Ik werk nu als junior werkvoorbereider bouw en heb een vast contract aangeboden gekregen, maar zit niet helemaal lekker meer op mijn plek door een reorganisatie, weinig erkenning binnen het team en onduidelijkheid over arbeidsvoorwaarden/cao, terwijl ik daar wel naar gevraagd heb.
Nu heb ik een aanbod van een andere werkgever, ook met vast contract, voor dezelfde functie: junior werkvoorbereider bouw.
Nu:
- 38,75 uur
- gemiddeld ongeveer € 3.234 netto p/m incl. vakantiegeld + kleine bonus
- 35 vakantiedagen
- leaseauto
Aanbod:
- 40 uur
- € 4.850 bruto
- maandelijks vakantiegeld
- leaseauto
- ongeveer € 3.505 netto p/m
- 43 vakantiedagen, waarvan 13 worden uitbetaald
→ dus praktisch 30 vrije dagen
Onder de streep is dat ongeveer € 271 netto per maand meer, maar wel voor iets meer uren en minder vrije dagen.
Zouden jullie hiervoor overstappen?
Ik heb trouwens ook al aangegeven dat ik een beter aanbod heb gekregen, maar ze willen geen euro salaris verhogen want ik zal al goed verdienen.
Nu heb ik een aanbod van een andere werkgever, ook met vast contract, voor dezelfde functie: junior werkvoorbereider bouw.
Nu:
- 38,75 uur
- gemiddeld ongeveer € 3.234 netto p/m incl. vakantiegeld + kleine bonus
- 35 vakantiedagen
- leaseauto
Aanbod:
- 40 uur
- € 4.850 bruto
- maandelijks vakantiegeld
- leaseauto
- ongeveer € 3.505 netto p/m
- 43 vakantiedagen, waarvan 13 worden uitbetaald
→ dus praktisch 30 vrije dagen
Onder de streep is dat ongeveer € 271 netto per maand meer, maar wel voor iets meer uren en minder vrije dagen.
Zouden jullie hiervoor overstappen?
Ik heb trouwens ook al aangegeven dat ik een beter aanbod heb gekregen, maar ze willen geen euro salaris verhogen want ik zal al goed verdienen.