[Multi] F1 2025 GoT TimeTrial Kampioenschap - Seizoen 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• MarcelF1
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:52
Rogar schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:52:
1:43,302
[Afbeelding]

Ben nog 6 tiende langzamer zonder abs. Maar je kan echt beter doseren/sturen ofzo. Alleen die lockups zijn onvoorspelbaar. Eerder remmen zeker? 😇
Kan veel zijn, waarschijnlijk vooral gewenning. Eerder remmen, of juist korter 100% remmen, rembalans, sneller terugschakelen, etc. Eventueel ook instellingen van je rempedaal, ik weet of je daar iets kunt afstellen.

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:11
MarcelF1 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 10:34:
[...]

Kan veel zijn, waarschijnlijk vooral gewenning. Eerder remmen, of juist korter 100% remmen, rembalans, sneller terugschakelen, etc. Eventueel ook instellingen van je rempedaal, ik weet of je daar iets kunt afstellen.
Hahaha, ja het werd wel beter naarmate ik langer bezig was. Heb wel loadcell-pedalen, dus kan volgens mij redelijk wat dingen afstellen.

Misschien toch upgraden naar de nieuwe Podiumset van Fanatec.

• ronaldhssc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:22
Rogar schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:01:
[...]

Hahaha, ja het werd wel beter naarmate ik langer bezig was. Heb wel loadcell-pedalen, dus kan volgens mij redelijk wat dingen afstellen.

Misschien toch upgraden naar de nieuwe Podiumset van Fanatec.
Ik heb de pedalenset van Sim-Lab, erg tevreden mee en Nederlands :)

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
MarcelF1 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:05:
[...]

Waar zit je aan te denken? Kan zeker helpen, ik ben veel constanter geworden door de nieuwe set.
Ik zat te kijken naar een Moza R9 of een CSL DD bundel, wil dan iig fatsoenlijke direct drive en loadcell rem hebben. Maargoed nog maar even oriënteren, sowieso wel fijn dat de prijzen van het hele spul de afgelopen jaren best wel gedaald zijn.

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:11
kiiv3H schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:49:
[...]

Ik zat te kijken naar een Moza R9 of een CSL DD bundel, wil dan iig fatsoenlijke direct drive en loadcell rem hebben. Maargoed nog maar even oriënteren, sowieso wel fijn dat de prijzen van het hele spul de afgelopen jaren best wel gedaald zijn.
Wil je mijn set niet overnemen? Dan ga ik upgraden 😇😎

• ronaldhssc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:22
[...]

Ik heb eventueel nog CSL loadcell pedalenset liggen die ik niet meer gebruik :)

• MarcelF1
[...]

Beide mooi, al heb ik er geen ervaring mee. De Moza is denk wel wat nieuwer/moderner. Zeker de pedalen zien er wat beter uit dan de Fanatec. Zegt verder niks, dus lekker inlezen en uitzoeken :)

• MarcelF1
De track limits verpesten hier alles, terwijl het echt een leuk circuit is. Dikke frustratie.

1.14.407

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xmh3nwWcLUqczbXJ7t23nzlMB_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7JxMj4W9KehlUARRKnLjr47.jpg?f=fotoalbum_large

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Nog niet echt een goede tijd, maar had voor nu niet meer tijd om te oefenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWgV0oMJBJR1ZWK8LuZiFFjddPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BtdVYPhSyuXHYZZpn2I1RoRZ.png?f=fotoalbum_large

1:17.287

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1 2 3 Laatste