We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vlieg morgen en kan je nu al vertellen dat ik nooit meer zonder AirPods Max vlieg. Wat een rust geeft dat.Bossie schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:17:
Ik heb inmiddels de zwarte variant in mijn bezit.
Prima apparaat, maar de echte test is nog even afwachten tot volgende maand (12/16 uur vliegen). Het thuisgebruik is een extra, maar ben dus vooral benieuwd maar de ANC tijdens het vliegen.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Ik ben vooral benieuwd of het verschil met mijn airpods pro idd zo groot is.THE_BASE schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 08:53:
[...]
Ik vlieg morgen en kan je nu al vertellen dat ik nooit meer zonder AirPods Max vlieg. Wat een rust geeft dat.
In ieder geval geen gedoe meer met opladen etc tijdens vliegen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is in mijn optiek groot, het is ook appels met peren vergelijken, zoals @Donstil eerder al zei. Je oren worden volledig afgesloten, dat is bij AirPods Pro niet het geval.Bossie schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 09:03:
[...]
Ik ben vooral benieuwd of het verschil met mijn airpods pro idd zo groot is.
In ieder geval geen gedoe meer met opladen etc tijdens vliegen.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Idd, we gaan het meemaken.THE_BASE schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 09:22:
[...]
Dat is in mijn optiek groot, het is ook appels met peren vergelijken, zoals @Donstil eerder al zei. Je oren worden volledig afgesloten, dat is bij AirPods Pro niet het geval.
Hmmmm ben ik het niet mee eens.THE_BASE schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 09:22:
[...]
Dat is in mijn optiek groot, het is ook appels met peren vergelijken, zoals @Donstil eerder al zei. Je oren worden volledig afgesloten, dat is bij AirPods Pro niet het geval.
De AirPods Pro 3 sluiten echt heel goed af, een stuk meer dan de APP2 bijvoorbeeld. Het verschil (APP3 vs. APM2) in de praktijk vind ik echt minimaal. Ja, de AirPods Max 2 gaan helemaal over je oren maar daar staat tegenover dat de APP3 een hele goede seal hebben in je oorkanaal.
In mijn beleving zijn de APP3 en APM2 95% gelijkwaardig qua (A)NC, met dus een klein voordeel voor de APM2.
Men mag het oneens zijn, niet ieder gehoor is ook hetzelfde.Grin schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:42:
[...]
Hmmmm ben ik het niet mee eens.
De AirPods Pro 3 sluiten echt heel goed af, een stuk meer dan de APP2 bijvoorbeeld. Het verschil (APP3 vs. APM2) in de praktijk vind ik echt minimaal. Ja, de AirPods Max 2 gaan helemaal over je oren maar daar staat tegenover dat de APP3 een hele goede seal hebben in je oorkanaal.
In mijn beleving zijn de APP3 en APM2 95% gelijkwaardig qua (A)NC, met dus een klein voordeel voor de APM2.
Ik vlieg in elk geval niet meer zonder APM.
Daarbij vergelijk jij waarschijnlijk, gezien jouw GoT-signature, de luisterervaring tussen de APP2 vs. APM2. Dan ben ik het grotendeels met je eens, want daar zit (ook) naar mijn mening een groter verschil tussen. Met name de passieve NC van de APP2 is m.i. een stuk minder dan die van de APP3; de rubber tips van de APP3 zijn, en zitten, daadwerkelijk anders in je oorkanaal.THE_BASE schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:30:
[...]
Men mag het oneens zijn, niet ieder gehoor is ook hetzelfde.![]()
Ik vlieg in elk geval niet meer zonder APM.
Wij zijn het waarschijnlijk meer eens dan gedacht.
Amen.Grin schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:42:
[...]
Daarbij vergelijk jij waarschijnlijk, gezien jouw GoT-signature, de luisterervaring tussen de APP2 vs. APM2. Dan ben ik het grotendeels met je eens, want daar zit (ook) naar mijn mening een groter verschil tussen. Met name de passieve NC van de APP2 is m.i. een stuk minder dan die van de APP3; de rubber tips van de APP3 zijn, en zitten, daadwerkelijk anders in je oorkanaal.
Ik kom in ieder geval van APP2Grin schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:42:
[...]
Daarbij vergelijk jij waarschijnlijk, gezien jouw GoT-signature, de luisterervaring tussen de APP2 vs. APM2. Dan ben ik het grotendeels met je eens, want daar zit (ook) naar mijn mening een groter verschil tussen. Met name de passieve NC van de APP2 is m.i. een stuk minder dan die van de APP3; de rubber tips van de APP3 zijn, en zitten, daadwerkelijk anders in je oorkanaal.