Vrij zeker dat de buurman deze al weggehaald heeft.No Hands schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:03:
Gaan we nu deze beerput weer opentrekken?
Na het hele topic doorgelezen te hebben is het wel duidelijk dat het misgegaan is omdat TS niet met een kratje bier langsgegaan is om het te bespreken.