Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC word gebruikt voor school, maar vooral voor 1080p gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf in elkaar te zetten. Ik zat te denken 600 tot 800 euro voor upgrade. Ik weet dat dit een strak budget is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidig
Meenemen
- Kast
- Muis / Toetsenbord
- Monitor
- SSD's
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- GPU
- CPU
- Moederbord
- Geheugen (16 gb)
(eventueel voeding)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Draai zelf AMD met een Intel B580. Deze combinatie werkt goed, maar er is misschien nog meer
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien er zoveel keuze is en ik op hardware het niet bij kan benen, vraag ik jullie hulp. Nadeel is ook nog eens een strak budget.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC word gebruikt voor school, maar vooral voor 1080p gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf in elkaar te zetten. Ik zat te denken 600 tot 800 euro voor upgrade. Ik weet dat dit een strak budget is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidig
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M S2H (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | BitFenix NOVA Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 120,60 | € 120,60 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne ssd's | Kingston A400 2,5" 480GB | € 84,81 | € 84,81 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 205,41 | ||
- Kast
- Muis / Toetsenbord
- Monitor
- SSD's
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- GPU
- CPU
- Moederbord
- Geheugen (16 gb)
(eventueel voeding)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Draai zelf AMD met een Intel B580. Deze combinatie werkt goed, maar er is misschien nog meer
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien er zoveel keuze is en ik op hardware het niet bij kan benen, vraag ik jullie hulp. Nadeel is ook nog eens een strak budget.