[gallery] geen karmagrafiek

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:09
5pë©ïàál_Tèkén

Op mijn profielpagina zie ik geen karmagrafiek meer. Ook is de karma taart een stukje kleiner lijkt het. Het probleem doet zich voor zowel in- als uitgelogd, in de browsers Firefox, Opera, Chrome & Edge.

Team anti-scalp - wauw..

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@5pë©ïàál_Tèkén [forum] Mijn karmaverloop is niet zichtbaar in het profiel
Zou het uitgezet kunnen zijn?
kujinshi schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:49:
EDIT: Kan het in mijn profiel weer aan zetten. Maar wie bij Tweakers heeft het dan uitgezet ... ?

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 09-02-2026 17:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 5pë©ïàál_Tèkén
@Raven klopt, stond opeens uit. Thx voor de fix maar inderdaad de vraag - wie/wat zette de grafiek uit?

Team anti-scalp - wauw..

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@crisp Is er een A/B-test ofzo geweest die dit zou kunnen veroorzaken? Zie ook [forum] Mijn karmaverloop is niet zichtbaar in het profiel

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 9 februari 2026 @ 19:33:
@crisp Is er een A/B-test ofzo geweest die dit zou kunnen veroorzaken? Zie ook [forum] Mijn karmaverloop is niet zichtbaar in het profiel
Nee, er draait daar geen A/B-test.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij werd de instelling uit het profiel nooit goed gehonoreerd, en is dat onlangs gefixed.

Intentionally left blank

• 5pë©ïàál_Tèkén
@crisp dank je wel voor de terugkoppeling! Topic mag een slotje wat mij betreft :)

Team anti-scalp - wauw..

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Slotje it is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.