Toon posts:

CS 1.3 kent alweer cheats....

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Wat voor plezier beleeft iemand die cheat zal ik nooit begrijpen. Als je dan wint voel je je dan niet behoorlijk triest en zielig :?
Ik hou niet zo van CS, maar ik geloof wel dat die gore cheaters er voor gezorgd hebben dat veel mensen er mee gestopt zijn :r

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je beter Tactical Ops spelen :)
Veel leuker heb alleen last van "nadebuggers"
Die kopen onbeperkt grenaten :(

Verwijderd

Ik heb 1 oplossing, vind een clanserver, daar zitten meestal wel wat admins op. Duz worden die cheaters wel gebanned ;)

Verwijderd

LOL, vertel mij wat, CS zuigt wat betreft cheating :z

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 22:41 schreef Knakker het volgende:
Ach, speel op de goede servers en je hebt geen last van cheaters...
MINDER last van cheaters..
want die lame asses komen overal..

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
sorry hoor, maar ik stoor me helemaal niet aan cheaters. Kijk vervelend is het maar als iedereen er achter is, dan is het behelpen, als ik me er iedere keer aan moet gaan ergeren kan ik net zogoed stoppen. toch?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
pfffffffffffff dis echt niet leuk meer ;(

CS begint me echt de keel uit te hangen op deze manier, terwijl het eigenlijk een geweldig spel is :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Tja ach, het hele spelopzet van CS maakt het zo makkelijk om aimbots te maken.
Alleen maar scanline weapons, tja dan vraag je gewoon om aimbots.
En het zal ALTIJD te hacken blijven als de gameopzet hetzelfde blijft. Welke andere engine en security protocols etc.
Want het enige wat je doet is je scant een gedeelte van het scherm voor tegenstanders, vervolgens moved de aimbot de crosshair erop en zou zelfs nog automatisch kunnen schieten.
En omdat CS alleen maar scanline weapons heeft, raak je dus altijd als je crosshair op iemand hebt en schiet.
Als je bijvoorbeeld een rocketlauncher neemt, dan kan dat niet, want dan moet je je schot leaden en dan heb je een heel ander soort aimbot nodig.

Daarom speel ik alleen T2, bijna compleet aimbot proof, alleen het sniperrifle is een scanline weapon, maar alleen daarmee win je toch niet :)

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
cheaten online is lame, maardat tabblad is nep

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 01:51 schreef Trashbash het volgende:
Tja ach, het hele spelopzet van CS maakt het zo makkelijk om aimbots te maken.
Alleen maar scanline weapons, tja dan vraag je gewoon om aimbots.
En het zal ALTIJD te hacken blijven als de gameopzet hetzelfde blijft. Welke andere engine en security protocols etc.
Want het enige wat je doet is je scant een gedeelte van het scherm voor tegenstanders, vervolgens moved de aimbot de crosshair erop en zou zelfs nog automatisch kunnen schieten.
En omdat CS alleen maar scanline weapons heeft, raak je dus altijd als je crosshair op iemand hebt en schiet.
Als je bijvoorbeeld een rocketlauncher neemt, dan kan dat niet, want dan moet je je schot leaden en dan heb je een heel ander soort aimbot nodig.

Daarom speel ik alleen T2, bijna compleet aimbot proof, alleen het sniperrifle is een scanline weapon, maar alleen daarmee win je toch niet :)
Met een scanline wapen bedoel je dus dat het afgevuurde projectiel meteen op de plek is waar de crosshair naar toe wijst? (uitzonderingen daargelaten )

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik heb ergens gelezen (Rage3d vlgs mij) dat die ZQ2 (of hoe die kuthack ook heet) alleen werkt met de pre-leaked versies van 1.3
Laten we het hopen!!!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 12:46
Op vrijdag 21 september 2001 08:31 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik heb ergens gelezen (Rage3d vlgs mij) dat die ZQ2 (of hoe die kuthack ook heet) alleen werkt met de pre-leaked versies van 1.3
Laten we het hopen!!!
Laten we hopen van niet zouk zeggen

This message was sent from a galaxy far, far away.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Waarom niet?! Dat zou betekenen dat ze met de final geen kant opkunnen met die hack.
For the time being dan, want reken maar dat er een hoop l4m3r5 bezig zijn met hacken/coden/schrijven/weet ik veel wat! :r

Verwijderd

cheaten online is heel erg lame, als ze die scriptdingen nu eens eruit halen dan kan er ook niet meer mee gerotzooid worden alleen dan moet cs er wel eenpar andere viziertjes bijdoen want die standaart sniperviziertjes zijn kut

Verwijderd

Uhm, die score voorbeelden die worden gegeven vind ik wel lichtelijk onzinnig. Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar in mijn 'hoogtijdagen' scoorde ik soms wel 40-50 tegen 5. En ik heb echt geen idee hoe je zou moeten cheaten, ook helemaal geen behoefte aan om dat te weten.

Verwijderd

T@ wtf is dat. Vertel eens meer, ik ben het namelijk ook erg beu van al die alme cheaters. Hoe heet dat spel volledig? Maar idd als je gaat LANen is cs leuk, maar zodra ik op een public server iemand met 20+ kills zie en een paar frags wordt het al verdacht. Zeker als die gast om een hoek rushed en me gelijk weet neer te knallen met een awp of met een headdie. Niet dat ik een probleem heb met headdies, maar wel als dat icm een cheat gaat. Het gaat immers om skills, niet? Ik snap ook niet waarom iemand het volhoudt om met een cheat te spelen, net zoals dat met metal gear solid op de psx. Die ging ik ook voor een wteede keer spelen met een cheat, voordat ik het gebouw binnen was had ik het al gehad. Echt serieus, het is te triest voor woorden!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 07:35 schreef Batman2k het volgende:
cheaten online is lame, maardat tabblad is nep
Hoezo nep ?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Cheaters is gewoon een fact bij (online) gamen, if u like it or not.

Maar het percentage dat cheat is denk ik heel gering, zelfs met CS. Mensen zijn echt geobsedeert mbt. cheats, en noemen iedereen met een beetje goede score een cheater.

Speelde zelf laatst op Demon en werd daar door een bekende clan die vaak op Demon speelt uitgemaakt voor cheater omdat ik die gasten toevallig steeds killde...

Neem nu bv. Q3 daar zijn ook zat cheats voor, maar daar hoor je echt NOOIT iemand klagen over de wijze hoe je speelt, met andere woorden de CS scene is gewoon te onprofessionneel(mede omdat teveel (lame) kinderen het spelen).

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Damn cheaters :r

Cheaters verzieken het voor anderen: als iemand goed speelt (je hebt soms van die dagen dat alles raak is :P ) dan gaan mensen twijfelen

Het meest baal ik nog van die see through drivers :r |:( :(

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 08:30 schreef Taco het volgende:

[..]

Met een scanline wapen bedoel je dus dat het afgevuurde projectiel meteen op de plek is waar de crosshair naar toe wijst? (uitzonderingen daargelaten )
Jep, net zoals de railgun bijvoorbeeld. Alleen in cs zijn het allemaal rapidfire railguns :) Alleen doen ze niet zoveel damage ;)
Cheaters is gewoon een fact bij (online) gamen, if u like it or not.
Maar het percentage dat cheat is denk ik heel gering, zelfs met CS. Mensen zijn echt geobsedeert mbt. cheats, en noemen iedereen met een beetje goede score een cheater.

Speelde zelf laatst op Demon en werd daar door een bekende clan die vaak op Demon speelt uitgemaakt voor cheater omdat ik die gasten toevallig steeds killde...

Neem nu bv. Q3 daar zijn ook zat cheats voor, maar daar hoor je echt NOOIT iemand klagen over de wijze hoe je speelt, met andere woorden de CS scene is gewoon te onprofessionneel(mede omdat teveel (lame) kinderen het spelen).
Ja maar bij Quake3 is niet ieder wapen te gebruiken door een aimbot.
Het is echt de spelontwerp van CS wat ervoor zorgt dat aimbots zo floreren.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 21 september 2001 10:42 schreef Redje het volgende:
nee in Quake 3 klaagt nooit iemand omdat er geen tijd is om te typen :P
omdat je in CS zo (relatief) lang moet wachten voordat je weer kunt spelen nadat je dood bent, en omdat de 2 teams vaak elk in een bepaald deel van het level zitten is er vaak tijd zat om die onzin te gaan typen :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op vrijdag 21 september 2001 11:13 schreef Trashbash het volgende:
Ja maar bij Quake3 is niet ieder wapen te gebruiken door een aimbot.
Het is echt de spelontwerp van CS wat ervoor zorgt dat aimbots zo floreren.
Maar aimbots zijn niet het enige, wallhacks ed. zijn imo erger, een aimbot werkt alleen goed bij de eerste kogels, daarna kan je echt geen headdies meer maken door de recoil lijkt me.
Op vrijdag 21 september 2001 11:38 schreef Frank128 het volgende:

[..]

nee in Quake 3 klaagt nooit iemand omdat er geen tijd is om te typen :P
omdat je in CS zo (relatief) lang moet wachten voordat je weer kunt spelen nadat je dood bent, en omdat de 2 teams vaak elk in een bepaald deel van het level zitten is er vaak tijd zat om die onzin te gaan typen :)
Als je denk dat iemand cheat dan maak je wel tijd om te typen :)

Zoals ik al zei het valt allemaal reuze mee, er zijn minder cheaters dan men denk, alleen men maakt zich er gewoon te druk over. Voor UT en Q3 zijn die dingen er ook, maar men klaagt minder, zou men met CS ook moeten doen.

Verwijderd

[joke mode]

Waar ken ik die cheat downloaden? :P :D

[/joke mode]

voor de adjes dus NIET serieus op reageren!

cheaten online is lame..... wat je SP doet moet jezelf weten, maar online is is lame....

Verwijderd

kheb 1 x met zo'n cheat gespeeld.... BORING!!!!!
wat de f*ck heb je er nouw aan om door muren te kijken... zo verkloot je tog het hele spel, maarja, deze zin zullen jullie wel vaker gehoord hebben |:(

• Jap
  • Laatst online: 10-10 13:01

Jap

No worries

cheat zuigt stopid people |:(

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 12:33 schreef ReV3rEnD het volgende:
kheb 1 x met zo'n cheat gespeeld.... BORING!!!!!
wat de f*ck heb je er nouw aan om door muren te kijken... zo verkloot je tog het hele spel, maarja, deze zin zullen jullie wel vaker gehoord hebben |:(
ja ik heb ook es zo'n wallhack gespeeld.. echt superlame. En ik heb toen es in spectator modus wat zgn 'goeien' gevolgd en je ziet ZO DUIDELIJK dat de meerderheid een wallhack heeft (mikken door muren, ze lopen rechtstreeks naar een kist waar iemand achter zit etc.).. vooral veel onbekenden/voorheen-slechten die plotseling heel hoge scores hebben maar ook lui uit bekende clans enzo..
sindsdien speel ik, als ik nog CS speel, zoveel mogelijk op PB servers (al schijnt er ook een PB hack te zijn).

• Bloodclot
  • Laatst online: 14:52

Bloodclot

Jawier!

Ik organiseer welles lanparties van 8-16 man.
hebben we een keer met zijn allen met counter-strike de speed-cheat gebruikt.

echt lachen. ik wist niet dat je zo snel door een level kunt lopen. maar na 30 minuten hadden we het wel weer gezien.

• mellowpimp
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 10:22 schreef Tha_Roeltje het volgende:

[..]

Hoezo nep ?
nou, iedereen een ping van 5.
7 tegen 1 ??

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 13:13 schreef rick_h het volgende:

[..]
(al schijnt er ook een PB hack te zijn).
jep die is er idd :'(

Verwijderd

Jullie moeten vanavond (na de server-update) lekker bij mij op de server komen spelen . Wij kicken ze gewoon :)

Prof. clan counterstrike 1.3 server

Verwijderd

Wat is ballhack ?

En PB cheats bestaan al lang. :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 14:17 schreef Stellarc het volgende:
Jullie moeten vanavond (na de server-update) lekker bij mij op de server komen spelen . Wij kicken ze gewoon :)

Prof. clan counterstrike 1.3 server
Naam en IP ?

Verwijderd

naam : Prof. clan counterstrike 1.3 server
Weet ik ff niet ,dat post ik vanavond wel ff :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 13:51 schreef Batman2k het volgende:

[..]

nou, iedereen een ping van 5.
7 tegen 1 ??
Dit is een screenshot van een LAN game tegen Bots, Realbot 2.0 om precies te zijn. Daar de anti-OpenGLhack van HL serverside (zou) moeten werken, is dit geen bewijs van het bestaan van een Wallhack voor CS1.3, die werkt op een Internetserver.

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 14:57 schreef Mithjo het volgende:

[..]

Dit is een screenshot van een LAN game tegen Bots, Realbot 2.0 om precies te zijn. Daar de anti-OpenGLhack van HL serverside (zou) moeten werken, is dit geen bewijs van het bestaan van een Wallhack voor CS1.3, die werkt op een Internetserver.
Voor zover ik weet wordt er nog steeds clientside gerendered, dus ik zie niet in wat die serverside antiopenGL hack zou moeten doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 14:57 schreef Mithjo het volgende:

[..]

Dus als je een lan server host... kan je cheaten ??

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 16:28 schreef Tha_Roeltje het volgende:

[..]

Dus als je een lan server host... kan je cheaten ??
neej dit is om te demonstreren dat de cheat werkt..
en zo val je er geen andere mensen mee lastig op een lan game met bots

Verwijderd

leve de lanparty en de bots!
speel je ook eens custommaps ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

And, the fact of the matter
is that a majority of people use one or more cheats. When
you see someone who is 25 and 5, it's a good bet they're
cheating. When you see someone who is 50 and 5, it's
damn near a probabistic certainty that they are cheating.
die engelsman is ook een n00bie.....
volgens hem ik dan iedere ronde een cheater ??
(ik schep nie op..voor het geval mensen dit weer gaan zegge)

en al dat gezeik over cheaten valt best mee..ik zie ze niet zo vaak en als je ze ziet dan ga je naar 1 van de andere 3000 servers...die newbies die in publics cheaten boeien me nix...zolang de wars clean blijven

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

When you see someone who is 50 and 5, it's
damn near a probabistic certainty that they are cheating.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marinuskok/nrg-str.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marinuskok/ownage.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marinuskok/de_dust20002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marinuskok/de_aztec0000.JPG

hallo

• Vos

Vos

AFCA

hahah dat kan nooit NaLiN.....CHEAT !!

:P :P :P

8-)

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 18:42 schreef NaLiN het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e screeenie is iig geen cs 1.3

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op vrijdag 21 september 2001 19:04 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:

2e screeenie is iig geen cs 1.3
nou en? 1e ook niet

de 1e 2 zijn uit cs1.1

hallo

Verwijderd

Lekker NaliN :)

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Punkbuster is toch TEGEN cheaters nou dan.

als hij nog niet zo goed werkt met 1.3 komt er wel een update!

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 19:23 schreef Qorne het volgende:
Punkbuster is toch TEGEN cheaters nou dan.

als hij nog niet zo goed werkt met 1.3 komt er wel een update!
Punkbuster zuigt, het is namelijk net zo makkelijk te hacken als CS zelf.
Het is een clientside programma, dus er zal ongetwijfeld een hack voor zijn om ervoor te zorgen dat hij zegt dat je "clean" bent , maar ondertussen wel al je cheats kan gebruiken.
Bovendien kan punkbuster zelf geen nieuwe cheats zien, alleen degene die in zijn database staan. Dus het programma loopt sowieso altijd achter de feiten aan, wat ervoor zorgt dat je zeer regelmatig moet updaten, en om nou elke dag mijn PB te moeten upgraden draagt niet echt bij aan het speelplezier.

Sinds cheating is geintroduceerd is het een uitdaging geworden om aimbots en allerlei soorten hacks te maken voor spellen, en dit tij is niet meer te keren.
Voor sommmige soorten spellen is het alleen makkelijker om dit soort cheats te maken en hebben ze ook meer voordeel.
Een wallhack in Tribes 2 bijvoorbeeld geeft echt geen enkel voordeel, maar in CS is het juist omgekeerd.

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 19:06 schreef NaLiN het volgende:

[..]

nou en? 1e ook niet

de 1e 2 zijn uit cs1.1
JAja ik zag het al maar toen had ik al gepost en geen zin om te editten, de 2e zag ik gelijk dattie 1.1 was omdat me eige nick erin stond.

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

als je nog een relaxte server zoekt moet je eens op www.xanaduteam.net kijken, die hebben 2 servers die goed in de gaten worden gehouden, daar zal je weinig gecheat vinden. en trouwens de servers daar zijn vrij van lag. en het is er gezellig :P

Verwijderd

NaLiN weer helemaal trots op z'n scores.... :Z
Volgens mij geilt die gozer daar echt op... |:(

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 10:58 schreef Raven_ het volgende:
NaLiN weer helemaal trots op z'n scores.... :Z
Volgens mij geilt die gozer daar echt op... |:(
Ach laat m toch lekker genieten van zun scores, scores maken mij al niet meer uit, als ik maar lol heb.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

raven_ dat vat ik op als een flame... je moet niet zeuren .. yakuza zette ook wel screens neer waarin ie 11-0 stond

hallo

Verwijderd

Iedereen zet wel eens screens neer, staat niks in FAQ of wat dan ook dat dat niet mag :)

Vind wel grappig om te zien welke (extreme) scores andere mensen hale :)

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 16:21 schreef NaLiN het volgende:
raven_ dat vat ik op als een flame... je moet niet zeuren .. yakuza zette ook wel screens neer waarin ie 11-0 stond
Maar zie je yakuza er trots mee doen? Ik iig niet. Ik heb ook wel eens scores neer gezet en op sommige hebik ook best goede scores, maar ik vind'et gewoon pure arrogantie, want als je de scores bekijkt van de andere vind ik het niet zo verwonderlijk dat je zulke scores heb gehaald.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik ga me woorden vanaf niet eens meer vuil houden aan uber stumper raven_

...

hallo

• Bloodclot
  • Laatst online: 14:52

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 21 september 2001 21:00 schreef AtomicShockwave het volgende:
als je nog een relaxte server zoekt moet je eens op www.xanaduteam.net kijken, die hebben 2 servers die goed in de gaten worden gehouden, daar zal je weinig gecheat vinden. en trouwens de servers daar zijn vrij van lag. en het is er gezellig :P
EEJ atomic!! wazaaap! dat van die lag-vrij is de laatste tijd niet veel van waar. pings van 50 tot 350 is niet echt geweldig. maar iig de servers zijn cheat-vrij en altijd bere gezellig :)

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:53

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

[/off topic]

op die 2e screenshot van Nalin staat van heoveel FPS en hoeveel upload en download je heb (rechts onderaan).
Heb de search al gebruikt maar kan nergens vinden :(

[off topic\]

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• Vos

Vos

AFCA

Ik ruik jaloezie van Raven ;)

en VIsje...bedoel je net_graph 3 ??

• d33n
  • Laatst online: 26-10 15:41
Op zaterdag 22 september 2001 18:00 schreef NaLiN het volgende:
ik ga me woorden vanaf niet eens meer vuil houden aan uber stumper raven_

...
ik weet niet hoor, ik heb die foto van jou gezien (samen met heel High Quality) en dan vraag ik me best wel af wie hier de uber stumper is.....

sorry ice ;) maar ik kan raven ff niet laten beledigen :)

• mellowpimp
  • Niet online
kijk ping van 50 constant ok. maar als je rond de 50 zit dan is het bullshit

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op zaterdag 22 september 2001 19:59 schreef marble het volgende:

ik weet niet hoor, ik heb die foto van jou gezien (samen met heel High Quality) en dan vraag ik me best wel af wie hier de uber stumper is.....

sorry ice ;) maar ik kan raven ff niet laten beledigen :)
ehh dat vind ik wel een ban waard... toen sn@ke zoiets zei tege iemand werd ie gebanned

hallo

• d33n
ach wat, dan zouden ze ons allemaal wel mogen bannen....

Verwijderd

Zozo... Nalin is opeens modjes/regels gericht? Heb je een warning gekregen van een modje hiero waardoor je opeens anders gaat lopen denken? You ain't foolin nobody... :Z

• d33n
Op zaterdag 22 september 2001 20:18 schreef Raven_ het volgende:
Zozo... Nalin is opeens modjes/regels gericht? Heb je een warning gekregen van een modje hiero waardoor je opeens anders gaat lopen denken? You ain't foolin nobody... :Z
"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

oh fok! :D

Verwijderd

Not Flame Intended
Ook niet bedoeld om iemand te helpen, gewoon my 2 cents

*Cough*

[preek mode]
Ik begin rustig deze topic te lezen, mijn eerste reply was *ZUCHT*
Ik bekijk de volgende dag weer deze topic, Hee leuk, iemand zet een paar screens neer met leuke scores, maar... wasdit?
Iemand vind dat hij opeens een arrogante diklul is en de ander vind hem een stumper, alleen al omdat hij die screenshots neerzet.

Als iemand een screenshot wil plaatsen laat je hem toch?
Wat maakt het nou uit of hij er 300-3 op staat of 2-11 ?
Het gaat erom dat hij wil laten zien wat hij kan/niet kan
Het is niet verplicht om te reageren op zo'n screenshot, tis meer voor de show (vooral bij NaLiN (no offense ;) ))

En sommige willen laten zien dat ze ook best kunnen cs'en
Dat sommige mensne meteen beginnen te schreeuwen dat hij loopt te patsen en arrogant doet enz ligt echt bij hun zelf
Zoals ik eerder al zei je HOEFT niet te reageren op zo'n screenshot.

Als je er niet tegen kan dat hij zo'n score heeft, scroll dan verder en kijk naar andere screenshots en/of Reply's of zoek een andere topic.
Men begint hier opeens te schelden en te flamen .. dan vraag ik mij toch af .. WAAROM?

Waarom moet iemand die een hoge score heeft direct een arrogante klootzak zijn.. waarom is hij niet gewoon een goeie speler die zijn mooiere scores laat zien?

Zal wel aan mij liggen, maar die flames in deze topic zijn NUTTELOOS
[/preek mode]

Thank you for your time

Note: Als iemand het hier niet mee eens is, don't flame me, don't message me, don't even try to fuck around with me, just IGNORE ME

• d33n
volgens mij zijn topics over CS en cheats altijd al overbodig?? :)

Verwijderd

verrot dit... lame cheaters... en 6 uur na de release?!?!!? wtf.. get a life? :9

Verwijderd

Voordat we gaan ZEiken dat dit een flame is het is het niet OK

Nalin altijd als ik tegen jouw speel Heb ik het gevoel dat je cheat {zeg niet dat je het doet maar gevoel] Je legt als je een colt heb gemiddeld met 3 kogels zonder headdies een tegenstander neer [Ok dat 1 a 4 keer maar geen 20 keer Dat ken zelfs DC nie met zijn AK.
Dat vind ik gewoon vaag !

Maarja waarom patsen met Screenies IK sta zo vaak lekker goed Maar heb liever dat het meduim gaat met lekkere vijanden Want danheb ik veel meer plezier in het spekl dan moeiteloos Met geamk alle sneer knallen :)

DIt zijn mij woorden Greetz Eendje

P.S. Dit is geen Flame

Verwijderd

Wat is nou in hemelsnaam de lol van cheaten in een multiplayer game? Ik snap niet dat die lui nog blij zijn ook als ze gewonnen hebben, want ze weten verdomd goed dat ze het niet zelf gedaan hebben, maar hun cheats.

/me vind het maar sneu.

• kNarf_
Op zondag 23 september 2001 05:56 schreef HlpDsK het volgende:
Wat is nou in hemelsnaam de lol van cheaten in een multiplayer game? Ik snap niet dat die lui nog blij zijn ook als ze gewonnen hebben, want ze weten verdomd goed dat ze het niet zelf gedaan hebben, maar hun cheats.

/me vind het maar sneu.
idd, bv Pietje cheat, hij maakt 3 frags achter elkaar, iemand anders zegt "lekker Pietje!" en dan durft Pietje ook nog "thx" te zeggen :r |:(

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 10:16 schreef Frank128 het volgende:

[..]

idd, bv Pietje cheat, hij maakt 3 frags achter elkaar, iemand anders zegt "lekker Pietje!" en dan durft Pietje ook nog "thx" te zeggen :r |:(
Dat is ziek :r :r |:(

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ja het ging verbazingwekkend goed :r stomme cheaters.

Verwijderd

Ik heb de wallhack gelijk binnengehaalt. Doet het prima verder. Denk niet dat cs ooit zonder komt.

Verwijderd

sommige mensen spelen ook wel overduidelijk met cheats..

• Vos

Vos

AFCA

mijn indruk is dat er hier vaak een "lichte" vriendjes-politiek wordt toegepast met bepaald GoTTers (die veel op strikerz spelen) tegen anderen...

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 12:49 schreef Vos het volgende:
mijn indruk is dat er hier vaak een "lichte" vriendjes-politiek wordt toegepast met bepaald GoTTers (die veel op strikerz spelen) tegen anderen...
Soms wel soms niet, soms tegenovergestelde :)
Op zondag 23 september 2001 12:17 schreef illem het volgende:
Ik heb de wallhack gelijk binnengehaalt. Doet het prima verder. Denk niet dat cs ooit zonder komt.
Jij bent te dom om te cheaten als je het mij vraagt :r

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 12:49 schreef Vos het volgende:
Erm... En hoe bedoel je dat nou weer? Dat we "voor mekaar opkomen" oid?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 22 september 2001 16:21 schreef NaLiN het volgende:
Ho ho ho gaan we het persoonlijk maken :P

BTW het was 26-1 en een 11-0 zal vast geen uitzondering zijn voor mij ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

leuk die scores
maar ligt er natuurlijk totaal aan waar je speelt en wie er in de game zitten. Zat net nog in een duitse newbie server met 25-0 bovenaan totdat ze me cheater noemde en me gingen tken *zucht* |:( . Dus die scores zeggen erg weinig.

Verwijderd

Nu we het hier toch over cheats hebben...
krijg dit net in mn hotmail box:
Op maandag 24 september 2001 mailde Thomas Petersen<bartosa@apacs.pote.hu> het volgende:

Hi,

I made a cheat for CS 1.3. It's working well on my computer but I wish to test
it
on another systems. Please test the program and send me your suggestions.
Thanks!

Have fun,
Toto

Ps: I've attached the exe-file to this mail
en deze zit er dus bij:
Attachment : cs13_cheat.exe (199k)

denkt die gast dat ik gestoord ben dat ik die ga openen? |:(

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 10:13 schreef harjan het volgende:
Uhm, die score voorbeelden die worden gegeven vind ik wel lichtelijk onzinnig. Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar in mijn 'hoogtijdagen' scoorde ik soms wel 40-50 tegen 5. En ik heb echt geen idee hoe je zou moeten cheaten, ook helemaal geen behoefte aan om dat te weten.
Kheb nou psies hetzelfde, kzou geeneens weten hoe ik zou moeten cheaten...

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Yo laat NaLiN lekker zijn screenies posten... dat zijn ook scores om trots op te zijn... ik vind hier dat raafje wel ietsjes overdrijft hoor.
NaLiN is gewoon goed, en daar mag hij best trots op zijn vinnik.

Steam

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op maandag 24 september 2001 14:37 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Nu we het hier toch over cheats hebben...
krijg dit net in mn hotmail box:
[..]

en deze zit er dus bij:
Attachment : cs13_cheat.exe (199k)

denkt die gast dat ik gestoord ben dat ik die ga openen? |:(
Hehehe beter :) .

Steam

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Life live to the maxx, enjoy every second of it!!!

Als jullie het niet naar je zin hebben op GoT of op Strikerz dan ga je toch lekker weg?!

Verwijderd

cheaten is gewoon super leuk naar mijn mening, helemaal als iedereen boos word. Ik weet dat velen van jullie het niet echt waarderen. En het niet snappen. Maar ik lach me telkens weer half dood door acties die ik maak.

Net was het weer heel leuk, iemand zei tegen mij dat ik cheater was, kwam er iemand anders voor me op! (Hij cheat niet hij is gewoon goed zei die).

En de vraag: Hoewist je dat ik daar zat? Kunnen jullie je echt niet voorstellen dat het leuk is?

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

illem ownz... weet je waarom??
omdat jullie hem nu allemaal gaan afzeike :P

hallo

• kNarf_
hehe, laat em lekker cheaten op public servers, het is op publics toch geen fok meer aan...
zogauw hij in een war gaat cheaten wordt ik wel boos :P

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op zaterdag 22 september 2001 20:08 schreef NaLiN het volgende:

[..]

ehh dat vind ik wel een ban waard... toen sn@ke zoiets zei tege iemand werd ie gebanned
Ik kameraad zijn van NaliN, niet meer tegen hem zeggen, anders jij klootzak zijn :Z

• barrel
  • Laatst online: 16-10 19:37
Nalin altijd als ik tegen jouw speel Heb ik het gevoel dat je cheat {zeg niet dat je het doet maar gevoel] Je legt als je een colt heb gemiddeld met 3 kogels zonder headdies een tegenstander neer [Ok dat 1 a 4 keer maar geen 20 keer Dat ken zelfs DC nie met zijn AK.
Dat vind ik gewoon vaag !
Ik heb presies het zelfde bij hem. Ik heb hem ook al heel vaak gespectate, maar heb hem nooit kunnen "betrappen" op cheaten. Ik heb al tegen veel gasten gespeeld waarvan ik dacht dat ze cheaten, en dan ook bleken te cheaten. Maar die Nalin *zucht* ik weet zeker dat ie cheat :) Maar waarcshijnlijk is het de beste cs'er waar ik ooit tegen gespeeld heb.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op maandag 24 september 2001 22:37 schreef barrel het volgende:

[..]

Ik heb presies het zelfde bij hem. Ik heb hem ook al heel vaak gespectate, maar heb hem nooit kunnen "betrappen" op cheaten. Ik heb al tegen veel gasten gespeeld waarvan ik dacht dat ze cheaten, en dan ook bleken te cheaten. Maar die Nalin *zucht* ik weet zeker dat ie cheat :) Maar waarcshijnlijk is het de beste cs'er waar ik ooit tegen gespeeld heb.
Nou, ik kan bevestigen dat ie niet cheat. Ik zie hem vaak genoeg spelen, of die dat nu hier doet, of bij iemand anders, zoveel verschil zit er niet in. (qua speelstijl)

Als je wilt moet je naar een LAN komen, www.lanemmen.nl :) of www.drome.nl , maar dat duurt nog wel ff.

Daar zal die vast en zeker wel aanwezig zijn om al de geruchten ed. van de hand te doen. :))

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Wat een stelletje blaatapen hier >:)

:*

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

aap : blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat :)

hallo

Verwijderd

Volgens mij heeft NaLiN gewoon een goeie aim ofzow.. en hij ziet je snel, dat is wat ik tot nu toe heb gemerkt. Maar nee cheaten zal ie wel niet doen.. Tis alleen wel saai en kut als hij een server joint waar ik dan speel, want hij maakt van verliezende teams winnende teams en als je dan tegen m speelt is het gewoon ruk.

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Yeps, het is inderdaad altijd zo, dat als ie er is, dat ie een cheater word genoemd. Alleen ik kan hem er ook niet op betrappen dat ie cheat :(

Nouwja, zal ie wel niet cheaten *D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:47 schreef The Fox het volgende:

[..]

Nou, ik kan bevestigen dat ie niet cheat. Ik zie hem vaak genoeg spelen, of die dat nu hier doet, of bij iemand anders, zoveel verschil zit er niet in. (qua speelstijl)

Als je wilt moet je naar een LAN komen, www.lanemmen.nl :) of www.drome.nl , maar dat duurt nog wel ff.

Daar zal die vast en zeker wel aanwezig zijn om al de geruchten ed. van de hand te doen. :))
Wie komen er allemaal naar lanemmen dan?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik denk niet dat Nalin cheat hoor, maar er blijft gewoon 1 mogelijkheid over, dat hij een dikke nerd is met een telescoopbril, die nooit achter zijn 22" scherm vandaan komt ofzo :) (no offense :P)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hij kan ook aanleg hebben, iets wat ik totaal niet heb dus..

Verwijderd

ja ik zal wel heel dom zijn enzo maar wtf is een aimbot en hoe werkt het?
een bot onder jouw naam die auot aimed en dan schiet ofzo?:)

Verwijderd

Ik denk trouwes niet dat NaLiN cheat, hij is gewoon goed :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op dinsdag 25 september 2001 22:47 schreef nexT het volgende:
ja ik zal wel heel dom zijn enzo maar wtf is een aimbot en hoe werkt het?
een bot onder jouw naam die auot aimed en dan schiet ofzo?:)
Nee, de CT en de T models krijgen allemaal een aparte kleur, en er wordt iets veranderd, zodra je crosshair in de buurt van die kleur komt gaat hij er naartoe.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

en ik heb geen bril, lens, vergrootglas
gewoon een 17" beeldscherm... ik ben niet zo lame als da fox met ze 22" :D

en geluid is ook een belangrijke factor :)

hallo

Pagina: 1 2 Laatste