VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Dat is iets waar de Pricewatch-collega's eerst over mogen beslissen.
Maar ik vermoed dat het niet zo simpel is, er zijn onder andere merken die 'm zonder hoofdletter hebben gedefinieerd.
Maar ik vermoed dat het niet zo simpel is, er zijn onder andere merken die 'm zonder hoofdletter hebben gedefinieerd.
@True wat @ACM ook zegt, er zijn merken die geen hoofdletter gebruiken als eerste letter
Dus simpelweg @ACM aan het werk zetten om deze tabel in de db in 1x te voorzien van hoofdletters gaat 'm niet worden helaas.
Het wordt dus noeste handenarbeid van ons en met ons bedoel ik vooral @Mooijekind, want die doet meer met tags en ook het goedkeuren ervan
Ik heb merk: Volkswagen vast aangepast, want die was overduidelijk. De tags laat ik aan Sandor over, misschien dat er een reden is dat er in bepaalde situaties (buiten sommige merken om) geen hoofdletters worden gebruikt
Het wordt dus noeste handenarbeid van ons en met ons bedoel ik vooral @Mooijekind, want die doet meer met tags en ook het goedkeuren ervan
De regel is dat in principe elke tag met een hoofdletter begint. Maar er kunnen er in de loop der tijd vast wel wat doorheen zijn geslipt die dan met een kleine letter zijn neergezet. Zet hem even op een to-do lijst.
@ACM @Glaanie @Mooijekind
Mooi om te zien dat jullie binnen amper een half uur er al met drie over nagedacht hebben, ongeacht de uitkomst, waardeer ik het in ieder geval!
Mooi om te zien dat jullie binnen amper een half uur er al met drie over nagedacht hebben, ongeacht de uitkomst, waardeer ik het in ieder geval!
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
/f/image/9xesJ9jcjKwxkk0ihpylf9OS.png?f=fotoalbum_large)