Toon posts:

CS 1.3 kent alweer cheats....

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Life live to the maxx, enjoy every second of it!!!

Als jullie het niet naar je zin hebben op GoT of op Strikerz dan ga je toch lekker weg?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

cheaten is gewoon super leuk naar mijn mening, helemaal als iedereen boos word. Ik weet dat velen van jullie het niet echt waarderen. En het niet snappen. Maar ik lach me telkens weer half dood door acties die ik maak.

Net was het weer heel leuk, iemand zei tegen mij dat ik cheater was, kwam er iemand anders voor me op! (Hij cheat niet hij is gewoon goed zei die).

En de vraag: Hoewist je dat ik daar zat? Kunnen jullie je echt niet voorstellen dat het leuk is?

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

illem ownz... weet je waarom??
omdat jullie hem nu allemaal gaan afzeike :P

hallo

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
hehe, laat em lekker cheaten op public servers, het is op publics toch geen fok meer aan...
zogauw hij in een war gaat cheaten wordt ik wel boos :P

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
ik weet niet hoor, ik heb die foto van jou gezien (samen met heel High Quality) en dan vraag ik me best wel af wie hier de uber stumper is.....
Op zaterdag 22 september 2001 20:08 schreef NaLiN het volgende:

[..]

ehh dat vind ik wel een ban waard... toen sn@ke zoiets zei tege iemand werd ie gebanned
Ik kameraad zijn van NaliN, niet meer tegen hem zeggen, anders jij klootzak zijn :Z

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
Nalin altijd als ik tegen jouw speel Heb ik het gevoel dat je cheat {zeg niet dat je het doet maar gevoel] Je legt als je een colt heb gemiddeld met 3 kogels zonder headdies een tegenstander neer [Ok dat 1 a 4 keer maar geen 20 keer Dat ken zelfs DC nie met zijn AK.
Dat vind ik gewoon vaag !
Ik heb presies het zelfde bij hem. Ik heb hem ook al heel vaak gespectate, maar heb hem nooit kunnen "betrappen" op cheaten. Ik heb al tegen veel gasten gespeeld waarvan ik dacht dat ze cheaten, en dan ook bleken te cheaten. Maar die Nalin *zucht* ik weet zeker dat ie cheat :) Maar waarcshijnlijk is het de beste cs'er waar ik ooit tegen gespeeld heb.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op maandag 24 september 2001 22:37 schreef barrel het volgende:

[..]

Ik heb presies het zelfde bij hem. Ik heb hem ook al heel vaak gespectate, maar heb hem nooit kunnen "betrappen" op cheaten. Ik heb al tegen veel gasten gespeeld waarvan ik dacht dat ze cheaten, en dan ook bleken te cheaten. Maar die Nalin *zucht* ik weet zeker dat ie cheat :) Maar waarcshijnlijk is het de beste cs'er waar ik ooit tegen gespeeld heb.
Nou, ik kan bevestigen dat ie niet cheat. Ik zie hem vaak genoeg spelen, of die dat nu hier doet, of bij iemand anders, zoveel verschil zit er niet in. (qua speelstijl)

Als je wilt moet je naar een LAN komen, www.lanemmen.nl :) of www.drome.nl , maar dat duurt nog wel ff.

Daar zal die vast en zeker wel aanwezig zijn om al de geruchten ed. van de hand te doen. :))

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Wat een stelletje blaatapen hier >:)

:*

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

aap : blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat :)

hallo

Verwijderd

Volgens mij heeft NaLiN gewoon een goeie aim ofzow.. en hij ziet je snel, dat is wat ik tot nu toe heb gemerkt. Maar nee cheaten zal ie wel niet doen.. Tis alleen wel saai en kut als hij een server joint waar ik dan speel, want hij maakt van verliezende teams winnende teams en als je dan tegen m speelt is het gewoon ruk.

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Yeps, het is inderdaad altijd zo, dat als ie er is, dat ie een cheater word genoemd. Alleen ik kan hem er ook niet op betrappen dat ie cheat :(

Nouwja, zal ie wel niet cheaten *D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:47 schreef The Fox het volgende:

[..]

Nou, ik kan bevestigen dat ie niet cheat. Ik zie hem vaak genoeg spelen, of die dat nu hier doet, of bij iemand anders, zoveel verschil zit er niet in. (qua speelstijl)

Als je wilt moet je naar een LAN komen, www.lanemmen.nl :) of www.drome.nl , maar dat duurt nog wel ff.

Daar zal die vast en zeker wel aanwezig zijn om al de geruchten ed. van de hand te doen. :))
Wie komen er allemaal naar lanemmen dan?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik denk niet dat Nalin cheat hoor, maar er blijft gewoon 1 mogelijkheid over, dat hij een dikke nerd is met een telescoopbril, die nooit achter zijn 22" scherm vandaan komt ofzo :) (no offense :P)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hij kan ook aanleg hebben, iets wat ik totaal niet heb dus..

Verwijderd

ja ik zal wel heel dom zijn enzo maar wtf is een aimbot en hoe werkt het?
een bot onder jouw naam die auot aimed en dan schiet ofzo?:)

Verwijderd

Ik denk trouwes niet dat NaLiN cheat, hij is gewoon goed :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op dinsdag 25 september 2001 22:47 schreef nexT het volgende:
ja ik zal wel heel dom zijn enzo maar wtf is een aimbot en hoe werkt het?
een bot onder jouw naam die auot aimed en dan schiet ofzo?:)
Nee, de CT en de T models krijgen allemaal een aparte kleur, en er wordt iets veranderd, zodra je crosshair in de buurt van die kleur komt gaat hij er naartoe.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

en ik heb geen bril, lens, vergrootglas
gewoon een 17" beeldscherm... ik ben niet zo lame als da fox met ze 22" :D

en geluid is ook een belangrijke factor :)

hallo

Pagina: 1 2 Laatste