Bitcoin icoon bij link naar forumtopic?

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:36
Ik heb het niet uitgezocht dus weet niet of dit topic terecht is of dat het wellicht bij mij fout gaat, maar ik post net een link in een PM op Linkdin naar een topic waar een vreemd gifje bij komt te staan.

Wellicht doet Linkdin dit standaard, of wellicht gaat er iets fout (niet mijn vakgebied).

De link resolved naar de topictitel en een plaatje. Dat plaatje is een Gifje van een Bitcoin icoon.

(plaatje een beetje geanonimiseerd)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hctcaEyb9PDFax9Xn2eEOBDJAKg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SLNfxEceU29lptNTKr2bV0km.png?f=fotoalbum_large

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-03 21:10
LinkedIn zoekt er zelf een plaatje bij, daar kan Tweakers denk ik weinig aan doen.

Elk ander willekeurig topic wat ik probeer geeft ook random plaatjes (meestal wel iets beter passend dan Bitcoin bij een Tesla-topic), bijvoorbeeld Het grote zuinige server topic - deel 3 geeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1eO-3t5xtlj8I7mCoAEh5lFr0k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GS2FOFXBc08qiK6Ny2pt0DbQ.png?f=user_large

The devil is in the details.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

dat plaatje is de avatar van een tweaker die in het topic reageert

Het grote Tesla topic - deel 3

kijk maar bij DaCoTa

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

crisp

Devver

Pixelated

Het komt zo te zien van de avatar van (mede)topicstarter @DaCoTa

LinkedIn scraped waarschijnlijk het topic en pakt dan een random plaatje...

Intentionally left blank

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

crisp schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:18:
Het komt zo te zien van de avatar van (mede)topicstarter @DaCoTa

LinkedIn scaped waarschijnlijk het topic en pakt dan een random plaatje...
spuit 11 :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:36
Ah, dat klinkt logisch.

Uit interesse, heeft een webdev tools om dat te sturen? Niet dat het me echt heel veel uitmaakt, maar het stond wat -niet- nietjes met zo een logo.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

crisp

Devver

Pixelated

World Citizen schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:21:
Ah, dat klinkt logisch.

Uit interesse, heeft een webdev tools om dat te sturen? Niet dat het me echt heel veel uitmaakt, maar het stond wat -niet- nietjes met zo een logo.
Bij bijvoorbeeld nieuwsartikelen kan een redacteur specifiek een plaatje koppelen aan het artikel, en die kunnen we dan in meta-tags 'aanbieden' voor dit soort doeleinden. Maar een forumtopic heeft die mogelijkheid niet. En vziw zijn er ook geen mogelijkheden om bijvoorbeeld avatars uit te sluiten van scrapers voor dit soort zaken...

Intentionally left blank

Pagina: 1