQdxYASpDF5G.jpg?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Mm daar heb ik de vault Edition niet voor nodig, dan neem ik een licentie op de normale.
thanks!

Pagina: 1 2 3 Laatste