Een vraag waar ik met de mod-faq niet uitkom: wat moeten we met reacties zoals deze?
TVL in 'Onderwijsplatform Canvas sluit deal met hackersgroep, 'data is verwijderd''
TVL schrijft duidelijk dat hij de info van een LLM heeft gehaald en voegt er zelf niks aan toe. Dus niet de bedoeling.
In de openingspost van het AI meld-topic lees ik dan:
In dit geval is mijn idee dat het een nuttige aanvulling is op de discussie maar jammer dat het AI is zonder enige eigen inbreng. Dan kom ik op 0. Maar wellicht handig om hier (ook) één lijn in te trekken?
TVL in 'Onderwijsplatform Canvas sluit deal met hackersgroep, 'data is verwijderd''
TVL schrijft duidelijk dat hij de info van een LLM heeft gehaald en voegt er zelf niks aan toe. Dus niet de bedoeling.
In de openingspost van het AI meld-topic lees ik dan:
- Wat we echter niet willen zien is dat reacties grotendeels of volledig door AI zijn geschreven.
- We modereren dus op "AI-reacties". Daaronder verstaan we reacties die grotendeels of volledig door AI zijn geschreven, maar de suggestie wekken dat het door de user zelf is geschreven
In dit geval is mijn idee dat het een nuttige aanvulling is op de discussie maar jammer dat het AI is zonder enige eigen inbreng. Dan kom ik op 0. Maar wellicht handig om hier (ook) één lijn in te trekken?