Ik heb Outlook geïnstalleerd op mijn laptop, waarop ik verschillende emailaccounts heb staan.
Een paar dagen geleden kreeg ik geen email meer binnen op mijn Gmail acoount via dit programma (de webversie van Gmail en de app Mail (iPhone) haalden deze mail wel gewoon binnen).
De andere email-accounts werkten ook prima via Outlook.
Hierop heb ik mijn Gmail-account verwijderd van Outlook, maar nu lukt het mij niet meer om Gmail er terug op te zetten.
Ik krijg steeds de melding:
Uw Google-account is niet ingesteld met IMAP. Mogelijk moet u wijzigingen aanbrengen in uw Gmail-instellingen.
Mijn Gmail-instellingen staat echter gewoon op IMAP.
Iemand enig idee hoe Gmail weer te installeren in de Outlook-app op mijn laptop?
Alvast bedankt,
Jeroen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 (64)
Microsoft Office LTSC Standard 2024
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Een paar dagen geleden kreeg ik geen email meer binnen op mijn Gmail acoount via dit programma (de webversie van Gmail en de app Mail (iPhone) haalden deze mail wel gewoon binnen).
De andere email-accounts werkten ook prima via Outlook.
Hierop heb ik mijn Gmail-account verwijderd van Outlook, maar nu lukt het mij niet meer om Gmail er terug op te zetten.
Ik krijg steeds de melding:
Uw Google-account is niet ingesteld met IMAP. Mogelijk moet u wijzigingen aanbrengen in uw Gmail-instellingen.
Mijn Gmail-instellingen staat echter gewoon op IMAP.
Iemand enig idee hoe Gmail weer te installeren in de Outlook-app op mijn laptop?
Alvast bedankt,
Jeroen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 (64)
Microsoft Office LTSC Standard 2024
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...