Spam in Outlook. Hoe kom ik er af?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Sinds gisteravond, uurtje of 6 heb ik al zo'n 50 SPAM-Mailtjes in mn @home-account gekregen. Nu krijg ik er steeds een paar per uur. Ze komen steeds van een andere afzender dus blokken heeft weinig zin. (Kan dit uperhaupt met Outlook Express?)

Hoe voorkom ik dit gemakkelijk? Kan ik bijvoorbeeld alle mailtjes met "$$" en "xxx" e.d. automatisch naar de 'verwijdermap' laten flikkeren?

Kwordt hier gierend gek van... :(

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
extra --> berichtregels --> nieuw...--> Hier kun je instellen dat als een mail bepaalde woorden bevat dat het meteen naar je prullenbak gaat :) :) (geldt voor woorden in het onderwerp).

succes :)

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:24
Uitzoeken waar het vandaan komt en het complete mailtje forwarden naar Abuse@provider

Dan word zeer waarschijnlijk de account van die persoon binnen no time afgesloten.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Op vrijdag 21 september 2001 07:32 schreef Tazzy het volgende:
Uitzoeken waar het vandaan komt en het complete mailtje forwarden naar Abuse@provider

Dan word zeer waarschijnlijk de account van die persoon binnen no time afgesloten.
Hoe zoek ik dit uit?

Verwijderd

Bij hotmail is t zo dat je een functie aan kan zetten waarbij je het IP adres van de zender kan zien... misschien kan dit bij Outlook ook wel... moet je ff zoeken of de HELP gebruiken

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Je kunt met Outlook Express ook instellen dat ze direct van de server worden gehaald, dus dan sla je die hele prullenbak gewoon over (want ook dat is irritant). Als je net zoals ik 40 NameZero adressen in een dolle bui hebt geregistreerd dan wordt je op een moment gek van al die renewal notices :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ik doe altijd

Berichten ----> afzender blokkeren

alleen ja, dan spammen ze wel met een nieuw email adres

bij hotmail heb ik: Junk Filter op Exclusive staan

ofwel

alleen emails die van mensen in mijn adresboek staan komen erdoorheen

:)

erg shibby dus :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kheb er maar een paar instaan, dat zou dus beteken dat ik niet veel mail krijg van hun :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1