Kan ING app en website niet openen op thuisnetwerk (online)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MakeItSo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 16:01
Ik weet niet zeker of ik hier het goede subforum heb gekozen, zo niet, dan hoor ik het graag.

Wij hebben sinds gisteravond het probleem dat de ING App niet werkt en dat wanneer ik de website wil benaderen, de browser iets wil gaan downloaden, inplaats van de site openen. Dit op alle devices (iPhones, iPads en windows computers). Deze hebben allemaal de meest recente versies van de besturingssystemen.

Contact gehad met ING, daar is geen storing geven zij aan. Op verzoek gechecked of het op 4g/5g wel werkt en dat is wel het geval. Zowel de App, als de website werkend dan gewoon. Zodra geswitched wordt naar wifi, werkt het niet meer. Op aanraden van ING de router uit gezet en na 10 sec weer aan gezet. Helaas geen oplossing.

ING geeft aan dat dit veroorzaakt zou kunnen worden door de provider (Online.nl). Iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen? Mijn ervaring met Online.nl is dat ze vooral proberen je af te schepen, dus voordat ik ze bel, wil ik als het even kan wat beter beslagen ten ijs komen.

Alle reacties

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:30

lier

MikroTik nerd

Werken de sites van andere banken wel goed?
Hoe zit het netwerk in elkaar? Alleen router van Online?
Wat geeft ping www.ing.nl in de command prompt als output?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:33
-Knip-. Goed bedoeld, maar laat het modereren over aan moderatoren.

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 01-04-2026 10:36 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit kan aan de provider liggen, maar ook aan dingen op je thuisnetwerk.

Ik schrik een beetje van "de browser iets wil gaan downloaden". Dat klinkt alsof er malware in het spel is. Kun je aangeven wat exact de melding is / welk bestand er gedownload zou worden?

Oslik blyat! Oslik!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
DNS? In Windows kan je bij netwerkinstellingen dit (tijdelijk) aanpassen naar bijv die van Google (8.8.8.8) of Cloudflare (1.1.1.1).

• MakeItSo
lier schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:18:
Werken de sites van andere banken wel goed?
Hoe zit het netwerk in elkaar? Alleen router van Online?
Wat geeft ping www.ing.nl in de command prompt als output?
Andere sites werken (voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien) wel gewoon.

Het netwerk is een Fritzbox 5490 met enkele 1200AX extenders (in Mesh). Daarnaast zit er een ASUS access point op de Fritzbox. Als de Asus uitstaat is het probleem er nog steeds.

Ik heb gepingd, zie onderstaand resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRyajMhdLu3fG_cxCbjywyo_JiI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2JkMWGerNoO6N4bHhUul0zIS.png?f=user_large

• MakeItSo
dion_b schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:18:
Dit kan aan de provider liggen, maar ook aan dingen op je thuisnetwerk.

Ik schrik een beetje van "de browser iets wil gaan downloaden". Dat klinkt alsof er malware in het spel is. Kun je aangeven wat exact de melding is / welk bestand er gedownload zou worden?
Ja, dat verontrustte mij ook een beetje inderdaad.

Heel simpel als ik in de browser van de iPad of Iphone (Chrome en Safari geprobeerd) ing.nl intik, dan komt er een schermpje dat hij wil gaan downloaden/opslaan, in plaats van de site te openen. Zie screenshot hieronder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdgfpAsA2ptrOwGG2jEnWhGK8fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HEblRAF466Aqv2yD0HOSwe4f.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik vanaf een windows pc naar de site van ING wil gaan, dan krijg ik de melding; "Not found". Zie onderstaand. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYypeUct7T_aIqHSYygPQuAcJiY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qJV08dp2XT7uP7cycuAWkLGs.png?f=user_large

Zodra ik switch naar 5g op mijn iphone, of als ik mijn laptop verbind met mijn iphone als hotspot (die dan dus op 5g zit) dan werkt alles.

• MakeItSo
FoxLenny schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:22:
DNS? In Windows kan je bij netwerkinstellingen dit (tijdelijk) aanpassen naar bijv die van Google (8.8.8.8) of Cloudflare (1.1.1.1).
Wat bedoel je precies met DNS?

En wat zou het aanpassen naar 8.8.8.8 of 1.1.1.1 precies moeten doen? Ik bedoel, in de zin van het probleem oplossen dan dus.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:07

Hoicks

Techno!

Check even of je op je router niet iets van https inspectie aan hebt staan. Veel banken blokkeren verkeer dat tussentijds ontsleuteld en opnieuw versleuteld is.

• MakeItSo
Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:00:
Check even of je op je router niet iets van https inspectie aan hebt staan. Veel banken blokkeren verkeer dat tussentijds ontsleuteld en opnieuw versleuteld is.
Ga ik zo even doen. Maar is het dan niet raar dat dit van het ene op het andere moment gebeurt?

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 12:05
even als bevestiging, hier werkt de site en app wel goed.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

MakeItSo schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:01:
[...]

Ga ik zo even doen. Maar is het dan niet raar dat dit van het ene op het andere moment gebeurt?
Ja, natuurlijk is dat raar, Maar hey, dit is Tweakers en ik heb geen idee of je iets hebt veranderd in je thuisnetwerk of router.

Als je via 4g er wel kan komen, dan moet het iets zijn in je lokale netwerk. Het is niet iets op je device, want dan zou het ook voorkomen als je via 4g gaat.

Heb je een nieuwe apparaat in je netwerk gezet? Bijv. een NAS die toevallig ook DHCP doet?

Ik verdenk je router of je provider. Of je hebt iets van een VPN op je router, of adblocker of SSL/HTTPS inspectie op je router die je verkeer anders afhandelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoicks op 01-04-2026 11:06 ]

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ik zie trouwens dat je latency wel erg hoog is (Zelfs voor wireless). Test desnoods eens door je laptop bekabeld aan je router te hangen. Werkt het dan wel?

• MakeItSo
Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:05:
[...]

Ja, natuurlijk is dat raar, Maar hey, dit is Tweakers en ik heb geen idee of je iets hebt veranderd in je thuisnetwerk of router.

Als je via 4g er wel kan komen, dan moet het iets zijn in je lokale netwerk. Het is niet iets op je device, want dan zou het ook voorkomen als je via 4g gaat.

Ik verdenk je router of je provider. Of je hebt iets van een VPN op je router, of adblocker of SSL/HTTPS inspectie op je router die je verkeer anders afhandelt.
Ik heb volgens mij nooit iets gewijzigd of gedaan als een adblocker of ssl/https inspectie. Ik zie ook niets geks in de router. Oh, ook geen VPN of een NAS.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ik zie dat jij bij ing.nl ook een ander ip terugkrijgt van DNS

Bij mij:
Pinging ing.nl [23.49.174.40] with 32 bytes of data:
Reply from 23.49.174.40: bytes=32 time=13ms TTL=51

DNS koppelt domeinnamen aan ip adressen. Dus hij zoekt achter elke domeinnaam een IP waar de fysieke host zich ergens op internet bevindt. Als jouw DNS een verkeerd IP teruggeeft (of onbereikbaar is) kom je nergens.

Je kunt in de commandline eens het volgende doen:
nslookup
server 8.8.4.4
ing.nl

kijken of je dan een andere host terugkrijgt. qua IP.

[ Voor 52% gewijzigd door Hoicks op 01-04-2026 11:13 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:09:

Bij mij:
Uitdaging is dat ING hun website via Akamai host, dus het is niet een server met een IP. Als je een IPWHOIS doet voor 23.15.145.238 (van TS) krijg je Akamai, 23.49.174.40 is ook Akamai. Ik krijg hier zowaar 184.31.89.27 - ook Akamai.

Wil dat zeggen dat die van TS bona fide is? Niet gegarandeerd, Akamai host natuurlijk ook miljoenen andere partijen. Maar het is alvast geen specifieke reden tot bezorgdheid.

Oslik blyat! Oslik!

• MakeItSo

Bij mij:

DNS koppelt domeinnamen aan ip adressen. Dus hij zoekt achter elke domeinnaam een IP waar de fysieke host zich ergens op internet bevindt. Als jouw DNS een verkeerd IP teruggeeft (of onbereikbaar is) kom je nergens.

nslookup
server 8.8.4.4
ing.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EdtVeIbJqpyq-T7YoUlB0m0dH6g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6YKauYBSBECOmxUzVi8ZcXY8.png?f=user_large
Als ik ing ping via de hotspot van mijn iPhone krijg ik dit. ook weer een ander IP adres.

• MakeItSo

Bij mij:

nslookup
server 8.8.4.4
ing.nl

Resultaat van de NSLookup (als ik het goed gedaan heb)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRkuLj4zfXp6Ub5Wx3pEI-VRSmc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zVwG8AyrJDCKBvwgATNVwcGf.png?f=user_large

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Bij die laatste screenshot moest je nog even enter geven om resultaat te zien wat Google teruggeeft

• MakeItSo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_o23bAx1NRgJTFEq9xX6i5wKiI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/a6qTrCteNPXBKKKYEBGYYW3h.png?f=user_large

• Hoicks

Hoicks

Techno!

DNS lijkt dan wel in orde. Heb je het ook in een andere browser geprobeerd?

Bijv. chrome op smartphone/chrome op laptop. En dan eens Edge proberen? Misschien doen die browsers nog wat qua netwerk filtering?

[ Voor 47% gewijzigd door Hoicks op 01-04-2026 11:22 ]

• MakeItSo
Ik heb het op de iPhone en de iPad geprobeerd met Chrome en Safari. Zelfde resultaten. Op de laptop zojuist even geprobeerd met Edge. Zelfde resultaat (foutmelding Not Found) als eerder met Chomre op de laptop.

[ Voor 9% gewijzigd door MakeItSo op 01-04-2026 11:23 ]

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Kun je eens op de commandline intypen en dan resultaat delen:
route print

[ Voor 43% gewijzigd door Hoicks op 01-04-2026 11:25 ]

• MakeItSo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33Rfj-tIl8zf_ytlYvVh4lKGPQw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iM1oy75w1QuvGbNzDB8WBNWv.png?f=fotoalbum_large

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Hmz. Je kan hem ook wel pingen, dus route technisch lijkt het ook in orde. (Route print was dan ook niet nodig)

Je zegt Online, maar je hebt wel 192.168.178.x (was dat niet Ziggo? Of hanteert Online zelf lokale subnet.

• MakeItSo
Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:28:
Hmz. Je kan hem ook wel pingen, dus route technisch lijkt het ook in orde. (Route print was dan ook niet nodig)

Je zegt Online, maar je hebt wel 192.168.178.x (was dat niet Ziggo? Of hanteert Online zelf lokale subnet.
Online maakt gebruik van het glasvezel netwerk van CaiyWay (tegenwoordig heet dat volgens mij Delta).

• MakeItSo
Zojuist ontdekt dat ik ook de website digid.nl niet kan benaderen. Die geeft als melding dat de site niet bereikbaar is. (Connection timed out)

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Kun jij eens een tracert doen en daar de output van delen. Misschien doet jouw thuisnetwerk iets van dubbel NAT ofzo. (Meerdere routers achter elkaar)

tracert ing.nl

Als het malware is, vind ik het raar dat zowel jouw laptop als telefoon daar last van zouden hebben. Dat sluit ik bijna uit (tenzij ze je netwerk hebben gecompromitteerd)

• MakeItSo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gacWNI_aXLlP7Qfm4XkgaKGP6bI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aJ8MOTXQxL6M79yiNdhN8Y2Z.png?f=fotoalbum_large

• MakeItSo
Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:31:
Kun jij eens een tracert doen en daar de output van delen. Misschien doet jouw thuisnetwerk iets van dubbel NAT ofzo. (Meerdere routers achter elkaar)

tracert ing.nl

Als het malware is, vind ik het raar dat zowel jouw laptop als telefoon daar last van zouden hebben. Dat sluit ik bijna uit (tenzij ze je netwerk hebben gecompromitteerd)
Qua devices; 2 iPads, 3 iPhones en 2 laptops waarbij de problemen identiek zijn.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ziet er ook prima uit. Je zou eens kunnen uitsluiten door je laptop eens bekabeld aan je Fritzbox te hangen en het dan nog eens te proberen. (Even uitsluiten of er toch iets in je thuisnetwerk zit wat niet klopt).

(En dan alle WiFi devices even uitschakelen om te voorkomen dat er op LAN niveau iets rondzingt/of overruled) (Let op! LAN kan ook WiFi zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoicks op 01-04-2026 11:36 ]

• MakeItSo
Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:35:
Ziet er ook prima uit. Je zou eens kunnen uitsluiten door je laptop eens bekabeld aan je Fritzbox te hangen en het dan nog eens te proberen. (Even uitsluiten of er toch iets in je thuisnetwerk zit wat niet klopt).

(En dan alle WiFi devices even uitschakelen om te voorkomen dat er op LAN niveau iets rondzingt/of overruled) (Let op! LAN kan ook WiFi zijn)
Even voor de zekerheid, wat bedoel je met wifi devices uitschakelen? de iPads, iPhones, laptops etc? Of ook alle smart devices in huis?

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Al je accesspoints/versterkers zou ik even uitzetten behalve de Fritzbox.

Je laptops/telefoons zou geen issue mogen geven.

[ Voor 26% gewijzigd door Hoicks op 01-04-2026 11:39 ]

• MakeItSo
Ga ik zo even doen in de lunchpauze. Ik laat het weer horen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@MakeItSo is dit niet gewoon hetzelfde probleem als je eerdere topic: Browser (Chrome en Edge) kan geen bol.com pagina's openen? Hoe dan ook, check of je geen vage beveiligingsmaatregelen hebt draaien omdat iemand op het internet ooit zei dat dat fantastisch was.

Koop mijn Nikon 14-24mm f/2.8 en Nikon 24-70mm f/2.8 lensen voor een prikkie! - En zie al mijn ads!

• MakeItSo
Room42 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 12:35:
@MakeItSo is dit niet gewoon hetzelfde probleem als je eerdere topic: Browser (Chrome en Edge) kan geen bol.com pagina's openen? Hoe dan ook, check of je geen vage beveiligingsmaatregelen hebt draaien omdat iemand op het internet ooit zei dat dat fantastisch was.
Nee, want ik heb Avast er toen af gegooid en ik heb verder niks gewijzigd in de beveiligingsmaatregelen.

[ Voor 8% gewijzigd door MakeItSo op 01-04-2026 12:49 ]

• MakeItSo
Hoicks schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:35:

Alle Wifi devices uitgeschakeld en laptop bekabeld met de FritzBox verbonden. Probleem blijft. Klinkt mij dan in de oren of het bij de provider moet zitten, klopt dat? En zo ja, als ik die ga bellen, hoe kan ik dit het beste brengen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:30

lier

MikroTik nerd

Tijd om contact op te nemen met Online.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• FRITZ!webcare
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15:29
@MakeItSo

Je FRITZ!Box is wel EOS maar hier nog een mogelijke oplossing voor het beschreven probleem.

https://fritz.com/nl-nl/a...-worden-weergegeven?q=337

Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam

AVM GmbH

• MakeItSo
FRITZ!webcare schreef op woensdag 1 april 2026 @ 14:02:
@MakeItSo

Je FRITZ!Box is wel EOS maar hier nog een mogelijke oplossing voor het beschreven probleem.

https://fritz.com/nl-nl/a...-worden-weergegeven?q=337

Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam
Bedankt voor het bericht. "Helaas" stond alles al goed. Het probleem blijft dus.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:37
Kun je eens in de browser, waar die pagina Not found terugkomt de developer tools (f12) openen en dan de informatie hier posten van: Network > All > ing.nl >
en dan:
General: Remote Address
Response Headers: Server

[ Voor 11% gewijzigd door laurens0619 op 01-04-2026 14:25 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

• MakeItSo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Way0l5zCQoyrVJZRv8dqHN03S1Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XnumFsAnHxcIRzZEXw8jKpZy.png?f=user_large

• laurens0619
en iets naar onder bij Server?
daar staat bij mij: AkamaiGHost

De 403 forbidden zou ook kunnen betekenen dat je ip ergens op een blacklist staat bij akamai

[ Voor 43% gewijzigd door laurens0619 op 01-04-2026 14:32 ]

• MakeItSo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m5wEtT_iYKJRrKyikjELvFDHLgw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sKLevZ4H6akF9cB3IHvlJG3C.png?f=user_large

• laurens0619
Wat zegt akamai als je je ip adres hier invoert?
https://www.akamai.com/us/en/clientrep-lookup/

• MakeItSo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nocb8aFiLogYT-K5gwBpz52oY5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i0XYYMLuSl2ZpieZEjau3C0Z.png?f=fotoalbum_large
Dat klinkt niet best......

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

franssie

Save the albatross

Heeft online dynamische IP adressen? Dan heb je wellicht die van een ander geërfd?
Omdat het op zowel PC als mobiele devices gaat met een ander OS lijkt me de kans klein dat jij de veroorzaker bent, of je router is gehacked.
edit: zoals terecht opgemekt kan er inderdaad wel een infected device ergens zitten. Ik zou ook een reboor proberen om een ander IP adres te forceren.

[ Voor 26% gewijzigd door franssie op 01-04-2026 15:03 ]

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• laurens0619
Bingo :)
Nouja eigenlijk een :(

Want of je hebt een vuil ip ge-erfd of er is een apparaat in je netwerk infected en zit te Dossen. Beide realistisch scenario maar lastig te achterhalen.

Je kunt proberen even een schoon ip te krijgen door je modem uit te zetten/mac adres te wijzigen of het Online te vragen

Wel beetje karige melding van cloudflare

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:57

ResuCigam

BOFH

franssie schreef op woensdag 1 april 2026 @ 14:54:
Omdat het op zowel PC als mobiele devices gaat met een ander OS lijkt me de kans klein dat jij de veroorzaker bent, of je router is gehacked.
Het gaat om het externe adres van zijn router dat door al zijn devices gebruikt wordt dus de kans dat er een apparaat onderdeel is van een botnet of andere malware is aanwezig.

@MakeItSo Je hebt virusscanners draaien op al je computers? En daar recent geen schermpjes in beeld gehad?

We do what we must because we can.

• MakeItSo
ResuCigam schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:00:
[...]

Het gaat om het externe adres van zijn router dat door al zijn devices gebruikt wordt dus de kans dat er een apparaat onderdeel is van een botnet of andere malware is aanwezig.

@MakeItSo Je hebt virusscanners draaien op al je computers? En daar recent geen schermpjes in beeld gehad?
Ik gebruik de standaard Windows virussoftware. Geen meldingen gehad in ieder geval. Ik moet even kijken hoe het met de andere laptops in huis is.

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:51
Wat hierboven gezegd word (vorige pagina is dat), check je extern IP via whatismyip.com
trek je modem van de stroom een uur of 6 start deze op en zie je (hopelijk) nieuwe IP en test dan nog eens!

Check ook met Online wat hun gedacht is daarvoor, want een (dynamisch) IP op een blacklist zetten is niet zomaar!

[ Voor 3% gewijzigd door anpat op 01-04-2026 15:10 ]

• MakeItSo
Ik zie in de Fritzbox de optie om te reconnecten met Online, waarbij hij aangeeft dat hij dan normaal gesproken een nieuw IP adres zou krijgen. Dat zal ik zo eerst even proberen. 6 uur de modem uit gaat nu even niet, mocht hij niet een nieuw ip adres geven bij het reconnecten, dus dat moet dan later vandaag (werken vanuit huis) Ik laat het weten.

Iedereen enorm bedankt tot zover!

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:51
MakeItSo schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:14:
Ik zie in de Fritzbox de optie om te reconnecten met Online, waarbij hij aangeeft dat hij dan normaal gesproken een nieuw IP adres zou krijgen. Dat zal ik zo eerst even proberen. 6 uur de modem uit gaat nu even niet, mocht hij niet een nieuw ip adres geven bij het reconnecten, dus dat moet dan later vandaag (werken vanuit huis) Ik laat het weten.

Iedereen enorm bedankt tot zover!
Dat is begrijpelijk, vandaar hier een 5G backup verbinding :) Al goed dat we met zijn allen je hebben kunnen bijstaan in je probleem te helpen verduidelijken :)

Merci aan alle Tweakers die hier geantwoord hebben _/-\o_

• MakeItSo
"Reconnect" in de Fritzbox gedaan, helaas nog hetzelfde IP adres.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

MakeItSo schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:29:
Trek 'm vanavond van de stroom en morgenochtend er weer op, kans dat je een ander IP hebt is er wel.

Oh en mailen naar:
  • domain-admin@euronet.nl
  • abuse@euronet.nl
  • abuse@online.nl
zou ook nog wel eens kunnen helpen, de online.nl klantenservice snapt toch niet wat van dit probleem als het niet algemeen bekend is.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• laurens0619
MakeItSo schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:29:
heb je ook al op de knop "request to investigate ip address" geklikt?
misschien zijn ze wel snel :)

• MakeItSo
Nee, maar ik heb de pagina nog open staan om dat wel te doen inderdaad.
Pagina: 1