Mijn webhosting partij heeft onlangs support aangezet voor oudere php versies. Kennelijk worden wat oudere versies niet meer ondersteund en om toch support te verlenen hebben ze een extra dienst aan mijn webhosting pakket toegevoegd. Ze brengen mij hiervoor een klein bedrag in rekening, nadat ze gemaild hadden dat ik dit moest uitschakelen als ik er geen gebruik van wil maken. Ongevraagd Opt-out dus.
Natuurlijk zag ik die mails pas nadat de eerst factuur binnenkwam. Maar... ik gebruik helemaal geen PHP op mijn website. Ze kunnen prima controleren of er php files binnen mijn domein gehost worden, dus ze kunnen weten dat deze dienst 100% nutteloos is voor mij.
Zoals gezegd, klein bedrag maar ik vind het toch een rare gang van zaken. Wat denken jullie, sta ik in mijn recht als ik weiger te betalen?
Natuurlijk zag ik die mails pas nadat de eerst factuur binnenkwam. Maar... ik gebruik helemaal geen PHP op mijn website. Ze kunnen prima controleren of er php files binnen mijn domein gehost worden, dus ze kunnen weten dat deze dienst 100% nutteloos is voor mij.
Zoals gezegd, klein bedrag maar ik vind het toch een rare gang van zaken. Wat denken jullie, sta ik in mijn recht als ik weiger te betalen?
:strip_exif()/f/image/sZAWv3qsfO1eD807RPycFTLd.jpg?f=fotoalbum_large)