Lol, zelfs naast het circuit wordt er gestreden om de snelste tijdDaanN44 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:31:
[...]
Nice, ik heb 'm ook gelopen![]()
Nu is de hamvraag, wie was er sneller?
Kom maar op danDaanN44 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:31:
[...]
Nice, ik heb 'm ook gelopen![]()
Nu is de hamvraag, wie was er sneller?
Zo dan
Zelfs wandelend ben je supersnel.
Dat is bijna hardlopen man...
Dat is bijna hardlopen man...
Haha ja was ook niet de eerste keer dat ik ‘m liep. Hoorde donderdag van mensen langs de kant dat ik bij de eerste 30-35 liep
Uitslag Monza - Geen tracklimits
Uitslag Silverstone - Reverse
Uitslag Monza - F2
Geeft de volgende tussenstand:
Uitslag Silverstone - Reverse
Uitslag Monza - F2
Geeft de volgende tussenstand:
Het is al een behoorlijke tijd stil vanuit mij, @kiiv3H heeft het draaiende gehouden!
.. hebben mensen de F1 26 dlc al geprobeerd en zo ja, wat vinden jullie ervan?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ben al wat bezig geweest en valt me behoorlijk mee.
Energie huishouding heb ik nog wel op automatisch staan, behalve de boost functie.
Handling valt me ook alleszins mee, 2024/2025 moest ik veel meer aan wennen.
Al met al positief verrast ten opzichte van vorige jaren.
Energie huishouding heb ik nog wel op automatisch staan, behalve de boost functie.
Nou ik denk er helaas anders over. We spelen nog steeds op dinsdagavond met een clubje en dat energymanagement vind ik maar wat vervelend. Je wil gewoon elke ronde kunnen stampen ipv te letten op je batterij. Haal je net iemand in...baterij leeg...halen zij je weer in....Andries155 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:50:
Ik ben al wat bezig geweest en valt me behoorlijk mee.
1.17.375
Ik vind dit erg leuk moet ik zeggen (ook wel te zien aan het aantal rondjes
) Aparte lijnen zoeken enzo...
Ik vind dit erg leuk moet ik zeggen (ook wel te zien aan het aantal rondjes [ Voor 10% gewijzigd door DaanN44 op 10-08-2026 22:09 ]
Uitslag Abu Dhabi - Geen tracklimits
En dat geeft de volgende eindstand van dit kampioenschap (met voor het eerst in onze geschiedenis een gedeelde eerste plaats denk ik?):
:strip_exif()/f/image/BmjrxQqA5IYDTLxOyYZomjGU.png?f=user_large)
Namens mij en de rest van de organisatie bedankt allemaal voor het meedoen. Ik gok dat we wel terug zullen keren ergens in september ofzo mocht daar animo voor zijn, in welke vorm kunnen we nog bepalen. De 2026 DLC zou natuurlijk kunnen maar we zouden ook naar een van de oudere games kunnen grijpen; F1 2020 bijvoorbeeld?
En dat geeft de volgende eindstand van dit kampioenschap (met voor het eerst in onze geschiedenis een gedeelde eerste plaats denk ik?):
:strip_exif()/f/image/BmjrxQqA5IYDTLxOyYZomjGU.png?f=user_large)
Namens mij en de rest van de organisatie bedankt allemaal voor het meedoen. Ik gok dat we wel terug zullen keren ergens in september ofzo mocht daar animo voor zijn, in welke vorm kunnen we nog bepalen. De 2026 DLC zou natuurlijk kunnen maar we zouden ook naar een van de oudere games kunnen grijpen; F1 2020 bijvoorbeeld?
Jongens, weer erg bedankt!
Ik geniet er nog steeds van zo en hier terugkeer zeker animo voor!
Ik geniet er nog steeds van zo en hier terugkeer zeker animo voor!
Bedankt wederom voor de organisatie van dit leuke seizoen! De afwisseling tussen normale races, F2 en geen track limits maakte het echt top!kiiv3H schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 10:50:
Uitslag Abu Dhabi - Geen tracklimits
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Felicitaties natuurlijk aan de top 3, @BrumCel @DaanN44 @kiiv3H ! Spannende uitslag geworden tussen jullie
Nu alweer zin in het volgend seizoen!
:strip_exif()/f/image/NqfCVHBkF5Tf2jSGA2fkMe5e.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HVGywwhj9XRIGAeWCEkHXirv.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VILnz98iOH3ZOpTgrwwHDRFo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F3EZQVFqoPo93Xwp6qi7GavO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kJviZMkBtpETSdId45Rr5VPt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fmwTopn9S3esoV0lElloKYcy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yw58kSRyWFoP4IeE41QVXD2q.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vS5mvrjk9csoDYt4qJ5DzqDp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RVqRBNlxAlpLsphllJJhqxvV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FWr6s3Wuow1hKIHfvSSd4Pov.png?f=fotoalbum_large)