hier kunnen wij toch niks mee.
Kan je beter even aan bol vragen wat het probleem is.
Vermoedelijk kost het registeren hier meer tijd dan bellen en het antwoord kijgen.
Maar om meteen te beginnen met oplichters en probeert bol mij optelichten gaat wel weer ver.
[ Voor 51% gewijzigd door jack zomer op 23-04-2026 12:06 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ze zeggen dat ze je daar niet bij kunnen helpen... Daarom wil ik het even delen.jack zomer schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:05:
ipv hier een account maken.
Kan je beter even aan bol vragen wat het probleem is.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Nee, met betaalpas.Juup schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:06:
Laat me raden... je hebt met een cadeaubon betaald?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Niet mijn adres, maar het adres van het afhaalpunt. Dat is prima.gambieter schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:08:
Je adres staat in een screenshot, even onzichtbaar maken.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee, ING.Fraggert schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:08:
@alfredvries
Rabobank?
die had gister namelijk storing.
Ja, het volledige bedrag is afgeschreven.gambieter schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:09:
De TS moet eerst eens op zijn bankrekening kijken of het afgeschreven is.
alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:06:
[...]
Ze zeggen dat ze je daar niet bij kunnen helpen... Daarom wil ik het even delen.
en waarom niet?alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:10:
[...]
Nee, ze hebben wel mijn geld, maar klantenservice zegt niks te kunnen doen aan de situatie.
[ Voor 33% gewijzigd door jack zomer op 23-04-2026 12:10 ]
Nee, ze hebben wel mijn geld, maar klantenservice zegt niks te kunnen doen aan de situatie.Juup schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:09:
Kijk eens of het bedrag (nog steeds) wel echt afgeschreven is van je rekening en niet teruggeboekt is.
Dan ga je daar in gesprek. Wat denk je dat dit topic bijdraagt? Schandpaalpoging?alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:09:
Ja, het volledige bedrag is afgeschreven.
tuurlijk kunnen ze terug betalen.alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:10:
[...]
Hun systeem toont geen opties voor terugbetaling.
Maar ze moeten gewoon bezorgen,...
Maar stuur ze eens een mail. klantenservice@bol.com
Met alle info in een keer, niet hapje bij hapje..
[ Voor 17% gewijzigd door jack zomer op 23-04-2026 12:12 ]
Vraag die lui om het hogerop te zoeken. Hier is duidelijk iets misgegaan wat de eerstelijns helpdesk niet op kan lossen.
Daar willen ze helemaal niet over in gesprek, en als je belt, zeggen ze dat ze moeten ophangen. Als je chat, zeggen ze dat ze de chat moeten afsluiten.gambieter schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:10:
[...]
Dan ga je daar in gesprek. Wat denk je dat dit topic bijdraagt? Schandpaalpoging?
Succes. Ik zou aangifte doen.
Wat is volgens de klantenservice de situatie precies? Gaat Bol het product leveren? Gaan ze het geld terugstorten? Want de klantenservice van Bol zal niet gezegd hebben: "Je krijgt geen product en we houden lekker je €99!"alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:10:
[...]
Nee, ze hebben wel mijn geld, maar klantenservice zegt niks te kunnen doen aan de situatie.
Via de mail, hetzelfde als via de chat en via de telefoon zeggen ze dat ze er niet op in kunnen gaan.jack zomer schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:11:
[...]
tuurlijk kunnen ze terug betalen.
Maar ze moeten gewoon bezorgen,...
Maar stuur ze eens een mail. klantenservice@bol.com
Met alle info in een keer, niet hapje bij hapje..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
stoppen met chatten.
Mail. en duidelijk met alle info in de eerste mail. Dan ben je je bewijs aan het opbouwen.
Kan er in elk geval nooit gemeld worden dat je er niet mee bezig bent geweest en dat je niet heb gecommuniceerd.
Geen oplossing, dan nadenken over vervolg stappen. maar het kan best een week of wat tijd kosten.
Aangifte is pointless. a. niet belangrijk. b civilrecht.
Als u als consument of zakelijke klant vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (of via www.sgc.nl voor consumenten en via www.thuiswinkel.org
[ Voor 47% gewijzigd door jack zomer op 23-04-2026 12:19 ]
Product is teruggestuurd, en terugbetalen is volgens hun systeem niet mogelijk. Dus ze zeggen feitelijk "Je krijgt geen product en we houden lekker je €99!" met andere bewoording.Qoine schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:14:
[...]
Wat is volgens de klantenservice de situatie precies? Gaat Bol het product leveren? Gaan ze het geld terugstorten? Want de klantenservice van Bol zal niet gezegd hebben: "Je krijgt geen product en we houden lekker je €99!"
Nee, Budbee levert dan een andere dag in zo'n geval. Dit ruikt meer naar oplichting.megabeat schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:15:
Ik gok dat de locker vol zat en daardoor terug ging
Oké en wat zeggen ze dat ze met het teruggestuurde product gaan doen? Als ze bijvoorbeeld eerst moeten kijken of het teruggestuurde product wel echt in de doos zit etc, komt het terugbetalen waarschijnlijk later.alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:15:
[...]
Product is teruggestuurd, en terugbetalen is volgens hun systeem niet mogelijk, dus ze zeggen feitelijk "Je krijgt geen product en we houden lekker je €99!" met andere bewoording.
Bol.com (niet eens een partner) gaat je echt niet oplichten.alfredvries schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:16:
[...] Dit ruikt meer naar oplichting.
Koop al mijn ads!
Ik wacht het af, maar aangezien ze zover gegaan zijn ook de betaalstatus naar 'niet betaald' hebben aangepast, kunnen ze ook wel zeggen dat ze die bestelling nooit retour hebben ontvangen.Qoine schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:18:
[...]
Oké en wat zeggen ze dat ze met het teruggestuurde product gaan doen? Als ze bijvoorbeeld eerst moeten kijken of het teruggestuurde product wel echt in de doos zit etc, komt het terugbetalen waarschijnlijk later.
Waarom zouden ze dan zover gaan om de betaalstatus naar 'niet betaald' te zetten en tegelijkertijd het pakket retour hebben geroepen?Room42 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:20:
[...]
Bol.com (niet eens een partner) gaat je echt niet oplichten.Ik vrees eerder, gezien de toon hier, dat het een communicatieprobleem is.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dit topic is gesloten.
![]()
/f/image/ByMHdofnVQtkS5K2KhTpka1l.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P4EluOtOOq4EYfQRIrNlg2Zu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kGgBdFfSrWax2lzImlCjXTiz.png?f=fotoalbum_large)