[forum] Mijn karmaverloop is niet zichtbaar in het profiel

Pagina: 1
Acties:

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 03-02 12:45

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
kujinshi

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Link openen.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dan had ik weer een karmaverloop.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Niet nodig.

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Computer, Firefox. Ik zie het karmaverloop in andere gebruikers profielen prima, alleen in mijn eigen profiel niet. Een week/paar weken geleden was het nog wel zichtbaar. Ik kijk er niet elke dag.

Bedankt alvast voor het oplossen!

• kujinshi

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
EDIT: Kan het in mijn profiel weer aan zetten. Maar wie bij Tweakers heeft het dan uitgezet ... ?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:30

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Kan ook door A/B testing komen door een devver? Geen idee of dat in het weekend gedaan wordt. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@kujinshi Heb je 'm ook aangezet? Ik kan 'm bij jou namelijk niet zien, op mijn eigen profiel wel.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44
PD2JK schreef op zondag 1 februari 2026 @ 14:55:
Kan ook door A/B testing komen door een devver? Geen idee of dat in het weekend gedaan wordt. :)
A/B testing door een devver :? Bedoel je dat een developer specifiek gaat testen met het account van één iemand? Dat lijkt me zeer sterk. En wat zou de test precies zijn, de grafiek verbergen vs tonen met wat als doel...?

Sowieso is de optie om de grafiek te verbergen, maar vervolgens de titel wel te laten staan een bijzondere keuze. Ik snap ook niet helemaal waarom die grafiek verborgen kan worden (en waarom de karmaverdeling dan niet?).

The devil is in the details.

• kujinshi

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
sypie schreef op zondag 1 februari 2026 @ 16:37:
@kujinshi Heb je 'm ook aangezet? Ik kan 'm bij jou namelijk niet zien, op mijn eigen profiel wel.
Ja, hij is aangezet. Ik snap niet dat iemand die optie uit wilt hebben.
Pagina: 1