Ziggo mailadres ontkoppeld van huidige contract?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 19RAW68
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Sinds vanmorgen kan ik niet meer inloggen om mijn Ziggo mail. In mijnZiggo staat het mailadres niet meer vermeld onder mijn Producten/MijnInternet. Gebeld met helpdesk: ja, er zijn meer klanten die dit ervaren, het lijkt erop dat uw mail niet meer aan uw huidige contract is gekoppeld maar aan een oud contract. Ze zijn er mee bezig, als het over een week nog niet werkt maar weer even bellen ...
Je kunt ook zelf het email adres opnieuw aanmaken ... uitgelegd dat dat waarschijnlijk een slecht plan is, want welke gevolgen heeft dit voor mijn mailhistorie? En als ze daarna een restore doen wat dan? Hadden ze nog niet over nagedacht, ze zijn niet geïnstrueerd en ze las alleen een incident ticket op.

Kortom, het lijkt erop dat ze vannacht een ( via de mail aangekondigde) wijziging doorgevoerd en daar is iets niet goed gegaan. Kan gebeuren, maar communicatie blijft uit (snap ik, mij mail werkt niet), maar een sms-je had ook gekund en je eigen helpdeskmedewerkers informeren zou ook helpen. Nu kon ik alleen maar pissig worden, helpt niets natuurlijk.

Beste antwoord (via rens-br op 26-03-2026 14:14)

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Dank voor het delen van het artikel in dit topic @JaspB

Goed om hier een update te plaatsen (en wellicht ook het artikel aan te passen). We herstellen alle accounts die ontkoppeld zijn. De accounts inhoud is daarbij ook direct weer toegankelijk. De feedback op de interne werkwijze wordt ook opgepakt om het proces goed te laten werken. Zorgvuldigheid is belangrijk, net als voorkomen van dit soort onnodige acties of klantcontacten is een belangrijke taak.

In aanvulling op de situatie en door @19RAW68 verzochte communicatie. De enige manier waarop we de mailbox eigenaar kunnen contacten is via deze mailbox. SMS of andere mogelijkheden tot contact leiden namelijk niet altijd naar de eigenaar door verouderde klantgegevens.

Wanneer iemand na vandaag nog problemen heeft, dan is contact met de klantenservice noodzakelijk. Met een kleine disclaimer: overhevelen/verhuizen of herstellen van accounts die niet onder het betreffende klantnummer hebben gestaan is geheel niet mogelijk.

VodafoneZiggo-webcare

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@VodafoneZiggo hebben jullie meer info?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@19RAW68 werkt je e-mail nog wel op je telefoon via de mal app of outlook op een laptop o.i.d.?

• 19RAW68
  • Nu online
Dubbele post

[ Voor 88% gewijzigd door 19RAW68 op 25-03-2026 18:27 ]

• 19RAW68
  • Nu online
Nee, nergens, in het systeem van Ziggo is mijn email adres niet meer bekend lijkt het.

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:16
@19RAW68

Hopelijk kan je snel weer bij je mail.
Mijn advies zou wel zijn om een emailadres/provider te kiezen die los staat van je provider. Bijvoorbeeld ProtonMail.

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

@19RAW68 dat is mooi balen dat je mail ineens niet meer werkt en goed dat je al contact hebt gehad met de klantenservice om dit te laten herstellen.

@jack zomer Wij hebben niet veel meer informatie dan er al verstrekt is. De bedoeling was om mailadressen van opgezegde accounts op te schonen en zijn daar verschillende actieve klanten die hier melding van maken dat hun mail niet meer werkt. Dit is wat we normaal doen 6 maanden na opzegdatum en moet hier wat mis zijn gegaan.

Er loopt nu een onderzoek voor en is het belangrijk dat je er melding van maakt bij de collega's van de klantenservice. Je kan ons altijd een privébericht sturen om om hulp te vragen.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • Beste antwoord

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Dank voor het delen van het artikel in dit topic @JaspB

Goed om hier een update te plaatsen (en wellicht ook het artikel aan te passen). We herstellen alle accounts die ontkoppeld zijn. De accounts inhoud is daarbij ook direct weer toegankelijk. De feedback op de interne werkwijze wordt ook opgepakt om het proces goed te laten werken. Zorgvuldigheid is belangrijk, net als voorkomen van dit soort onnodige acties of klantcontacten is een belangrijke taak.

In aanvulling op de situatie en door @19RAW68 verzochte communicatie. De enige manier waarop we de mailbox eigenaar kunnen contacten is via deze mailbox. SMS of andere mogelijkheden tot contact leiden namelijk niet altijd naar de eigenaar door verouderde klantgegevens.

Wanneer iemand na vandaag nog problemen heeft, dan is contact met de klantenservice noodzakelijk. Met een kleine disclaimer: overhevelen/verhuizen of herstellen van accounts die niet onder het betreffende klantnummer hebben gestaan is geheel niet mogelijk.

VodafoneZiggo-webcare

• 19RAW68
  • Nu online
Het is inmiddels hersteld, fijn dat het niet zo lang geduurd heeft. En ook mooi dat mijn bericht serieus opgepakt wordt, want een fout maken kan altijd, netjes oplossen is key voor het vertrouwen en de wijze waarop je erop terug kijkt..

• 19RAW68
  • Nu online
Aanvulling: Email werkt inmiddels weer maar ik zie geen mail van maandag 25-3, die kon waarschijnlijk niet verwerkt worden (kans dat er geen enkel mailtje was is zeer klein). Ook is mijn emailadres nog niet terug te vinden op MijnZiggo. Kan dus niet het wachtwoord aanpassen o.i.d.
Pagina: 1