Vraag

• Tom2005
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 19-03 12:56
Mijn vraag
Ik ben al een tijdje opzoek naar een macbook voor mijn studie. Nu ben ik student en zit ik niet heel breed in mijn budget. Ik zit vaak online te kijken en twijfel of ik een tweedehands Macbook wil kopen. Ik kwam uit op de website van "Mac voor Minder" omdat ik zag dat ze 24 maanden garantie hadden en dat ze verder ook goed beoordeeld werden. Heeft iemand ervaring met het kopen van tweedehands Macbook? En zo ja was dit voor herhaling vatbaar of totaal niet. Ook twijfel ik tussen de Macbook Air en de Macbook Pro. Kan iemand mij helpen??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:40
Hier heb je de shopreviews op Tweakers:

https://tweakers.net/shop...-voor-minder/shopreviews/

Ze hebben ook een KVK nummer en een fysiek adres. Als je twijfelt misschien een afspraak maken om je macbook op te halen?

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 19-03 12:58
Daarvoor is die vraag nou net bedoeld: "Relevante software en hardware die ik gebruik"
Want wat ga je er mee doen? Zware AI modellen lokaal draaien? Of ga je er een beetje googlen en een youtube filmpje kijken?

En welk tweede hands model / jaar zit je te kijken? Een M4 van vorig jaar met 512 ram en een 1TB schijf? Of een Intel macbook uit 2012 met 4GB en 128GB?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

franssie

Save the albatross

Waarom niet een Neo met onderwijs korting?
Dus inderdaad, wat gaat je gebruik zijn?

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

We kunnen geen antwoord geven op Air of Pro als je niet aangeeft waar je de Mac voor wilt gebruiken.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Tom2005 welkom op GoT :) Zoals je zag kreeg je een template met een aantal vragen. Het is de bedoeling dat deze invult, zodat we je het beste kunnen helpen, en niet (zoals je nu ziet) komen met vragen zoals wat je zelf gevonden hebt, wat je budget is, en waar de MacBook voor wilt gebruiken.

Zal dit topic voorlopig open laten, maar let hier in het vervolg op :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1