“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
https://www.callofduty.com/blog/2026/06/call-of-duty-modern-warfare-4-dmz-deep-dive
Eigenlijk had ik wel wat méér gameplay verwacht qua loot of de forward operating base.
[ Voor 20% gewijzigd door internaut op 07-06-2026 20:28 ]
Vond de Gameplay van de SinglePlayer er heel slecht uit zien, leek wel op een Playstation 4 gecaptured.
I wake up in the morning and I piss excellence
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Soort escape from Tarkov. PvPvE extraction shooter gamemodeMog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:07:
Ik lig sinds MW1 (2019) uit de CoD franchise. Wat is DMZ (2.0)? Zombies?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
DMZ is de extraction shooter modus van Call Of Duty.Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:07:
Die was een tijdje (goed) populair maar is toen gestopt door de developers.
Die krijgt nu met 2.0 toch een vervolg. Zombies staat er los van.
Als ik zelf even online ga dan ook MP voor mij.
Lekker solo gaan en teams uitspelen, heerlijk.Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:22:
DMZ is wel echt een modus die ik (veel) moet spelen met hetzelfde groepje. Zodat je samen door de missies kunt gaan etc.
Als ik zelf even online ga dan ook MP voor mij.
Maar samen missies doen blijft ook heel erg leuk. Hoop wel dat er nu meer missies zullen zijn en dat er bijv nieuwe missies bijkomen.
Dat eerste ben ik niet goed genoeg voorDevo88 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:31:
[...]
Lekker solo gaan en teams uitspelen, heerlijk.
Maar samen missies doen blijft ook heel erg leuk. Hoop wel dat er nu meer missies zullen zijn en dat er bijv nieuwe missies bijkomen.
Je start op de grote warzone map met 5 teams van 4 man dacht ik. De rest op de map zijn bots(behoorlijk sterke bots soms)Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:07:
Per potje kan je vanalles doen, bepaalde missies om zo verder te geraken en meer vrij te spelen.
Als je dood gaat ben je je loot kwijt, ook moet je op tijd extracten.
Behoorlijk leuke gamemode en veel mogelijkheden.
De nieuwe DMZ map is geen warzone map en het zijn 20 teams van 3 man.Chelseamarre123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:02:
[...]
Je start op de grote warzone map met 5 teams van 4 man dacht ik. De rest op de map zijn bots(behoorlijk sterke bots soms)
Per potje kan je vanalles doen, bepaalde missies om zo verder te geraken en meer vrij te spelen.
Als je dood gaat ben je je loot kwijt, ook moet je op tijd extracten.
Behoorlijk leuke gamemode en veel mogelijkheden.
De kans lijkt me wel 99% dat die map ook voor warzone gaat gebruikt worden. Zo was het in DMZ1 ook.internaut schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:44:
[...]
De nieuwe DMZ map is geen warzone map en het zijn 20 teams van 3 man.
Die is de gehele tijd in Beta geweest, Dit word de 1.0 release.Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:12:
[...]
DMZ is de extraction shooter modus van Call Of Duty.
Die was een tijdje (goed) populair maar is toen gestopt door de developers.
Die krijgt nu met 2.0 toch een vervolg. Zombies staat er los van.
Ja onduidelijk inderdaad, je ziet daarom dat er nu online veel gesproken wordt over DMZ 2.0 om onderscheid te maken.D3LTTA schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:03:
[...]
Die is de gehele tijd in Beta geweest, Dit word de 1.0 release.
Zie veel mensen die Alpha spelen. Is die enkel voor streamers?Wimpie79 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:42:
Juist nieuwe gameplay gezien kill block 10 vs 10. Ziet er niet slecht uit. Heb dan ook b07 volledig niet gespeeld.
Ja is in New York drie dagen. Enkel 1 vs 1. 3 vs 3 en 10 vs 10. Ziet er wel goed uit voorlopig. Alles is beter dan bo7.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 15:35:
[...]
Zie veel mensen die Alpha spelen. Is die enkel voor streamers?
Voor ons komt de alpha uit op 23 oktober 😏Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 15:35:
[...]
Zie veel mensen die Alpha spelen. Is die enkel voor streamers?
De normale zielen, de normies, de kopers van de game.
Deze game mode heet kill block. Er zijn 500 combinaties mogelijk van verschillende mappen. Waaronder shoothouse, Highrise crash etc... je kan deze in 1 vs 1 spelen3 tegen 3 of 10 vs 10... zonder minimap. Is gelijk s en d. Je hebt maar 1 leven en tot 6 gewonnen games. Iedereen heeft het zelfde wapen... ben geen fan van gunfight. Maar de 10 vs 10 kan mij wel aangenaam verrassen..Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:36:
Ziet er wel goed uit, Shoot house heeft ook een make over gekregen
Als je wat gameplay wilt zien timthetatman is live...of gewoon via yt modern warfare 4 intikken...
[ Voor 9% gewijzigd door Wimpie79 op 17-07-2026 18:00 ]
Ach fuck, is gewoon de release datum, goedemorgenDonstil schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:11:
[...]
De normale zielen, de normies, de kopers van de game.
Normaal komt er nog een beta uit in september zoals de voorgaande jaren.richards3 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:41:
[...]
Ach fuck, is gewoon de release datum, goedemorgen
Bij modern warfare uit 2019 was er een alpha ook met enkel gunfightChelseamarre123 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:55:
[...]
Normaal komt er nog een beta uit in september zoals de voorgaande jaren.
YouTube: NEW Official Modern Warfare 4 DMZ Gameplay Details REVEALED!
Deze video geeft een goed overzicht wat je mag verwachten...
Wie heeft er trouwens al een pre order gedaan. Ik zelf nog niet...
[ Voor 64% gewijzigd door Wimpie79 op 18-07-2026 12:18 ]
Kan beide. Maar best is gewoon met randoms te starten als noob. Er word meestal wel wat geholpenWimpie79 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 18:14:
Kan je dmz solo doen of moet dit in een groep zijn. Sorry voor de noob question
Wou dat ze zeggen na cdl champs. Alpha gunfight voor iedereen....Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 18:20:
[...]
Kan beide. Maar best is gewoon met randoms te starten als noob. Er word meestal wel wat geholpen
[ Voor 45% gewijzigd door Wimpie79 op 20-07-2026 19:47 ]
En het voordeel is als je solo joined de rest van de lobby zijn ook solo players. Idem voor duo's en trio's.Wimpie79 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 18:14:
Kan je dmz solo doen of moet dit in een groep zijn. Sorry voor de noob question
Sinds wanneer is dat?internaut schreef op zondag 26 juli 2026 @ 13:27:
[...]
En het voordeel is als je solo joined de rest van de lobby zijn ook solo players. Idem voor duo's en trio's.
Ik heb heel veel DMZ gespeeld maar die ervaring niet, kwam vaak zat teams tegen terwijl ik alleen was.
Dit is nieuw. Solo komen bij solo terecht. Wel handig vind ik...Donstil schreef op zondag 26 juli 2026 @ 13:55:
[...]
Sinds wanneer is dat?
Ik heb heel veel DMZ gespeeld maar die ervaring niet, kwam vaak zat teams tegen terwijl ik alleen was.
Ooh Nice, dat is een fijne toevoeging inderdaad.Wimpie79 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:30:
[...]
Dit is nieuw. Solo komen bij solo terecht. Wel handig vind ik...
Of je teams kan vormen met andere solo. Geen idee. Ziet er tof uit. Om wat afwisseling te hebben met mp en eventueel zombiesDonstil schreef op zondag 26 juli 2026 @ 16:13:
[...]
Ooh Nice, dat is een fijne toevoeging inderdaad.
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 4 Campaign First Look - Losing Ground
Campaign Early Access, Starting October 16 (Of de rest later, het is maar hoe je het wilt zien) vind ik altijd wel een prima bonus, zo kan ik de SP even uitspelen voor het MP geweld los barst. Als die perk er niet in zit dan speel ik de SP meestal niet en dat is soms toch zonde.Wimpie79 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:14:
30 sec van de nieuwe campagne
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 4 Campaign First Look - Losing Ground
Geen gameplay van DMZ. Spijtig want daar zit imo veel volk op te wachten.
[ Voor 7% gewijzigd door internaut op 16-08-2026 15:55 ]
Online kan je verschillende beta keys kopen..iemand hier ervaring mee? Welke heb ik nodig voor de steam versie?
Als je er een koopt moet je hem inwisselen bij COD en daar de versie kiezenAggressor schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:19:
Aankomend weekend de beta.
Online kan je verschillende beta keys kopen..iemand hier ervaring mee? Welke heb ik nodig voor de steam versie?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
En ja, ik had eerst een code om via CoD in te voeren, platform etc te kiezen. Dit is echt de PlayStation code
EDIT: Doet het al. De code die ik kreeg via de mail klopte niet en was ook compleet andere code dan die in mijn Activision account stond. Die uit mn Activision account deed het wel, mocht iemand tegen hetzelfde probleem lopen.
[ Voor 33% gewijzigd door Daan0s op 21-08-2026 09:12 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Verder de release helemaal niet gevolgd dus zal er blanco ingaan, ben stiekem toch wel heel benieuwd!
[EDIT] En ook een PS5 beta key gekocht, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de PS5 versie niet meedeed aan deze beta, maar wel dus
Nu kan ik in ieder geval een vergelijk maken tussen beide systemen en later beslissen waar hem definitief voor te kopen.
[ Voor 38% gewijzigd door Stunned Guy op 21-08-2026 14:39 ]
Hoe laat opent de beta? Ik overweeg hem ook nog even te kopen.Stunned Guy schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:56:
Net toch maar even digitaal aangekocht op PC ( en geïnstalleerd) om de beta te kunnen spelen van het weekend.
Verder de release helemaal niet gevolgd dus zal er blanco ingaan, ben stiekem toch wel heel benieuwd!
[EDIT] En ook een PS5 beta key gekocht, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de PS5 versie niet meedeed aan deze beta, maar wel dus![]()
Nu kan ik in ieder geval een vergelijk maken tussen beide systemen en later beslissen waar hem definitief voor te kopen.
Vanavond om 20.00 uurCousinBoneless schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:42:
[...]
Hoe laat opent de beta? Ik overweeg hem ook nog even te kopen.
TTK is heel snel, movement over het algemeen ook maar sommige dingen hebben ze dan super traag gemaakt. Wapen wisselen, granaat gooien, reloaden. Gaat allemaal zo traag.
En oh ja, zonder ghost is het niet te spelen, ga steeds dood aan een continu uav die in de lucht hangt.
Overall vind ik de gameplay minder 'arcade' en meer realistisch, maar de besturing is heel log, alsof je een boot bestuurt..
Het wapengeluid is duidelijk verbeterd en dit draagt bij aan dat hele 'realistische' gevoel.
Die uav in de lucht is inderdaad verschrikkelijk.
[Edit] Gespeeld op de PS5 Pro.
[ Voor 5% gewijzigd door Stunned Guy op 21-08-2026 21:50 ]
Tot nu toe echt heel veel beter dan de laatste 4/5 CoD's. Alleen dat menu mag allemaal wat minder flashy, maar in ieder geval geen Netflix menu meer.
Dat menu is inderdaad niet heel fijn.Daan0s schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:51:
Tot nu toe echt heel veel beter dan de laatste 4/5 CoD's. Alleen dat menu mag allemaal wat minder flashy, maar in ieder geval geen Netflix menu meer.
Wat ik wel jammer vind is dat de beide LMG's te log zijn waardoor ze onbruikbaar zijn. De LMG's in BO7 en MW3 liggen dichter bij de assault riffles waardoor ze wel bruikbaar zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Korte samenvatting:
- Speelt in de basis lekker.
- Weer enorm afhankelijk voor perks en unlock die echt het verschil maken.
- Deze zitten weer achter hoge levels... wat ervoor zorgt dat je in de basis gewoon geen kans hebt tegen de mensen die alles hebben geunlocked. Dat blijft wel een enorme issue die ik heb met CoD.
- Als je beetje goed bent moet je tegen sweats en dan is de fun er wel heel snel af.
- TTK is echt snel. Dus altijd dood voordat ik kan reageren of uberhaubt voordat ze in mijn gezichtsveld verschijnen (is 165 hz toch te traag i guess).
TTK is ook gewoon te snel, als je pre aimed win je altijd.
Vind hem lekker schieten hoor. Zet ook uav aan dan. En de ttk is udd veel te snel. Moesten zenit mog kunnen aanpassen....Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:55:
Die uav verpest het echt helemaal voor mij. Continu gekilled worden omdat iedereen met halve wall hacks speelt hierdoor en ze je altijd weten zitten.
TTK is ook gewoon te snel, als je pre aimed win je altijd.
Vrijdag ging ik slecht. Nu al veel beterMariusV schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 10:01:
Ik had vooral eerste paar uur dat ik continu voor mijn klep geschoten werd. Na wat langer gespeeld te hebben eindig ik regelmatig in de top (terwijl ik niet heel erg goed ben), waarbij ik soms een enkel potje helemaal weg word gespeeld door sweats. De pace is compleet anders dan bo7, dus het was even wennen, ook voor mijn muscle memory. Geef het dus even. Vind het wel lekker spelen nu.
EDIT: Mijn god, wat is er met de servers aan de hand. Elke halve minuut, bevriest de hele match voor iedereen. De heletijd packet loss.
[ Voor 36% gewijzigd door CyberToon op 23-08-2026 14:49 ]
Ik vond het vanmorgen een stuk beter spelen, minder log, een stuk sneller.
PC versie heb ik alleen nog op een handheld gespeeld (via Moonlight) viel logischerwijs niet mee.
Het rare is ook nog, wanneer de match weer verder gaat, dan sta ik soms aan de ander kant van de map terwijl ik totaal niet heb gelopen onder de freeze. Gebeurt niet elke keer, maar dan sta ik op een plek waar ik niet ben langs gerend of niet naar toe ben gerend. Alsof het je ergens random naar toe teleporteert.richards3 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:49:
Gisteren waren de freezes ook al, was echt onspeelbaar
[ Voor 5% gewijzigd door CyberToon op 23-08-2026 15:04 ]
Ja klopt. Op ps5 pro update gehad. Gisteren paar vast lopers. Vandaag nog niets voor gehad. Behalve campers lolStunned Guy schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:48:
Klopt het dat er een update is geweest, in ieder geval op de PS5?
Ik vond het vanmorgen een stuk beter spelen, minder log, een stuk sneller.
PC versie heb ik alleen nog op een handheld gespeeld (via Moonlight) viel logischerwijs niet mee.
Vanaf ik een freeze heb leave ik. Blijft terugkomenrichards3 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:49:
Gisteren waren de freezes ook al, was echt onspeelbaar
Heb een LMG opgeraapt en die bleek toch wel lekker te schieten met wat mods dus ik heb nu een Finn met apex.
De map met de bussen zou het alternatief voor shipment moeten zijn en is wat mij betreft veel leuker.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De map met de bussen is echt de slechtste map in de beta. Ik hou totaal niet van dit soort kleine mappen. Helaas kan je niet op mappen filteren, wel op gamemode. En dit is iets wat ik aan Call of Duty haat, en laat het net zo zijn dat 90% van de matches, juist op dit soort kleine mappen afspeelt.Lekker Ventje schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:37:
Ook hier regelmatig freezes en ook vijf keer vandaag dat ik volledig uit de game gegooid werd op de XSX. Hopelijk fixen ze dat voor komend weekend;
Heb een LMG opgeraapt en die bleek toch wel lekker te schieten met wat mods dus ik heb nu een Finn met apex.
De map met de bussen zou het alternatief voor shipment moeten zijn en is wat mij betreft veel leuker.
Ben al jaren aan het schreeuwen, om mappen eventueel ook uit je matchmaking te verwijderen.
[ Voor 20% gewijzigd door CyberToon op 23-08-2026 20:31 ]
De Brainrot kleine mappen die in deze Beta zitten zijn niet voor mij, Het is letterlijk spawn-die-spawn-die-spawn-die in een span van 10 seconden. Doordat ze elke COD maar sneller maken voelen ook de Medium maps zoals "Roofstops" klein aan en het gaat hierdoor allemaal zo snel dat health regainen of reloaden 75% van de tijd je dood betekend want de volgende enemy player zit al op je of je krijgt een granaat om de oren want ja, het moment dat iedereen spawnt is het eerste dat gedaan word de lethal en tactical de kant op mikken die je op gaat.
Helaas lijkt het er ook weer op dat de Aim Assist gebuft is in verhouding met Bo6/7 waardoor het in combinatie met de extreem snelle TTK gewoon niet meer de doen is voor mij. ik geef de open Beta nog een kans volgend weekend in de hoop dat er een aantal dingen veranderd zijn er wat grotere maps tussen zitten. Zo niet word dit denk ik de eerste MW titel die ik ga overslaan en een refund aanvraag.
Niet per se, ik heb redelijke skills maar deze game is echt een sweat fest.Donstil schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 12:08:
Leest wel allemaal als een Skill Issue hoor 😜
Ik herken wat @D3LTTA schrijft. De ttk is te snel, ze gaan hem gelukkig iets vertragen als ik het moet geloven. Heb er weinig lol mee beleeft en keek er nochtans naar uit.
Nee joh is geintje. Iedereen speelt op zijn eigen manier.Chelseamarre123 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 12:20:
[...]
Niet per se, ik heb redelijke skills maar deze game is echt een sweat fest.
Ik herken wat @D3LTTA schrijft. De ttk is te snel, ze gaan hem gelukkig iets vertragen als ik het moet geloven. Heb er weinig lol mee beleeft en keek er nochtans naar uit.
Ik speel altijd hardcore, dus ben een snelle ttk wel gewend.
Dat is een mening, geen feit dat het de slechtste map is. Ik vind de map leuk en hoop dat die 24/7 wordt.CyberToon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:29:
[...]
De map met de bussen is echt de slechtste map in de beta. Ik hou totaal niet van dit soort kleine mappen. Helaas kan je niet op mappen filteren, wel op gamemode. En dit is iets wat ik aan Call of Duty haat, en laat het net zo zijn dat 90% van de matches, juist op dit soort kleine mappen afspeelt.
Ben al jaren aan het schreeuwen, om mappen eventueel ook uit je matchmaking te verwijderen.
Wat ik van een youtuber hoor is dat de maps in de beta de kleine maps zijn, in de game zitten ook grotere maps.
Deze MW is sneller dan de vorige maar ik speel altijd quick play en kom daar vrijwel altijd mensen van een vergelijkbaar niveau tegen en dan kan ik goed meekomen. En ik zit dichter tegen de 58 dan 57 jaar.
Of is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken?
[ Voor 13% gewijzigd door pina op 24-08-2026 20:01 ]
Dit is echt een onderbelicht iets. De aim-assist is zo sterk dat het gewoon gecategoriseerd kan worden als een cheat. Ik kan met muis en tobo niet op tegen deze niveau van aim-assist.D3LTTA schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:20:
Helaas lijkt het er ook weer op dat de Aim Assist gebuft is in verhouding met Bo6/7 waardoor het in combinatie met de extreem snelle TTK gewoon niet meer de doen is voor mij.
Geef dan maar weer gescheiden lobby’s hoor.
Het is wat meer gepolijst, ik vind het niet heel anders spelen. Het speelt als een Modern Warfare game.pina schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:00:
is er eigenlijk iets veranderd aan deze game tegenover modern warfare 3? Ben dan vooral bezig over gameplay of zo en niet over de zoveelste killstreak variant of wapenattachments.
Of is het gewoon oude wijn in nieuwe zakken?
Ik denk dat de aim-assist nog wel aangepakt wordt als die te sterk is, al merk ik daar te weinig van omdat ik regelmatig naast een tegenstander schiet. Als de game uit is zal die hopelijk ook minder sterk gemaakt kunnen worden, want ik ben niet altijd blij met aim assist als er twee spelers uit elkaar lopen bijvoorbeeld. Het is altijd een verrassing waar je crosshair dan naartoe gaat.
En dan maar zeggen da PC spelers cheaten
Volgens mij worden die dingen gedecteerd en krijg je dan een ban.RoaDHouse schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 17:44:
Hebben julle er geen Cronus Zen kastje tussen de controller en console. Dan hoef je niet echt meer te aimen heb ik gezien.
En dan maar zeggen da PC spelers cheaten
PSN: Mondaatje
Ik word aangevallen met een scripted mesaanval en tenzij het aan mij ligt, krijg ik niets van info te zien hoe ik die afweer. Welke knop zou dat moeten zijn?
oké, uiteindelijk gevonden: Y voor de Switch spelers.
[ Voor 11% gewijzigd door RangedNeedles op 27-08-2026 23:38 ]
Het lijkt me een leuke game. Ik moet alleen wennen aan de mouse controls. Wat nu de beste button lay-out is. R of ZR to shoot. :-)michaeltjeh1 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:47:
Hier ook de mp geprobeerd op de switch 2 maar toch maar weer terug gegaan naar de laptop nog steeds wel twijfel om hem wel te kopen op de switch 2 nog meer hier? 😅
Idem, maar dan docked. Fps viel me niet eens zo op, kwam denk ik door alle korrelige beelden. Hoopte zo dat ie voor de Switch er ook echt goed uit zou zien, maar helaas…nickdew schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:11:
MP op switch2 ook ff geprobeerd. Na 2 min afgesloten. Lijkt wel 30 fps in handheld modus…ps5 maar proberen :-)
/f/image/ux2e7uoJBDJCHrrNkchqFa6w.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/K2CVVww4qE0r2fkb05zUUvBd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/egRgTp9pubGWZYY68yZnWO0i.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SzdkxwvZGjEbgRwv38qoUkHB.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/sZTbHtgiZMX7KrHIiSZQcRWr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9G75dtFCo1Sla2CmGgbGWa20.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9qOhzx1RK1oKEm1EpzbdQU7B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iTjo4Fcmp9bU6M4aMDEkYDeT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2O30uc868ldm3Xiuk40wmNbQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0lNJrLediAIQejQ1zNYG1mXc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lbJ4JGkiFG4sMCCfTmyuvKwR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lz2zneXIzKsJ7vQQ60NtInWG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9BSizJu7jVMCKi7PbmBtlXOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xJZw1TDOfFL3ksY5IfunXmSa.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/KuBpCNiXiRzqFuqQjUehwKrs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pMlJE4cdtc4LbH9xRY8qaCHJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vQWe8xMT3aC3CC2AtyZGstDe.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga best wel lekker. Sons ook wat minder....