check harddisk; die lijkt geen foutmeldingen of errors te geven.
check camarera's up time is allemaal 4 dagen (toen heb ik een power cycle gedaan in de hoop dat dat hielp) maar de laatste lost wired connection is van +- 19h vanavond dus dat matcht niet
wat ik net in de logs zag is dat devices die via wifi verbonden zijn en op een vaste locatie staan ook af en toe roamen naar een andere plek (wat niet logisch is)
ook gek; net was alles op de console niet bereikbaar en of traag. Ik verwacht dat toen ook de wired connection error er zou zijn maar niet dus. Nu draait het weer soepel
edit;
voorbeeld van recente uitval en reconnection van camera's.
check camarera's up time is allemaal 4 dagen (toen heb ik een power cycle gedaan in de hoop dat dat hielp) maar de laatste lost wired connection is van +- 19h vanavond dus dat matcht niet
wat ik net in de logs zag is dat devices die via wifi verbonden zijn en op een vaste locatie staan ook af en toe roamen naar een andere plek (wat niet logisch is)
ook gek; net was alles op de console niet bereikbaar en of traag. Ik verwacht dat toen ook de wired connection error er zou zijn maar niet dus. Nu draait het weer soepel
edit;
voorbeeld van recente uitval en reconnection van camera's.ja van die patch kabels zitten er her en der wel in jaOphidian schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:
CCA patch kabels? Die hebben bij mij in het verleden ook problemen gegeven nadat ze een jaar gedraaid hadden. Uiteindelijk allemaal voor 100% koper vervangen en gedoe was klaar.
[ Voor 38% gewijzigd door RoelsRules op 19-05-2026 21:25 ]
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...