• Ancaji
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 23-02 09:33
Hoi,

Nu hebben we enkele beleggingsfondsen bij Crelan en ING waarin we maandelijks sparen. Die banken spreken natuurlijk voor hun eigen producten. Weet er iemand hoe je in België een betrouwbare onafhankelijk financieel adviseur vindt die je tegen betaling kan adviseren waar je best je beleggingsfonds kiest?

Ik weet dat je dit natuurlijk ook zelf allemaal kan uitzoeken. Maar daar hebben we geen tijd en energie voor. Mijn man is altijd aan het werk en ik ben chronisch ziek. We hebben een mooi bedrag op de bank dat nu zijn waarde aan het verliezen is. We willen dit graag voor onze toekomst beleggen zonder teveel zorgen, maar wel zorgende dat het geld wat groeit.

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Nu online
Als je iemand op z’n blauwe ogen wil geloven met al je spaargeld zou ik naar zo’n adviseur gaan. Anders misschien toch zelf beetje in verdiepen.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:39
Ancaji schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 21:38:
We hebben een mooi bedrag op de bank dat nu zijn waarde aan het verliezen is. We willen dit graag voor onze toekomst beleggen zonder teveel zorgen, maar wel zorgende dat het geld wat groeit.
Beleggen is niet zonder risico, is dat wel iets waar je je bewust van bent? Gratis geld bestaat niet, anders zou iedereen wel even snel zijn geld beleggen....

Je zou iets van een index fonds kunnen doen, maar ook daarbij geldt: lees je in, kies bewust.

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Ik ben een onafhankelijke, maar geen adviseur en die geen advies mag geven, maar ik geef je een gratis tip.

Lees dit topic door, meer hoef je niet te weten:
Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1

[ Voor 9% gewijzigd door NicoHF op 19-02-2026 21:54 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:57

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik weet dat je dit natuurlijk ook zelf allemaal kan uitzoeken. Maar daar hebben we geen tijd en energie voor.
Maar dat betekent niet dat je hier dan maar de vraag kan dumpen en anderen de tijd laat investeren. Als je een topic opent vragen we eigen inzet op Tweakers. Wat heb je zelf al uitgezocht, gevonden en welke specifieke vragen heb je nog n.a.v. jouw eigen voorwerk :) ? Zie ook onze huisregels waarmee je akkoord bent gegaan bij registratie.

Er is een lopend topic waar je een hoop informatie zelf kunt teruglezen: Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1

Dit topic gaat zo niks worden en gaat dus ook dicht

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 20-02-2026 08:35 ]

Dit topic is gesloten.