Sinds gisteren krijg ik ineens om de zoveel tijd een Microsoft Authenticator, zo één waarbij je één van de 3 nummers moet ingeven van de authenticator
Gisteren stond er telkens bij "Vanaf Duitsland via Windows", vandaag "Unknown"
:strip_exif()/f/image/8FtYlbQ2mlasFrBK9y9jNjUI.png?f=user_large)
Voor zover ik weet doe ik niks waarvoor ik een MS authenticatie verzoek moet krijgen.
Vandaag werken al mijn exchangemails niet meer in de googleapp, Bij alledrie staat:
"Juiste gegevens vereist
Gegevens invoeren voor blabl@bla.com
[Inloggen]"
en ik krijg om de haverklap notificaties
maar de knop inloggen werkt niet.
Kan dit misschien gerelateerd zijn, dat ik ergens een MS authenticatie moet doen om die exhangeaccounts weer werken te krijgen? (lijkt me sterk)
Of is het toeval, en probeert iemand ergens mijn hotmailaccount te gebruiken om in te loggen, en heeft de Googlemail app toevallig ook weer eens problemen?
Gisteren stond er telkens bij "Vanaf Duitsland via Windows", vandaag "Unknown"
:strip_exif()/f/image/8FtYlbQ2mlasFrBK9y9jNjUI.png?f=user_large)
Voor zover ik weet doe ik niks waarvoor ik een MS authenticatie verzoek moet krijgen.
Vandaag werken al mijn exchangemails niet meer in de googleapp, Bij alledrie staat:
"Juiste gegevens vereist
Gegevens invoeren voor blabl@bla.com
[Inloggen]"
en ik krijg om de haverklap notificaties
maar de knop inloggen werkt niet.
Kan dit misschien gerelateerd zijn, dat ik ergens een MS authenticatie moet doen om die exhangeaccounts weer werken te krijgen? (lijkt me sterk)
Of is het toeval, en probeert iemand ergens mijn hotmailaccount te gebruiken om in te loggen, en heeft de Googlemail app toevallig ook weer eens problemen?