Bij een oud bedrijfspand dat we gebruiken als clubhuis/studio/opslag, hebben we aan de voorkant last van hinderlijke baldadigheid, zoals bekladding van de voordeur en rotzooi in de brievenbus en de ‘voortuin’. Daarom willen we de voordeur en een deel van de ‘voortuin’ in de gaten houden met een camera. De beelden hoeven we niet live te bekijken, want de aanrijtijden zijn toch te lang. Opgeslagen beelden moeten we wel kunnen bekijken als we op het clubhuis zijn.
Complicatie: er is wel stroom, maar geen internet.
Ik denk dat een deurbelcamera eigenlijk de gemakkelijkste oplossing is, met een binnenunit om de beelden lokaal op te slaan. Als we op het clubhuis zijn kunnen we dan de beelden bekijken met een telefoon. Na wat inlezen denk ik dat bv de volgende combinatie aan onze wensen zou kunnen voldoen:
Complicatie: er is wel stroom, maar geen internet.
Ik denk dat een deurbelcamera eigenlijk de gemakkelijkste oplossing is, met een binnenunit om de beelden lokaal op te slaan. Als we op het clubhuis zijn kunnen we dan de beelden bekijken met een telefoon. Na wat inlezen denk ik dat bv de volgende combinatie aan onze wensen zou kunnen voldoen:
- Eufy HomeBase S280
- Eufy Videodeurbel E340
- Netvoeding voor de HomeBase
- Ethernetkabel om deurbel en HomeBase te verbinden
- Zou deze opzet inderdaad kunnen werken, of zie ik iets over het hoofd?
- Kun je een telefoon draadloos koppelen met die HomeBase om opgeslagen beelden te bekijken?
- Zijn er ook betere oplossingen (eenvoudiger, goedkoper)?