Onlangs is bij ons de zolder van binnenuit geïsoleerd. Dat is afgerond en nu kunnen we dus door met de afwerking van de zolder. We willen graag op de rachels gipsplaten gaan plaatsen. Zie ook de foto’s. Nu zijn de rachels horizontaal door het bedrijf geplaatst met 60cm hart op hart. Nu wil je liever eigenlijk 30/40 cm hoh, maar dat is niet meer mogelijk helaas. Wij willen de gipsplaten (AK) wel gaan plaatsen. We gaan de gisplaten niet laten stucen, we willen ze netjes afwerken en dan schilderen of behangen.
De vragen:
- het is niet ideaal, ik weet het met doorbuigen, maar zou het kunnen met gipsplaten?
- de rachels zijn horizontaal geplaatst, de gipsplaten ook horizontaal of verticaal?
- waar is het beste te starten met gipsplaten?
- de huidige stroompunten wil ik doortrekken met een spotkabel en spotjes verwerken er in.
Mochten jullie andere tips of adviezen hebben hoor ik ook graag
bedankt!:strip_exif()/f/image/82D7cf5TZzUO1s4rZVbNl73F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aOneUNWlLow69FvXFUwNk7Cv.jpg?f=fotoalbum_large)
De vragen:
- het is niet ideaal, ik weet het met doorbuigen, maar zou het kunnen met gipsplaten?
- de rachels zijn horizontaal geplaatst, de gipsplaten ook horizontaal of verticaal?
- waar is het beste te starten met gipsplaten?
- de huidige stroompunten wil ik doortrekken met een spotkabel en spotjes verwerken er in.
Mochten jullie andere tips of adviezen hebben hoor ik ook graag
:strip_exif()/f/image/82D7cf5TZzUO1s4rZVbNl73F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aOneUNWlLow69FvXFUwNk7Cv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J2BasMAi2n72wIuifVXUnGBB.jpg?f=fotoalbum_large)