• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:10
Klopt het dat er een update is geweest, in ieder geval op de PS5?

Ik vond het vanmorgen een stuk beter spelen, minder log, een stuk sneller.

PC versie heb ik alleen nog op een handheld gespeeld (via Moonlight) viel logischerwijs niet mee.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gisteren waren de freezes ook al, was echt onspeelbaar

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:34
richards3 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:49:
Het rare is ook nog, wanneer de match weer verder gaat, dan sta ik soms aan de ander kant van de map terwijl ik totaal niet heb gelopen onder de freeze. Gebeurt niet elke keer, maar dan sta ik op een plek waar ik niet ben langs gerend of niet naar toe ben gerend. Alsof het je ergens random naar toe teleporteert.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberToon op 23-08-2026 15:04 ]

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:19
Stunned Guy schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:48:
Klopt het dat er een update is geweest, in ieder geval op de PS5?

Ik vond het vanmorgen een stuk beter spelen, minder log, een stuk sneller.

PC versie heb ik alleen nog op een handheld gespeeld (via Moonlight) viel logischerwijs niet mee.
Ja klopt. Op ps5 pro update gehad. Gisteren paar vast lopers. Vandaag nog niets voor gehad. Behalve campers lol

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:26
richards3 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:49:
Vanaf ik een freeze heb leave ik. Blijft terugkomen

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 19:02
Ook hier regelmatig freezes en ook vijf keer vandaag dat ik volledig uit de game gegooid werd op de XSX. Hopelijk fixen ze dat voor komend weekend;

Heb een LMG opgeraapt en die bleek toch wel lekker te schieten met wat mods dus ik heb nu een Finn met apex.

De map met de bussen zou het alternatief voor shipment moeten zijn en is wat mij betreft veel leuker.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:34
Lekker Ventje schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:37:
Ook hier regelmatig freezes en ook vijf keer vandaag dat ik volledig uit de game gegooid werd op de XSX. Hopelijk fixen ze dat voor komend weekend;

Heb een LMG opgeraapt en die bleek toch wel lekker te schieten met wat mods dus ik heb nu een Finn met apex.

De map met de bussen zou het alternatief voor shipment moeten zijn en is wat mij betreft veel leuker.
De map met de bussen is echt de slechtste map in de beta. Ik hou totaal niet van dit soort kleine mappen. Helaas kan je niet op mappen filteren, wel op gamemode. En dit is iets wat ik aan Call of Duty haat, en laat het net zo zijn dat 90% van de matches, juist op dit soort kleine mappen afspeelt.

Ben al jaren aan het schreeuwen, om mappen eventueel ook uit je matchmaking te verwijderen.

[ Voor 20% gewijzigd door CyberToon op 23-08-2026 20:31 ]

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-08 15:35
als 35 plusser op K&M ben ik duidelijk niet meer de doelgroep voor deze games, De laatste COD die ik echt leuk vond is MW3 2023. Dit komt waarschijnlijk omdat deze nog de oude maps van MW2 had die over het algemeen allemaal groter waren.
De Brainrot kleine mappen die in deze Beta zitten zijn niet voor mij, Het is letterlijk spawn-die-spawn-die-spawn-die in een span van 10 seconden. Doordat ze elke COD maar sneller maken voelen ook de Medium maps zoals "Roofstops" klein aan en het gaat hierdoor allemaal zo snel dat health regainen of reloaden 75% van de tijd je dood betekend want de volgende enemy player zit al op je of je krijgt een granaat om de oren want ja, het moment dat iedereen spawnt is het eerste dat gedaan word de lethal en tactical de kant op mikken die je op gaat.

Helaas lijkt het er ook weer op dat de Aim Assist gebuft is in verhouding met Bo6/7 waardoor het in combinatie met de extreem snelle TTK gewoon niet meer de doen is voor mij. ik geef de open Beta nog een kans volgend weekend in de hoop dat er een aantal dingen veranderd zijn er wat grotere maps tussen zitten. Zo niet word dit denk ik de eerste MW titel die ik ga overslaan en een refund aanvraag.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Helemaal eens met bovenstaand relaas, mijn hoop is gevestigd op de nieuwe DMZ!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Leest wel allemaal als een Skill Issue hoor 😜

I wake up in the morning and I piss excellence

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:26
Donstil schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 12:08:
Leest wel allemaal als een Skill Issue hoor 😜
Niet per se, ik heb redelijke skills maar deze game is echt een sweat fest.
Ik herken wat @D3LTTA schrijft. De ttk is te snel, ze gaan hem gelukkig iets vertragen als ik het moet geloven. Heb er weinig lol mee beleeft en keek er nochtans naar uit.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Chelseamarre123 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 12:20:
[...]

Niet per se, ik heb redelijke skills maar deze game is echt een sweat fest.
Ik herken wat @D3LTTA schrijft. De ttk is te snel, ze gaan hem gelukkig iets vertragen als ik het moet geloven. Heb er weinig lol mee beleeft en keek er nochtans naar uit.
Nee joh is geintje. Iedereen speelt op zijn eigen manier.

Ik speel altijd hardcore, dus ben een snelle ttk wel gewend.

I wake up in the morning and I piss excellence

• Lekker Ventje
CyberToon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:29:
[...]

De map met de bussen is echt de slechtste map in de beta. Ik hou totaal niet van dit soort kleine mappen. Helaas kan je niet op mappen filteren, wel op gamemode. En dit is iets wat ik aan Call of Duty haat, en laat het net zo zijn dat 90% van de matches, juist op dit soort kleine mappen afspeelt.

Ben al jaren aan het schreeuwen, om mappen eventueel ook uit je matchmaking te verwijderen.
Dat is een mening, geen feit dat het de slechtste map is. Ik vind de map leuk en hoop dat die 24/7 wordt.

Wat ik van een youtuber hoor is dat de maps in de beta de kleine maps zijn, in de game zitten ook grotere maps.

Deze MW is sneller dan de vorige maar ik speel altijd quick play en kom daar vrijwel altijd mensen van een vergelijkbaar niveau tegen en dan kan ik goed meekomen. En ik zit dichter tegen de 58 dan 57 jaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:50
is er eigenlijk iets veranderd aan deze game tegenover modern warfare 3? Ben dan vooral bezig over gameplay of zo en niet over de zoveelste killstreak variant of wapenattachments.

Of is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken?

[ Voor 13% gewijzigd door pina op 24-08-2026 20:01 ]

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:08
D3LTTA schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:20:

Helaas lijkt het er ook weer op dat de Aim Assist gebuft is in verhouding met Bo6/7 waardoor het in combinatie met de extreem snelle TTK gewoon niet meer de doen is voor mij.
Dit is echt een onderbelicht iets. De aim-assist is zo sterk dat het gewoon gecategoriseerd kan worden als een cheat. Ik kan met muis en tobo niet op tegen deze niveau van aim-assist.

Geef dan maar weer gescheiden lobby’s hoor.

• Lekker Ventje
pina schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:00:
is er eigenlijk iets veranderd aan deze game tegenover modern warfare 3? Ben dan vooral bezig over gameplay of zo en niet over de zoveelste killstreak variant of wapenattachments.

Of is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken?
Het is wat meer gepolijst, ik vind het niet heel anders spelen. Het speelt als een Modern Warfare game.

Ik denk dat de aim-assist nog wel aangepakt wordt als die te sterk is, al merk ik daar te weinig van omdat ik regelmatig naast een tegenstander schiet. Als de game uit is zal die hopelijk ook minder sterk gemaakt kunnen worden, want ik ben niet altijd blij met aim assist als er twee spelers uit elkaar lopen bijvoorbeeld. Het is altijd een verrassing waar je crosshair dan naartoe gaat.

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:40
Hebben julle er geen Cronus Zen kastje tussen de controller en console. Dan hoef je niet echt meer te aimen heb ik gezien.

En dan maar zeggen da PC spelers cheaten :P

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:22

• Lekker Ventje
RoaDHouse schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 17:44:
Hebben julle er geen Cronus Zen kastje tussen de controller en console. Dan hoef je niet echt meer te aimen heb ik gezien.

En dan maar zeggen da PC spelers cheaten :P
Volgens mij worden die dingen gedecteerd en krijg je dan een ban.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-08 16:55
Heel benieuwd naar de open beta en hoofdzakelijk naar het uitproberen van de MW4 integration in Warzone (resurgence). Hij is al even te preloaden voor de geïntegreerden.

PSN: Mondaatje

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Heb mw4 sp even op de switch geprobeerd. Vind het niet speelbaar met 30 fps. Blij dat mp 60 fps heeft :-)

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ook hier een Switch speler die de beta momenteel probeert. Ik loop al vast na vijf minuten in de campaign, in de loopgraven :P

Ik word aangevallen met een scripted mesaanval en tenzij het aan mij ligt, krijg ik niets van info te zien hoe ik die afweer. Welke knop zou dat moeten zijn?
edit:
oké, uiteindelijk gevonden: Y voor de Switch spelers.

[ Voor 11% gewijzigd door RangedNeedles op 27-08-2026 23:38 ]

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
In vergelijkingmet vorige week. Elle natch packet loss. Vorige week geen 1 keer dat probleen. Movement is trager en ttk ook. Aan assist is ook minder lees ik juist

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
MP op switch2 ook ff geprobeerd. Na 2 min afgesloten. Lijkt wel 30 fps in handheld modus…ps5 maar proberen :-)

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
Hier ook de mp geprobeerd op de switch 2 maar toch maar weer terug gegaan naar de laptop nog steeds wel twijfel om hem wel te kopen op de switch 2 nog meer hier? 😅

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

michaeltjeh1 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:47:
Hier ook de mp geprobeerd op de switch 2 maar toch maar weer terug gegaan naar de laptop nog steeds wel twijfel om hem wel te kopen op de switch 2 nog meer hier? 😅
Het lijkt me een leuke game. Ik moet alleen wennen aan de mouse controls. Wat nu de beste button lay-out is. R of ZR to shoot. :-)

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:14
nickdew schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:11:
MP op switch2 ook ff geprobeerd. Na 2 min afgesloten. Lijkt wel 30 fps in handheld modus…ps5 maar proberen :-)
Idem, maar dan docked. Fps viel me niet eens zo op, kwam denk ik door alle korrelige beelden. Hoopte zo dat ie voor de Switch er ook echt goed uit zou zien, maar helaas…
Pagina: 1 2 Laatste