Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen, muziek luisteren, tv kijken en af en toe een potje battlefield 2042
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een vaste prijs in gedachten, en ga onderdelen van mijn ‘oude’ pc gebruiken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Coolermaster tower, asus RTX 4080 super en een samsung ssd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder heb ik een eerste opzet gemaakt, graag jullie mening.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig alrijd naar asus, maar voor deze keer wil ik wel eens msi proberen, lees er veel positieve berichten over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Probleemloos en snel systeem waar ik weer een paar jaar mee voorruit kan.
Goedkoop is niet mijn eerste goal ;)
Ga je overklokken?
Nee niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening over mijn eerste opzet, waarom dit wel en dat beter niet.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen, muziek luisteren, tv kijken en af en toe een potje battlefield 2042
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een vaste prijs in gedachten, en ga onderdelen van mijn ‘oude’ pc gebruiken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Coolermaster tower, asus RTX 4080 super en een samsung ssd
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder heb ik een eerste opzet gemaakt, graag jullie mening.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig alrijd naar asus, maar voor deze keer wil ik wel eens msi proberen, lees er veel positieve berichten over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Probleemloos en snel systeem waar ik weer een paar jaar mee voorruit kan.
Goedkoop is niet mijn eerste goal ;)
Ga je overklokken?
Nee niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening over mijn eerste opzet, waarom dit wel en dat beter niet.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 9950X3D Tray | € 631,- | € 631,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X870E Tomahawk WiFi | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 495,- | € 495,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Dark Power 14 1000W | € 238,99 | € 238,99 |
| 1 | Interne ssd's | Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB | € 334,50 | € 334,50 |
| Totaal | € 2.054,39 | |||