Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
waar is dat te downloaden
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
[even off-topic]
Kleine quote uit de FAQ
Kleine quote uit de FAQ
[/back on topic]Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Verwijderd
Je kan het downloaden, maar nog veel makkelijker van je RedHat CDs afplukken. Misschien heb je zelfs al XCD-roast (=frontend cdrecord) geinstalleerd...
Nu we toch met dit topic bezig zijn, ik heb al eerder gelezen dat je om met een IDE brander te kunnen branden de SCSI-IDE emulator drivers moet installeren en activeren, dit heb ik gedaan zoals het in de howto's stond, maar telkens als ik boot staat er nog steeds dat ik geen scsi devices heb en brand programma's vinden de brander ook niet (logisch)...
Ik heb SuSE 7.1, komt iemand dit probleem bekend voor?
Rookworst zonder R is ook worst.
Je moet in je kernelconfig aangeven, dat je de 'SCSI emulation support' wilt gebruiken, verder moet je je SCSI support aanzetten, en 'SCSI general support'Op donderdag 20 september 2001 17:36 schreef BezurK het volgende:als ik boot staat er nog steeds dat ik geen scsi devices heb en brand programma's vinden de brander ook niet (logisch)...
Dan in je lilo.conf een regel toevoegen met :
'append=hdd=ide-scsi' of waar je schrijver ook moge zitten..
En dan zou het moeten werken.. Tenminste, hier wel :-)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Kernel config:
Aanzetten bij ATA/IDE:
SCSI-emulation
En bij SCSI:
SCSI-generic
SCSI-cd
Uitzetten:IDE-cdrom support (die heb je niet meer nodig, want je hebt nu SCSI
)
Met deze opzet heb je ook die LILO-regel niet nodig, want de kernel herkent het allemaal automagisch.
[edit]
Voor het branden op de console heb je ook mkisofs (om iso9660 te brouwen) en cdparanoia (om audio te rippen) nodig. Er is ook een proggie onder de naam burncenter. Erg primitief, maar het doet wat het moet doen.
Aanzetten bij ATA/IDE:
SCSI-emulation
En bij SCSI:
SCSI-generic
SCSI-cd
Uitzetten:IDE-cdrom support (die heb je niet meer nodig, want je hebt nu SCSI
Met deze opzet heb je ook die LILO-regel niet nodig, want de kernel herkent het allemaal automagisch.
[edit]
Voor het branden op de console heb je ook mkisofs (om iso9660 te brouwen) en cdparanoia (om audio te rippen) nodig. Er is ook een proggie onder de naam burncenter. Erg primitief, maar het doet wat het moet doen.
Dat moet ik met 'make xconfig/config/menuconfig' doen of niet? Dus dan moet ik de kernel ook opnieuw compilen? (sorry, ik ben geen linux n00b, maar ik heb me nog nooit in kernel compilen verdieptOp donderdag 20 september 2001 17:52 schreef Valium het volgende:
Kernel config:
Aanzetten bij ATA/IDE:
SCSI-emulation
En bij SCSI:
SCSI-generic
SCSI-cd
Yep...gewoon 'make een_van_de_drie' draaien in /usr/src/my_linux_source_dir en die dingen wijzigen. Vervolgens staan de andere instructies in de bijgeleverde readmeOp donderdag 20 september 2001 19:33 schreef BezurK het volgende:
[..]
Dat moet ik met 'make xconfig/config/menuconfig' doen of niet? Dus dan moet ik de kernel ook opnieuw compilen? (sorry, ik ben geen linux n00b, maar ik heb me nog nooit in kernel compilen verdiept)
[en inderdaad, een van de stappen is het compileren van je kernel]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Once you take the blue pil, there's no way back....Op donderdag 20 september 2001 19:33 schreef BezurK het volgende:
[..]
Dat moet ik met 'make xconfig/config/menuconfig' doen of niet? Dus dan moet ik de kernel ook opnieuw compilen? (sorry, ik ben geen linux n00b, maar ik heb me nog nooit in kernel compilen verdiept)
Welkom m'n jongen, je slaat aan't kernelcompilen!
lol!Op donderdag 20 september 2001 20:52 schreef SiR_pr0zaQ het volgende:
[..]
Once you take the blue pil, there's no way back....
Welkom m'n jongen, je slaat aan't kernelcompilen!
Is het zo verslavend dan om je kernel te optimizen/tweaken? ja zeker...
Pagina: 1