Hallo tweakers,
Ik zie dat jullie levendige discussies hebben hier, dus ik wil mijn casus erbij toevoegen.
Ik heb 3 bol cadeaukaarten van 20 Euro gekocht voor een verjaardag.
/f/image/jmsUcgdSVwuk0cIFIsICdtuC.png?f=fotoalbum_large)
Maar dat bleek achteraf gezien het slechtste cadeau te zijn, want, wat blijkt? Ze hebben alle 3 cadeaukaarten na ontvangst geblokkeerd:
/f/image/IVyBGSmK7hrodHJ1qbcZO9fa.png?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt me niet de bedoeling. Maar ik kan niks en de klantenservice wil dit ook niet oplossen en dit alleen 'naar een interne afdeling' sturen. Dat betekent voor wie zich ingelezen heeft in de geheime codetaal van bol: Fraude-flag: Zaak afgewezen! Ookal heb je het gewoon gekocht met iDEAL.
Zie ook email die ze erna gestuurd hebben:
/f/image/Cesi9PYkd6jjitNp7k53QAZH.png?f=fotoalbum_large)
Wat nu?
Ik zie dat jullie levendige discussies hebben hier, dus ik wil mijn casus erbij toevoegen.
Ik heb 3 bol cadeaukaarten van 20 Euro gekocht voor een verjaardag.
/f/image/jmsUcgdSVwuk0cIFIsICdtuC.png?f=fotoalbum_large)
Maar dat bleek achteraf gezien het slechtste cadeau te zijn, want, wat blijkt? Ze hebben alle 3 cadeaukaarten na ontvangst geblokkeerd:
/f/image/IVyBGSmK7hrodHJ1qbcZO9fa.png?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt me niet de bedoeling. Maar ik kan niks en de klantenservice wil dit ook niet oplossen en dit alleen 'naar een interne afdeling' sturen. Dat betekent voor wie zich ingelezen heeft in de geheime codetaal van bol: Fraude-flag: Zaak afgewezen! Ookal heb je het gewoon gekocht met iDEAL.
Zie ook email die ze erna gestuurd hebben:
/f/image/Cesi9PYkd6jjitNp7k53QAZH.png?f=fotoalbum_large)
Wat nu?
[ Voor 31% gewijzigd door bentesloots op 25-03-2026 00:22 ]
/f/image/Wp9fiKl1ium7JK9LCIzAamUU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SKUPpoMmKClcQUE469guT3uc.png?f=fotoalbum_large)