Naar aanleiding van dit topic maak ik dit topic.
Eerste 'bug' is dat ik niet snap hoe hij bij FAQ - GoT komt, deze specifieke pagina lijkt niet zomaar toegankelijk. Nr. 16 is ook één van de weinigen die nog ergens naar linkt.
Wat betreft inhoud lijkt het op FAQ - GoT, maar hier staat de community manager niet in gelinkt.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
FAQ - GoT (wat betreft de tekst i.c.m. dark mode)
LA beleid - Lieve adjes - GoT (t.b.v. vermelding community manager @MiBe i.p.v. @Moonsugar)
Tweakers faq - Algemeen (kopje Hoe en waar wordt Tweakers gehost?) (t.b.v. vermelding True i.p.v. Exonet)
Deze kwam ik tegen toen ik naar de directe link van de eerste FAQ pagina zocht.
Overigens, het kopje erboven En TweakDSL en Tweaknews dan? Is dat van Tweakers? beschrijft dus Tweak(DSL) en Tweaknews. Maar Tweak(DSL) is compleet niet meer bestaand, lijkt het?
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Wat betreft de eerste URL, hier zie je dat in dark mode de tekst niet te lezen is. Voor de rest; ga erheen en zie verkeerde referenties.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Leesbaarheid en de juiste referenties.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
N.v.t.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Microsoft 11, Edge.
Eerste 'bug' is dat ik niet snap hoe hij bij FAQ - GoT komt, deze specifieke pagina lijkt niet zomaar toegankelijk. Nr. 16 is ook één van de weinigen die nog ergens naar linkt.
Wat betreft inhoud lijkt het op FAQ - GoT, maar hier staat de community manager niet in gelinkt.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
FAQ - GoT (wat betreft de tekst i.c.m. dark mode)
LA beleid - Lieve adjes - GoT (t.b.v. vermelding community manager @MiBe i.p.v. @Moonsugar)
Tweakers faq - Algemeen (kopje Hoe en waar wordt Tweakers gehost?) (t.b.v. vermelding True i.p.v. Exonet)
Deze kwam ik tegen toen ik naar de directe link van de eerste FAQ pagina zocht.
Overigens, het kopje erboven En TweakDSL en Tweaknews dan? Is dat van Tweakers? beschrijft dus Tweak(DSL) en Tweaknews. Maar Tweak(DSL) is compleet niet meer bestaand, lijkt het?
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Wat betreft de eerste URL, hier zie je dat in dark mode de tekst niet te lezen is. Voor de rest; ga erheen en zie verkeerde referenties.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Leesbaarheid en de juiste referenties.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
N.v.t.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Microsoft 11, Edge.