Ik ben me aan het orienteren om mijn groepenkast uit te breiden/aan te passen voor oa. Warmtepomp en Laadpaal. Omdat de ruimte in de meterkast zeer beperkt is en ook de groepenkast al redelijk vol ziet, viel mijn oog op een installatie automaat van oa. SEP en GEWISS die een 3P+N automaat in een 2 positie uitvoering hebben. Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met dergelijke "smalle" automaten en wat evt Pro's en Contra's zijn. Mijn hoofdaansluiting is 3 x 25A
Gewiss Automaat
SEP Automaat
...
Gewiss Automaat
SEP Automaat
...