Heb vanochtend toch nog weer wat lopen wisselen.
Lund en Mikhels eruit, vanwege finale toch wat te zwaar of het wordt een vlucht.
Silva er ook uit want duur en is sinds die eerste week toch ook weer vrij onzichtbaar geworden.
Ulisi, Bettiol er in want meer actief de laatste dagen en met Garofoli een extra mannetje uit het kamp Magnier in de strijd tegen Narvaez.
Narvaez zelf vind ik eigenlijk ook wat duur worden, maar er uit halen durf ik ook weer niet.
Lund en Mikhels eruit, vanwege finale toch wat te zwaar of het wordt een vlucht.
Silva er ook uit want duur en is sinds die eerste week toch ook weer vrij onzichtbaar geworden.
Ulisi, Bettiol er in want meer actief de laatste dagen en met Garofoli een extra mannetje uit het kamp Magnier in de strijd tegen Narvaez.
Narvaez zelf vind ik eigenlijk ook wat duur worden, maar er uit halen durf ik ook weer niet.
![]() | |||||
| Team voor 28 mei | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Naam | Ploeg | Waarde | |||
| 1 | Jhonatan Narvaez | UAE Team Emirates XRG | 3.403.306 | ||
| 2 | Jasper Stuyven | Soudal Quick-Step | 2.115.597 | ||
| 3 | Orluis Aular | Movistar Team | 2.004.159 | ||
| 4 | Diego Ulissi | XDS Astana Team | 1.494.541 | ||
| 5 | Alberto Bettiol | XDS Astana Team | 1.441.686 | ||
| 6 | Ben Turner | Netcompany INEOS | 1.434.335 | ||
| 7 | Gianmarco Garofoli | Soudal Quick-Step | 1.288.754 | ||
| 8 | Corbin Strong | NSN Cycling Team | 1.265.889 | ||
| 9 | Toon Aerts | Lotto-Intermarché | 1.142.149 | ||
| Teamwaarde | 15.590.416 | ||||
| Winst berekenen - CyclingMaster parser | |||||
Ik zal wel heel scheel hebben zitten kijken gisteravond, het moest dus @peto84 zijn.Sleepie schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:22:
@Red Baron Je hebt wat scores door elkaar gehaald denk ik. Ik heb zeker geen 1.9M gewonnen gisteren, was het maar waar ;-)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zPQVbFFhCGU64xdYo2on8aUb.webp?f=user_large)