"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zoals in: geen idee wat de score is. Nog niet gemodereerd.
Singleton lijkt teveel op 0, X lijkt teveel op fout, / lijkt ook teveel op fout, - lijkt teveel op negatief...
Vraagteken kan weer overkomen alsof er een uitleg of iets dergelijks achter zit. En dat '-' teveel op negatief lijkt vind ik wat vergezocht. Een streepje zonder een getal erachter zal denk ik niet snel als negatief ervaren worden, meer als ontbrekend (wat de score ook is, als er nog niet gemodereerd is).Kheos schreef op zondag 15 februari 2026 @ 14:47:
Suggestie voor symbool: ?
Zoals in: geen idee wat de score is. Nog niet gemodereerd.
Singleton lijkt teveel op 0, X lijkt teveel op fout, / lijkt ook teveel op fout, - lijkt teveel op negatief...
Ik heb beide geprobeerd en ik pleit, wederom, voor het streepje:
The devil is in the details.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ok. Ik zie je punt 😁Hahn schreef op zondag 15 februari 2026 @ 14:53:
[...]
Vraagteken kan weer overkomen alsof er een uitleg of iets dergelijks achter zit. En dat '-' teveel op negatief lijkt vind ik wat vergezocht. Een streepje zonder een getal erachter zal denk ik niet snel als negatief ervaren worden, meer als ontbrekend (wat de score ook is, als er nog niet gemodereerd is).
Ik heb beide geprobeerd en ik pleit, wederom, voor het streepje:
[Afbeelding]
How about 2 streepjes "--"
Geen verwarring met -, en bij veel apparaten/apps is dat "ik laad FF data op, tot zo"
[ Voor 70% gewijzigd door Kheos op 15-02-2026 14:57 ]
The devil is in the details.
#Kheos schreef op zondag 15 februari 2026 @ 15:15:
Ik zie dit topic al ontsporen met een dozijn suggesties maar [] kan voor mij ook.
Die vind ik mooi!
...
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Nee
Zoals ik al zei: laten we er geen lijst van 100 verschillende opties van maken. De volgende stelt dan een kak-emoji voor en de volgende 'het chinese teken voor leeg, en de volgende een of andere meme die 3 anderen kennen...
Niets van dat alles dus.
[ Voor 48% gewijzigd door Kheos op 15-02-2026 21:20 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat lijkt mij inderdaad het meest logische, dan kan je zelf kiezen wat je wilt en of je het wilt.AW_Bos schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:28:
Kan je dat niet met Custom CSS doen?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Uiteraard, maar ik vraag het niet voor mezelf.AW_Bos schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:28:
Is "dat kan met Custom CSS" niet vooral een dooddoener die regelmatig terugkomt en de ontwerpverantwoordelijkheid bij de gebruiker legt, terwijl het hier om een generieke gebruiksverbetering gaat?AW_Bos schreef op zondag 15 februari 2026 @ 21:28:
Het is al meerdere keren aangekaart, voor zover ik weet, en mag wat mij betreft direct worden ingevoerd. Welk teken het wordt maakt mij op zich niet uit, zolang duidelijk is dat het om een ongemodereerde reactie gaat en het liefst uitnodigt om te modereren, indien de gebruiker die rechten heeft.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999