🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Vraag
Beste antwoord (via THE_BASE op 31-03-2026 18:55)
Inmiddels nog een extra reactie op de eerder ontvangen mail, zoals @Danois55 ook heeft ontvangen.
Ik had gevraagd of ik met deze aanschaf, er dus zeker van ben dat ik de resterende periode van maximaal 7 jaar, twee updates per jaar krijg.
Het antwoord:
Ik had gevraagd of ik met deze aanschaf, er dus zeker van ben dat ik de resterende periode van maximaal 7 jaar, twee updates per jaar krijg.
Het antwoord:
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Alle reacties
Eerdere tekst weggehaald. Klopt niet.
Ik zie dat er bij mij (EV6) 2 opties staan. 89 euro (2 stuks max) en 99,99 (kan ik niet bestellen voor mijn auto)
En daar staat het toch duidelijk. Denk dat de service desk niet weet dat er 2 varianten zijn.
Ik zie dat er bij mij (EV6) 2 opties staan. 89 euro (2 stuks max) en 99,99 (kan ik niet bestellen voor mijn auto)
En daar staat het toch duidelijk. Denk dat de service desk niet weet dat er 2 varianten zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door jeroenkb op 28-03-2026 16:16 ]
:strip_exif()/f/image/h9Ndf8n5aFqZX7uRxK6nVqfp.jpg?f=fotoalbum_large)
In de algemene voorwaarden staat dan weer dat het beperkt is tot 2 updates.
Dit vind ik best wel een vorm van misleiding.
Hier staat ook dat het binnen 2 jaar na aankoop moet gebruiken, dat is ook weer anders dan wat er op de site staat ‘levenslang toegang‘.
En zou dat alleen gelden voor de infotainment software?
Zou de online kaartupdates wel levenslang zijn? Of vinden we nog een addertje onder het gras.
Dan maar over een jaartje of twee weer updaten via de usb stick.
Valt ook wel mee, maximaal 2 keer per jaar maar het nare gevoel van genaaid te zijn heb ik nog steeds
Inmiddels nog een extra reactie op de eerder ontvangen mail, zoals @Danois55 ook heeft ontvangen.
Het antwoord:
Het antwoord:
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/GUHieHPLCz0bsvdwUnxjDe9F.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/sq5S8f1caut4TMwBVyJyulqf.png?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/r9IuCxqgH7ep3G120suQCpmJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OiS5VPfQRIJvbIqRmA07gi9w.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1zrkEUvK7M2CkeYMdUhK6K1u.jpg?f=fotoalbum_large)