Ik vermoed dat de HN dezelfde is als de Ziggo app (met een andere skin), en dat betekent dat er 2 HN apps zijn, die hetzelfde er uit zien, alleen de app voor mobiele devices (telefoons, tablets) heeft geen check op de voor de verbinding, en de app voor niet mobiele devices (Android TV en anders os-end voor TVs, waaronder sticks), die het wel vereist. (en nog een 3de, de webversie)ronk1961 schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 22:11:
Wie heeft de HN app getest op een tv of een android tv stick zoals de xioami in een ander netwerk dan het hn of Ziggo netwerk ?
Bijvoorbeeld via Starlink.
Op de ziggo go app krijg ik tijdens mijn vakantie de melding dat dit niet kan vanwege afspraken met de content aanbieders. Op een laptop tablet of telefoon werkt het wel
Kpn en Odido hetzelfde verhaal.
Hollands nieuwe zegt op de site dat je in heel Europa kan streamen. Maar is dat ook alleen op laptop tablet of telefoon? Of ook op rechtstreeks op een tv ?
Dus ja je kan in heel europa kijken op tablet/telefoon of via website op laptop etc, en dat streamen naar een TV, en nee je kan de stick niet meenemen om direct te kijken, mogelijk kan je wel streamen naar de stick (als ik er vanuit gaat dat het net als ziggo app werkt)
Everything is better with Bluetooth