WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Degelijke office-PC (geen gaming) i.c.m. USB-C monitor.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb hier iemand die al sinds begin 2013 met onderstaande AiO werkt:
uitvoering: Dell Inspiron Dell Inspiron One 2330
Deze gebruikt hij zowel privé, als voor boekhouding van - laten we het zo noemen - een stichting.

Heeft altijd prima gewerkt, hoewel laatste jaren wel wat problemen met de GPU (driver problemen).
Maar deze ondersteunt geen Windows 11 en paar dagen geleden kregen we ineens BSOD's.
Wat wat rondzoeken m.b.v. Google leek het mij RAM-problemen, heb er wat andere RAM ingestopt en de Dell lijkt nu weer te doen. Maar het blijft uitgestelde executie.

Er moet dus wat nieuws komen. Hoewel de AiO prima is bevallen, kijk ik nu toch naar een aparte PC met monitor. Aanbod van AiO's vind ik toch wat meh, en vanuit de 'stichting' wordt gehint dat hij mogelijk een keer een laptop gaat krijgen en dan kun je - lijkt me - beter een geschikte monitor nemen waar deze met USB-C op wordt aangesloten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Voor 2 doelen. Een is voor privé; weinig meer dan browsen, emailen, office-gebruik (Word, Excel etc.), Youtube etc. Het ander is voor - voor die "stichting" - boekhouding. Dat gebeurt overigens ook online en een apart emailadres. Weinig spannends dus, maar het moet wel een degelijk systeem zijn wat IMHO best weer een jaar of 10 mee mag gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Niet echt een maximumprijs, maar het hoeft natuurlijk niet meer te kosten dan nodig. In deze tijden is natuurlijk alles duur voor wat betreft computers.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Een PC en een monitor. Qua monitor valt het nog wel redelijk te doen. Een 27" scherm, met ingebouwde speakers (ingebouwde speakers van de Dell voldoen ook prima) en USB-C voor een laptop.
Modellen van Iiyama lijken mij vooralsnog het aantrekkelijkst voor deze situatie.

Qua PC redelijk simpel; 16GB werkgeheugen en minimaal 500/512GB SSD en recente hardware.
Geen zin in een grote kast dus kijk ik voornamelijk naar de Dell Micro modellen; degelijk, staan miljoenen van in kantoren wereldwijd en mocht er in de toekomst ooit iets aan gewijzigd moeten worden (RAM, opslag etc.) is dat makkelijk te doen. Nieuw zijn die dingen echter wel bijzonder prijzig op de websites van Dell en HP, recente modellen met 14th gen of Core Ultra Intel CPU's zijn gemakkelijk €1000.
Op andere websites beginnen ze bij zo'n €700-800. Er zijn goedkopere modellen met 8GB werkgeheugen en/of 256GB SSD's maar dat is toch echt te weinig; en als je die los aanschaft ben je al weer duurder uit.

Wat zijn eventueel nog meer degelijke alternatieven? N100/N150 mini-PC's waren/zijn ook populair, maar dat is wel heel erg instap en lijkt me niet wat om daar nog járen mee te gaan werken.
Van die Chinese mini-PC's heb ik ook te veel gelezen over matige bouwkwaliteit want het moet wel gewoon degelijk werken.

Overigens, de kosten worden vanuit die 'stichting' betaalt, dus factuur nodig en dus niet een 2e-hands/refurbished van V&A of Marktplaats.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Dell Optiplex Micro / Pro Micro of HP Prodesk/Elitedesk Mini. Zoals gezegd; degelijk, miljoenen van in gebruik wereldwijd en makkelijk nog intern aan te passen mocht dat in de toekomst nodig zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Gaat dus om zowel een PC als monitor. PC in de vorm van een micro/mini model. Monitor van 27" met USB-C voor een eventuele laptop (inclusief opladen), speakers. Ingebouwde ethernet (in de monitor) is handig, maar niet per se nodig.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Wat zijn op dit moment (het slechts mogelijke moment om een nieuwe PC te moeten kopen :/ ) de beste opties voor een kleine micro/mini PC met recente hardware (geen CPU's van zeg 5 jaar oud e.d.) voor standaard kantoor-taken?

EDIT: en dit speelt nu voor deze situatie. Maar ik heb in de familie nog 2 dergelijke setups die (ook grotendeels van vanwege het Windows 11 verhaal een oudere PC willen vervangen. Praktisch dezelfde eisen/wensen, alleen in hun geval waarschijnlijk een ultrawide monitor. Bij hun is het factuur verhaal niet van toepassing.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 19-05-2026 14:45 ]

Alle reacties

• rjmno1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 07:31
ik zou eens bij de mediamarkt kijken daar hebben ze ook nog leuke lenovo computers die worden ook veelvuldig gebruikt.Voor 6 a 700 euro heb je daar een leuke pc voor.en ook met 500 gb ssd m2 hd erin.

mediamarkt.

informatique

[ Voor 33% gewijzigd door rjmno1 op 19-05-2026 16:07 ]

• Piet91
  • Niet online
rjmno1 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:53:
ik zou eens bij de mediamarkt kijken daar hebben ze ook nog leuke lenovo computers die worden ook veelvuldig gebruikt.Voor 6 a 700 euro heb je daar een leuke pc voor.en ook met 500 gb ssd m2 hd erin.

mediamarkt.

informatique
Ik heb eens rondgekeken, maar dat scheelt eigenlijk niets/weinig met de HP/Dell modellen.

Oudere versies van de Optiplex modellen (8 tot zo ongeveer de 12e generatie Intel) zijn natuurlijk stuk goedkoper, maar dan praat je over CPU's van alweer minimaal 4 jaar oud. En de eerste generaties vanaf 8th gen. lijkt me niet slim i.c.m. Windows 11. Stel dat Microsoft weer oudere modellen ondersteuning van stopt, naast het feit dat je dan over écht oud spul hebt...

[ Voor 24% gewijzigd door Piet91 op 19-05-2026 20:59 ]

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:24
Ik heb zelf zo'n chinees mini pc'tje en dat voldoet echt prima voor heel licht werk, maar onderaan de streep is dat natuurlijk niet toekomstbestendig. Sowieso is het voor administratietaken e.d. toch al snel aan de trage kant. Beetje office, filmpjes kijken en browsen voldoet, maar meer moet je daar niet mee willen.

Toch zou ik de websites van chinezen als Minisforum, GMKTec en Beelink eens bekijken voor zo'n kastje. Als je een moderne CPU kiest zoals bijv met de Ryzen AI HX 370: https://www.gmktec.com/products/amd-ryzen%E2%84%A2-ai-9-hx-370-evo-x1-ai-mini-pc?spm=..page_12565775.header_1.1&spm_prev=..index.header_1.1&variant=b8200a63-5e18-4b99-b8a7-261f92dcf32b heb je wel iets dat nog jarenlang mee kan én je kan dit soort kastjes mooi op de achterkant van de monitor monteren. Dus het blijft ook lekker compact.

Geen idee of dit het budget is maar zo vanaf €700-800 heb je echt wel prima toekomstbestendige systeempjes. Enige valkuil waar je voor op moet passen is dat er in dit segment ook vrij veel behoorlijk verouderde CPU's te koop zijn, en dan zit je dus alsnog met driver support/traagheid over 3-4 jaar als je pech hebt.

• Piet91
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:26:
Ik heb zelf zo'n chinees mini pc'tje en dat voldoet echt prima voor heel licht werk, maar onderaan de streep is dat natuurlijk niet toekomstbestendig. Sowieso is het voor administratietaken e.d. toch al snel aan de trage kant. Beetje office, filmpjes kijken en browsen voldoet, maar meer moet je daar niet mee willen.
Dat is ook een beetje mijn punt inderdaad. Basistaken zullen ze nu allemaal prima voor voldoen, maar hoe houdt zo'n PC het op de lange termijn uit.
Toch zou ik de websites van chinezen als Minisforum, GMKTec en Beelink eens bekijken voor zo'n kastje. Als je een moderne CPU kiest zoals bijv met de Ryzen AI HX 370: https://www.gmktec.com/products/amd-ryzen%E2%84%A2-ai-9-hx-370-evo-x1-ai-mini-pc?spm=..page_12565775.header_1.1&spm_prev=..index.header_1.1&variant=b8200a63-5e18-4b99-b8a7-261f92dcf32b heb je wel iets dat nog jarenlang mee kan
Het zijn niet de meest handige websites om uit te zoeken of wel? :P
Ik ken die merken ook, heb daar ook wel eens rondgekeken, maar voor mij springt er eigenlijk niets uit.
Zo gek veel goedkoper is het niet en ik blijft toch wisselende ervaringen lezen over deze mini PC's.
én je kan dit soort kastjes mooi op de achterkant van de monitor monteren. Dus het blijft ook lekker compact.
Dat is inderdaad zeker iets wat ik ook al had bedacht. Nog een beetje afhankelijk van welke monitor ik kies, maar als het even kan zeker.
Geen idee of dit het budget is maar zo vanaf €700-800 heb je echt wel prima toekomstbestendige systeempjes. Enige valkuil waar je voor op moet passen is dat er in dit segment ook vrij veel behoorlijk verouderde CPU's te koop zijn, en dan zit je dus alsnog met driver support/traagheid over 3-4 jaar als je pech hebt.
Klopt. En mijn kennis qua CPU's is toch wel wat achterhaald. Het was altijd (bij Intel dan) vrij simpel met de i3, i5 en i7 maar tegenwoordig...

En toch...ik blijf telkens weer bij de Dell Micro PC's uitkomen...met wat zoekwerk kom ik recente systemen voor zo'n €750-800 tegen met 16GB werkgeheugen en 500GB SSD en een i5-14500t of Ultra 5 235T.
En dan heb je natuurlijk wel een degelijk systeem. Dan zijn ze nieuw.

Je hebt ook hier bij V&A en op Marktplaats 'bedrijven' die ze 'refurbished' verkopen. Dat scheelt vaak wel een slok op een borrel. Maar ik weet nog niet of ze afschrikken van feitelijk 2e-hands PC's.

Mocht ik bij dergelijke systemen blijven en zijn prijzen vergelijkbaar/gelijk; de Ultra 5 is nieuwer dus dan ben je geneigd voor die te gaan; maar is er mogelijk ook juist argumenten om toch voor de i5-14500T te gaan t.o.v. de Ultra 5?

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 20-05-2026 13:43 ]

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:24
Refurbished vind ik zelf relatief vaak duur. Wat ook bij nieuwkoop makkelijk is, is simpelweg bij de processor in de pricewatch naar de verschijningsdatum kijken.

Liever heb je een recente instapper dan een al verouderd topmodel. En om die reden ben ik zelf juist bij dat die i3/i5/i7/i9 eindelijk weg is... hoe vaak heb ik al niet mensen met hakkende pc's verbaasd horen zeggen "ja maar het is wél een i7!!!!". Vaak volk dat geen idee heeft dat de eerste i7 processors al uit 2008 stammen en dus bijna 20 jaar oud zijn :P. Ook bij een i7 gaat het erom hoe recent hij is, dat nummer zegt heel weinig meer bij een verouderd model ;)

• Piet91
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:21:
Refurbished vind ik zelf relatief vaak duur.
Nou ja; het is natuurlijk ook maar de vraag of ze wel écht refurbished zijn, en niet gewoon net uit een kantoor gehaald en direct in de verkoop.
Maar op V&A en Marktplaats kom je heel veel van deze Dell/HP's tegen, ook recente modellen voor 1/2 - 1/3 van de nieuwprijs. Huidige gekte qua hardware-prijzen zorgt dat zelfs oude, gebruikte systemen duurder zijn geworden. Maar als je een Dell/HP met een - laten we zeggen - 14th gen Intel systeem in prima conditie kunt krijgen voor de helft van een nieuw systeem...
Wat ook bij nieuwkoop makkelijk is, is simpelweg bij de processor in de pricewatch naar de verschijningsdatum kijken.

Liever heb je een recente instapper dan een al verouderd topmodel. En om die reden ben ik zelf juist bij dat die i3/i5/i7/i9 eindelijk weg is... hoe vaak heb ik al niet mensen met hakkende pc's verbaasd horen zeggen "ja maar het is wél een i7!!!!". Vaak volk dat geen idee heeft dat de eerste i7 processors al uit 2008 stammen en dus bijna 20 jaar oud zijn :P. Ook bij een i7 gaat het erom hoe recent hij is, dat nummer zegt heel weinig meer bij een verouderd model ;)
Zeker, en zo googel je wat met de Pricewatch inderdaad.
Je hebt daar een punt, maar het was wel gewoon simpel van i3/i5/i7 en dan een generatie-nummer er achter.
Dat is wel helemaal de deur uit nu.

• rjmno1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 07:31
Hij heeft geen processor kracht nodig dus ook geen amd processor een i5 moet dit kunnen afhandelen bovendien heeft hij geen game monitor nodig dus met lage latency is ook geen optie..

Deze pc hoeft alleen office te draaien en misschien nog een ander paket maar meer dan 16 gb heeft ie ook niet nodig.Een aparte videokaart heeft hij ook niet nodig de onboard moet genoeg zijn aangezien hij graafiscch geen zware pakketten draait. :)

[ Voor 17% gewijzigd door rjmno1 op 20-05-2026 15:12 ]

• william_b
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06-06 22:06
Een mini pc is interessant. Ik heb de qvl niet nagekeken, maar ik kom uit op het volgende. Best neem je een scherm met ingebouwde docking. Op deze manier kan je muis, toetsenbord, hdmi en laadkabel vervangen door 1 usb-c kabel.
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1BarebonesMSI Cubi NUC 1MG-244BEU€ 249,01€ 249,01
1MonitorsIiyama ProLite XUB2797QSNP-B1 Zwart€ 199,-€ 199,-
1Geheugen internCrucial CT16G56C46S5€ 169,-€ 169,-
1Interne ssd'sLexar NQ790 1TB€ 139,-€ 139,-
Totaal€ 756,01

• Piet91
  • Niet online
@william_b Ziet er op zich ook niet verkeerd uit. Meer opslag, maar qua prestaties wel minder.
Zal voor nu natuurlijk wel ruim voldoen.

En inderdaad, monitor met ingebouwde docking. Misschien is het wel nooit nodig, maar mocht het toch gaan gebeuren dat er een laptop moet komen, dan moet dat zo simpel mogelijk worden.

Moet nog wel geschikte monitoren vergelijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 22-05-2026 13:25 ]

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52
iMac. All-in-one, 24inch scherm, gaat behoorlijk lang mee. Draait Office , youtube etc..

Runs everything...

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
MacIsCool schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:32:
iMac. All-in-one, 24inch scherm, gaat behoorlijk lang mee. Draait Office , youtube etc..
Dan moet het boekhoudpakket (als dat geen online software is) wel draaien. Meestal wordt een Windows gebruiker niet gelukkig van iOS en andersom, als je 1 van beide gewend bent. De topic starter noemt de optie 'ander platform' niet. Je hebt wellicht gelijk, maar wellicht ben je zelf happy-Apple gebruiker en heb je je eigen 'bias'.

• MacIsCool
kdekker schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:45:
[...]

Dan moet het boekhoudpakket (als dat geen online software is) wel draaien. Meestal wordt een Windows gebruiker niet gelukkig van iOS en andersom, als je 1 van beide gewend bent. De topic starter noemt de optie 'ander platform' niet. Je hebt wellicht gelijk, maar wellicht ben je zelf happy-Apple gebruiker en heb je je eigen 'bias'.
Ik ben happy Alle2 gebruiker :-) Maar er wordt office, youtube en browsen genoemd en voor de stichting ene online boekhoudpakket. Dus daarom zag ik geen rode vlag voor een MacOS oplossing.

Voor 2 doelen. Een is voor privé; weinig meer dan browsen, emailen, office-gebruik (Word, Excel etc.), Youtube etc. Het ander is voor - voor die "stichting" - boekhouding. Dat gebeurt overigens ook online en een apart emailadres.

Runs everything...

• Piet91
  • Niet online
@MacIsCool & @kdekker Ik heb het over een Dell van zo'n €700-800 + monitor en dan kom je aanzetten met een iMac van minimaal €1500.
Daarnaast zie ik het niet zitten om de gebruiker (op leeftijd) over te moeten zetten naar Apple waar ik zelf ook niet mee/van heb.

Denk dat het maar gewoon zo'n Dell moet worden. Helaas geen 1TB SSD mogelijk zonder schreeuwend duur te worden, maar waarschijnlijk redt hij het met 500GB ook wel (nu ook namelijk).

• MacIsCool
Piet91 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:46:
@MacIsCool & @kdekker Ik heb het over een Dell van zo'n €700-800 + monitor en dan kom je aanzetten met een iMac van minimaal €1500.
Daarnaast zie ik het niet zitten om de gebruiker (op leeftijd) over te moeten zetten naar Apple waar ik zelf ook niet mee/van heb.

Denk dat het maar gewoon zo'n Dell moet worden. Helaas geen 1TB SSD mogelijk zonder schreeuwend duur te worden, maar waarschijnlijk redt hij het met 500GB ook wel (nu ook namelijk).
Graag gedaan ! succes..

Runs everything...

• kdekker
  • Niet online
Piet91 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:46:

Ik kwam niet aanzetten met een Apple hoor.

• Piet91
  • Niet online
kdekker schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 09:43:
Ik kwam niet aanzetten met een Apple hoor.
Klopt. Ik was vergeten te zeggen in die reactie dat hij geen boekhoudsoftware gebruikt dat evt. alleen onder Windows zou draaien; een punt wat jij naar voren brengt.
Boekhouding gebeurt online.

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:50
Als je niet vies bent van zelf in elkaar zetten past een PC met 1TB ssd wel in je budget.
1ProcessorsAMD Ryzen 5 8600G Boxed€ 139,36€ 139,36
1MoederbordenASRock A620AM-HVS€ 65,23€ 65,23
1BehuizingenSharkoon AK3€ 34,99€ 34,99
1ProcessorkoelingArctic Freezer 36€ 24,05€ 24,05
1Geheugen internCorsair Vengeance CMK16GX5M2E6000Z36€ 215,-€ 215,-
1Voedingenbe quiet! System Power 11 450W€ 48,-€ 48,-
1Interne ssd'sWD Green SN350 (QLC) 1TB€ 108,30€ 108,30
Totaal€ 634,93

The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite

• Woezik
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:26
Wellicht zoiets:
1BarebonesASRock DeskMini X600/USB4€ 139,-€ 139,-
1MonitorsLG 27BA65QB-B Zwart€ 179,90€ 179,90
1Interne ssd'sLexar NM790 (zonder heatsink) 1TB€ 139,90€ 139,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 813,16
6-core cpu met SMT (Hyperthreading) en goede interne gpu. Cpu-koeler wordt meegeleverd.
Compacte Deskmini behuizing met AM5-moederbord en externe 120W voeding.
https://www.asrock.com/Ne...20X600%20Series/index.asp
16Gb dual memory kit voor veel betere gpu prestaties.
Snelle PCIe4.0 SSD van 1Tb.

LG monitor met 65W USB-C powerdelivery, zodat je de voeding van je laptop niet hoeft aan te sluiten. KVM-switch (vereist installatie software) zodat je met je eigen Toetsenbord/muis kunt wisselen tussen desktop en laptop. 27" QHD IPS scherm in hoogte verstelbaar, met ingebouwde speakers (2x 5W).
https://www.lg.com/nl/mon...qhd-monitoren/27ba65qb-b/

R.I.P. Pricewatch

• Piet91
  • Niet online
Dekar schreef op zondag 24 mei 2026 @ 10:23:
Als je niet vies bent van zelf in elkaar zetten past een PC met 1TB ssd wel in je budget.
Ik heb al wel een aantal PC's in elkaar gezet, maar punt is ook een beetje dat ze vanuit de 'stichting' dat liever niet zien. Gewoon factuurtje voor nieuwe PC en klaar; dat is het makkelijkst.
Oh, en grote kast beginnen we niet meer aan. Neemt veel te veel ruimte in.
Maar toch bedankt voor de reactie!
Woezik schreef op zondag 24 mei 2026 @ 13:12:
Wellicht zoiets:
1BarebonesASRock DeskMini X600/USB4€ 139,-€ 139,-
1MonitorsLG 27BA65QB-B Zwart€ 179,90€ 179,90
1Interne ssd'sLexar NM790 (zonder heatsink) 1TB€ 139,90€ 139,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 813,16
6-core cpu met SMT (Hyperthreading) en goede interne gpu. Cpu-koeler wordt meegeleverd.
Compacte Deskmini behuizing met AM5-moederbord en externe 120W voeding.
https://www.asrock.com/Ne...20X600%20Series/index.asp
16Gb dual memory kit voor veel betere gpu prestaties.
Snelle PCIe4.0 SSD van 1Tb.
Hier geldt eigenlijk hetzelfde voor.

Maar met de reacties van hier, kom je eigenlijk uit op potente mini-PC's van merken waar ik niet direct zo'n vertrouwen in heb, of mini-PC's met significant mindere specs.
Denk dat het voor gemak en degelijkheid; toch maar een nieuwe Dell of HP moet worden.
In het verleden heeft hij als boekhouder voor die 'stichting' ook wel eens een Dell of wat zien langskomen met hetzelfde doel.

Als het gewoon privé was, dan had ik gewoon op V&A of Marktplaats en recent model gehaald, maar dat is in dit geval gewoon niet zo makkelijk.

En ik heb familie die ook nog 2 vergelijkbare systemen willen (maar dan 2x een ultrawide met ook ingebouwde KVM), maar ik denk dat je nergens hoeft aan te kloppen voor een leuke korting indien je 3 PC's en 3 schermen tegelijk wil kopen.
LG monitor met 65W USB-C powerdelivery, zodat je de voeding van je laptop niet hoeft aan te sluiten. KVM-switch (vereist installatie software) zodat je met je eigen Toetsenbord/muis kunt wisselen tussen desktop en laptop. 27" QHD IPS scherm in hoogte verstelbaar, met ingebouwde speakers (2x 5W).
https://www.lg.com/nl/mon...qhd-monitoren/27ba65qb-b/
Met de diverse filters in de Pricewatch komt dit scherm ook langs inderdaad.
Misschien Tweakers ook maar eens vermoeien met een eigen topic voor de keuze van een monitor...sorry. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 24-05-2026 22:10 ]

• Woezik
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:26
Je kunt ook nog bij Lenovo kijken:
https://www.lenovo.com/nl...5-tiny-amd/m75qbundle2eua
8600G/16Gb/512Gb TLC, maar SoDimm waarschijnlijk enkele module. Monitor is FHD, geen QHD. 3jaar garantie op locatie.

R.I.P. Pricewatch

• kdekker
  • Niet online
Buiten de pricewatch zijn wel meer bedrijven die nieuwe PC's of laptops verkopen, tegen prettige(r) prijzen, vaak overstock van bedrijven. Ik heb dat zelf ook wel vaker gedaan. Als je meer wilt weten, mag je een PB sturen.

• Piet91
  • Niet online
kdekker schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 08:57:
Buiten de pricewatch zijn wel meer bedrijven die nieuwe PC's of laptops verkopen, tegen prettige(r) prijzen, vaak overstock van bedrijven. Ik heb dat zelf ook wel vaker gedaan. Als je meer wilt weten, mag je een PB sturen.
Waar moet ik dan aan denken?
Ter vergelijking; ik zie Dell mini-PC's met i5-14500t of Ultra 5 235T met 16GB/512GB online staan voor zo'n €700-800. Dat is waar ik mij nu op richt.

• kdekker
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 12:02:
[...]

Waar moet ik dan aan denken?
Ter vergelijking; ik zie Dell mini-PC's met i5-14500t of Ultra 5 235T met 16GB/512GB online staan voor zo'n €700-800. Dat is waar ik mij nu op richt.
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Pagina: 1