Waarom word ik nou weer de hele tijd betrokken in deze onzin? Dat azazelsat nou slotjes spaart is toch niet mijn idee?
Niet zeuren je bent medeplichtig, en jullie kunnen zeuren wat je wilt maar deze topic is een popu onderwerp aan het aantal posts te zien
ja dat komt omdat je de gefrustreerde tweakers iets (jullie) geeft om zich op af te reageren.... en zeg nou zelf.... iedereen is toch wel eens gefrustreerd?Op donderdag 20 september 2001 09:34 schreef azazelsat het volgende:
Niet zeuren je bent medeplichtig, en jullie kunnen zeuren wat je wilt maar deze topic is een popu onderwerp aan het aantal posts te zien
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
EnGebruikersnaam: azazelsat
Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres: -
Aantal posts: 28
Gem. aantal posts/dag: 10
...zegt al weer meer dan genoeg! Als ze niet gebanned worden maken ze morgen weer een account aan!Gebruikersnaam: xantip
Voornaam: x
Achternaam: x
E-mail adres:
Aantal posts: 46
Gem. aantal posts/dag: 1
Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in.... maar tis gewoon wachten op iemand met een mooi slotje.Op donderdag 20 september 2001 09:34 schreef azazelsat het volgende:
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Wat nu popu onderwerp, we willen je gewoon weg hebben op dit forum, dus daarom de vele reacties.Op donderdag 20 september 2001 09:34 schreef azazelsat het volgende:
Er zal zometeen wel een modje komen die hier een slotje op zet.
en er wordt misschien met wat waarschuwingen/BANS gegooid
Hoe meer jullie posten hoe leuker WIJ het vinden. Al hoewel xantip beweerd dat hij er niks mee te maken heeft.
tja, die sparen ze dus ookOp donderdag 20 september 2001 09:36 schreef Marv het volgende:
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in.... maar tis gewoon wachten op iemand met een mooi slotje.
azazelsat:
Mocht je een slotje willen kun je die natuurlijk ook gewoon aanvragen bij een mod!
xantip:Ik ben nu samen met xantip slotjes aan het sparen, hij heeft er nu 4 en ik twee. Wie helpt mij aan meer slotjes
azazelsat:Waarom word ik nou weer de hele tijd betrokken in deze onzin? Dat azazelsat nou slotjes spaart is toch niet mijn idee?
Zo te zien is xantip hier degene die door azazelsat "genomen" wordt; mooie vrienden!Niet zeuren je bent medeplichtig, ...
Dat er heftig op gereageerd wordt kan ook aan de stomzinnigheid liggen! IEDEREEN vindt namelijk dit soort post erg overdreven en verzoekt je dan ook bij deze alleen topic-specifieke zaken te posten en geen "slotjesaanvraag"...en jullie kunnen zeuren wat je wilt maar deze topic is een popu onderwerp aan het aantal posts te zien
Mocht je een slotje willen kun je die natuurlijk ook gewoon aanvragen bij een mod!
Verwijderd
Euh ik ben eigenlijk nogal gehecht aan mijn naam dus die behoud ik liever. En ik heet echt mr.XOp donderdag 20 september 2001 09:36 schreef ChUcKiE het volgende:
[..]
En
[..]
...zegt al weer meer dan genoeg! Als ze niet gebanned worden maken ze morgen weer een account aan!
je kan dit topic ook gewoon naar de HK moven.... dan krijgen ze geen slotje
Verwijderd
hoe meer jullie reageren hoe triester WIJ jullie vindenOp donderdag 20 september 2001 09:39 schreef azazelsat het volgende:
Hoe meer jullie posten hoe leuker WIJ het vinden. Al hoewel xantip beweerd dat hij er niks mee te maken heeft.
Ow ja... klopt..Op donderdag 20 september 2001 09:39 schreef SMulTiE het volgende:
[..]
tja, die sparen ze dus ook
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
en kunnen ze gelijk niet meer reagerenOp donderdag 20 september 2001 09:40 schreef Tampie2000 het volgende:
je kan dit topic ook gewoon naar de HK moven.... dan krijgen ze geen slotje
Verwijderd
Best wel sneu gedrag dit.
Het enige wat misschien nog erger is, is dat ik het heb gelezen, maar ook daar krijgt azazelsat wat mij betreft de schuld van.
Het enige wat misschien nog erger is, is dat ik het heb gelezen, maar ook daar krijgt azazelsat wat mij betreft de schuld van.
Op donderdag 20 september 2001 09:42 schreef azazelsat het volgende:
Wat is HK
ik wil dit forum verzieken
Hhehe, nu zal je waarschijnlijk niet eens een waarschuwing krijgen maar direct gebanned worden
hk = huiskamer trouwens... een onzinforum zeg maar...
HK is alleen voor elite members van dit forum... en daar hoor jij dus niet bijOp donderdag 20 september 2001 09:42 schreef azazelsat het volgende:
Wat is HK
ik wil dit forum verzieken
Dit vraagt om een ip-ban (daar zul je er niet zo snel een heleboel van sparenOp donderdag 20 september 2001 09:43 schreef azazelsat het volgende:
Aaah nee hier verzieken is veel leuker
Verwijderd
Volgens mij geven jullie nu azazelsat zijn zin! hij loopt helemaal trots door de school omdat hij zoveel replies heeft
iedereen kappen met posten!
Verwijderd
Ik verwacht binnen 5 minuuten 2 bans
ik stop nu met die onzin hier.
daarvoor kan ik ook naar HK namelijk
Verwijderd
Dat zou ik maar niet doen, want dan ban je een hele school!Op donderdag 20 september 2001 09:46 schreef mboogie2 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een ip-ban (daar zul je er niet zo snel een heleboel van sparen)
wat een onzinOp donderdag 20 september 2001 09:46 schreef xantip het volgende:
Volgens mij geven jullie nu azazelsat zijn zin! hij loopt helemaal trots door de school omdat hij zoveel replies heeftiedereen kappen met posten!
je kan ook veel replies halen met andere topics
sla em maar eens op z'n bek anders
en jezelf ook
Verwijderd
eeuh 1 ban mag ook welOp donderdag 20 september 2001 09:46 schreef enigma het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuuten 2 bans
ja das dan pech voor die schoolOp donderdag 20 september 2001 09:47 schreef xantip het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, want dan ban je een hele school!
IP ban is goed is zit toch op school en dan kan deze hele school niet meer op tweakers en dat is zielig
Nee, gaat goed hier..
Ik zou willen gaan flamen.. Maarja, toch maar ff inhouden..
Naja, modjes zijn al onderweg..
Enneh, MREn, dat jachtgeweer mag je van mij wel hebben
Ik zou willen gaan flamen.. Maarja, toch maar ff inhouden..
Naja, modjes zijn al onderweg..
Hey dit gedrag doet me denken toen ik 7 jaar geleden voor het eerst op het powerforum kwam! Lekker spamme, gelukkig heb ik die tijd gehad. Noem het maar de beginfase van internetten, en deze jongetjes van 11 en hooguit 13 jaar (als het al niet 1 dezelfde persoontjes zijn) zitten nu op pappie's p200 laptop stiekem de telefoon rekening omhoog te jagen.
Verwijderd
ja een ban is ook leuk heb ik ook gehad 2 seconden tot ik een nieuw ip en username had aangemaakt en daar zijn we weer hihiOp donderdag 20 september 2001 08:49 schreef azazelsat het volgende:
Ik ben nu samen met xantip slotjes aan het sparen, hij heeft er nu 4 en ik twee. Wie helpt mij aan meer slotjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom mensen een forum willen verzieken snap ik nou niet.
Of het nu hier is of ergens anders, het blijf zinloos.
Je gaat toch ook niet bij een slijterij naar binnen om vervolgens de boel te verzieken?
Azalstat en Xantip, gewoon netjes blijven en niet zulke kansloze fratsen uithalen.
Op dit forum kun je nog dingen leren, aan kennis heb je meer dan aan een herinnering van een verziekt forum.
Of het nu hier is of ergens anders, het blijf zinloos.
Je gaat toch ook niet bij een slijterij naar binnen om vervolgens de boel te verzieken?
Azalstat en Xantip, gewoon netjes blijven en niet zulke kansloze fratsen uithalen.
Op dit forum kun je nog dingen leren, aan kennis heb je meer dan aan een herinnering van een verziekt forum.
Het antwoord is reeds gegeven!Door xantip - maandag 17 september 2001 15:20
Dat vind ik nou ook!!! Ik zit naast hem en hij wilde maar niet naar me luisteren!
en dit is geen nieuwe tweaker! hij's alleen hardleers
Verwijderd
Moge U mijner eeuwige dank bekomen!Op donderdag 20 september 2001 09:51 schreef Twynn het volgende:
Ja dat jullie zo zielig zijn om met dit onderwerp te bemoeien serieuze forumgebruikers zouden dit onderwerp links laten liggen en gewoon verder kijken. Iedereen die op deze topic heeft gereplied wordt gebanned. Ik ben namelijk sinterklaas undercover. In een oging minder serieuze gebruikers van onze servers af te halen en daardoor de snelheid van de server voor andere gebruikers die wel serieus zijn te verbeteren.
LOLIedereen die op deze topic heeft gereplied wordt gebanned. Ik ben namelijk sinterklaas undercover.
- hardware always changes.. -
sukkelOp donderdag 20 september 2001 10:00 schreef azazelsat het volgende:
Ja dat jullie zo zielig zijn om met dit onderwerp te bemoeien serieuze forumgebruikers zouden dit onderwerp links laten liggen en gewoon verder kijken. Iedereen die op deze topic heeft gereplied wordt gebanned. Ik ben namelijk sinterklaas undercover. In een oging minder serieuze gebruikers van onze servers af te halen en daardoor de snelheid van de server voor andere gebruikers die wel serieus zijn te verbeteren.
Ik vraag me af of er in die opleiding van jouw ook logica zit, zo ja, dan is die in ieder geval ver te zoeken!Op donderdag 20 september 2001 09:57 schreef azazelsat het volgende:
Eeeuh ja maar nu is deze topic zo zwaar verziekt dat ie toch wel gedeleted wordt. hehe
* Boogie heeft gesproken, en gaat nu weer problemen oplossen.
* Boogie weet ook meteen weer waarom hij avond-hbo doet: om niet met pubers in de klas te hoeven zitten
Jij bent onze goedheiligmod helemaal niet.
Want jij maakt teveel taalfoutjez.
Want jij maakt teveel taalfoutjez.
edit:
Was voor * bazs2000 bedoeld.
Was voor * bazs2000 bedoeld.
Damn betrapt.
K ik ben sinterklaas niet ik geloofde trouwens ook niet meer laat hem maar met zijn pieten spelen.
K ik ben sinterklaas niet ik geloofde trouwens ook niet meer laat hem maar met zijn pieten spelen.
Wil je een slotje krijg je er geen !!!
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Kunnen we 'm niet op het eerste het beste vliegtuig naar het midden oosten sturen?
Verwijderd
Dit verdient ook een ban!Op donderdag 20 september 2001 10:08 schreef Marv het volgende:
Kunnen we 'm niet op het eerste het beste vliegtuig naar het midden oosten sturen?
Verwijderd
is niet aan je niveau te zienOp donderdag 20 september 2001 09:54 schreef azazelsat het volgende:
Eeeuh is het ook goed als we 17 zijn en hogere informatica studenren in venlo?
Daar ben ik het helemaal mee eens, een forum verkloten, oK maar een grap maken over de dood van meer dan 5000 mensen vind ik niet gepast.
Dan mag je ook van school getrapt worden.Op donderdag 20 september 2001 10:13 schreef azazelsat het volgende:
En als we nue ens zwaar aan de drugs zijn en daarom zo vaag doen?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
phreak zal zo wel terug zijn van school
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Hehe maar nu nietOp donderdag 20 september 2001 10:14 schreef funkflex het volgende:
phreak zal zo wel terug zijn van school
Verwijderd
Waarom praat je de heletijd in WE-form. Ik zit niet eens in hetzelfde lokaal !!!1Op donderdag 20 september 2001 10:13 schreef azazelsat het volgende:
En als we nue ens zwaar aan de drugs zijn en daarom zo vaag doen?
Verwijderd
OK nu ga ik toch echt naar je toe komen en je in mekaar slaan!!!!!Op donderdag 20 september 2001 10:17 schreef azazelsat het volgende:
We zitten naast elkaar flapdrol!!!!!
Ik wil niet veel zeggen maar ik denk dat ik jouw eerder op de grond heb. en ga maar lekker inex drink drinken want daar word je groot en sterk van
Op donderdag 20 september 2001 10:18 schreef xantip het volgende:
[..]
OK nu ga ik toch echt naar je toe komen en je in mekaar slaan!!!!!
veel plezier
Volgens mij liggen mijn collega's nog allemaal op 1 oor
, hoe kan dit nou weer, 4 pagina's zooi
20*350ZO45°
* Sjaak_Afhaak kan niet wachten morgen in de Limburger te lezen dat op Fontys Hogescholen in Venlo een minderjarige pestventje in mekaar geschopt is...
Hier staat tekst
Wordt het niet eens tijd om een GoT-rumblesquad op te richten???
de Hells-GoTtersOp donderdag 20 september 2001 10:22 schreef bazs2000 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een GoT-rumblesquad op te richten???
Hier staat tekst
L88 dit
.... sukkeltjes (allemaal)
Ik vind het al erg dat ik dit type ... tijdverspilling
Ik vind het al erg dat ik dit type ... tijdverspilling
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Op zich wel humor om te doen, maar wel zielig!!!
Maar een slotje vind ik het niet waard.... Dat zou deze mannen te veel eer geven!! Gewoon bannen!! En het liefste IP-bannen!!!
Maar een slotje vind ik het niet waard.... Dat zou deze mannen te veel eer geven!! Gewoon bannen!! En het liefste IP-bannen!!!
Als iedereen zijn wijze praat nou eens voor zich houdt, dan is er géén lol aan. Wacht maar totdat ze net zoiets als het Vobis-forum-gedoe op hun dak krijgen, dan komen ze met spijtbetuigingen
20*350ZO45°
Verwijderd
Weet iemand het adres van een van die kindertjes? Ik zoek nog een goede bestemming voor een atomized particle bommetje.... (nouja, bommeTJE?)
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Nee, dit is niet te vergelijken met dat geintje op het Vobis-forum.Op donderdag 20 september 2001 10:29 schreef RDK_NL het volgende:
Als iedereen zijn wijze praat nou eens voor zich houdt, dan is er géén lol aan. Wacht maar totdat ze net zoiets als het Vobis-forum-gedoe op hun dak krijgen, dan komen ze met spijtbetuigingen
Dat was nog erger, en daar deden meer mensen aan mee.
Dit zijn gewoon twee piepeltjes die GoT hebben ontdekt bij een mede-leerling en zijn zo op het botte idee gekomen om hier een beetje te gaan zieken.
Ban het IP (dus de hele school), en dan worden ze op school gewoon in elkaar geslagen!
Bannen en deze hele topic verwijderen plz!
dan krijgen jullie pas een horde boze tweakers achter jullie aan, gewapend met dremel en 40 accesoiresOp donderdag 20 september 2001 10:33 schreef azazelsat het volgende:
Ja haal het hele forum maar van internet
Moet ik dan beginnen, kleuters
Ik hou van Korn, Metallica, Cradle Of Filth, Slipnot, Apocalyptica en dat soort muziek nu moeten jullie
Ik hou van Korn, Metallica, Cradle Of Filth, Slipnot, Apocalyptica en dat soort muziek nu moeten jullie
Dit topic is gesloten.
![]()