Volgens mij liggen mijn collega's nog allemaal op 1 oor
, hoe kan dit nou weer, 4 pagina's zooi
20*350ZO45°
* Sjaak_Afhaak kan niet wachten morgen in de Limburger te lezen dat op Fontys Hogescholen in Venlo een minderjarige pestventje in mekaar geschopt is...
Hier staat tekst
Wordt het niet eens tijd om een GoT-rumblesquad op te richten???
de Hells-GoTtersOp donderdag 20 september 2001 10:22 schreef bazs2000 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een GoT-rumblesquad op te richten???
Hier staat tekst
L88 dit
.... sukkeltjes (allemaal)
Ik vind het al erg dat ik dit type ... tijdverspilling
Ik vind het al erg dat ik dit type ... tijdverspilling
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Op zich wel humor om te doen, maar wel zielig!!!
Maar een slotje vind ik het niet waard.... Dat zou deze mannen te veel eer geven!! Gewoon bannen!! En het liefste IP-bannen!!!
Maar een slotje vind ik het niet waard.... Dat zou deze mannen te veel eer geven!! Gewoon bannen!! En het liefste IP-bannen!!!
Als iedereen zijn wijze praat nou eens voor zich houdt, dan is er géén lol aan. Wacht maar totdat ze net zoiets als het Vobis-forum-gedoe op hun dak krijgen, dan komen ze met spijtbetuigingen
20*350ZO45°
Verwijderd
Weet iemand het adres van een van die kindertjes? Ik zoek nog een goede bestemming voor een atomized particle bommetje.... (nouja, bommeTJE?)
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Nee, dit is niet te vergelijken met dat geintje op het Vobis-forum.Op donderdag 20 september 2001 10:29 schreef RDK_NL het volgende:
Als iedereen zijn wijze praat nou eens voor zich houdt, dan is er géén lol aan. Wacht maar totdat ze net zoiets als het Vobis-forum-gedoe op hun dak krijgen, dan komen ze met spijtbetuigingen
Dat was nog erger, en daar deden meer mensen aan mee.
Dit zijn gewoon twee piepeltjes die GoT hebben ontdekt bij een mede-leerling en zijn zo op het botte idee gekomen om hier een beetje te gaan zieken.
Ban het IP (dus de hele school), en dan worden ze op school gewoon in elkaar geslagen!
Bannen en deze hele topic verwijderen plz!
dan krijgen jullie pas een horde boze tweakers achter jullie aan, gewapend met dremel en 40 accesoiresOp donderdag 20 september 2001 10:33 schreef azazelsat het volgende:
Ja haal het hele forum maar van internet
Moet ik dan beginnen, kleuters
Ik hou van Korn, Metallica, Cradle Of Filth, Slipnot, Apocalyptica en dat soort muziek nu moeten jullie
Ik hou van Korn, Metallica, Cradle Of Filth, Slipnot, Apocalyptica en dat soort muziek nu moeten jullie
Dit topic is gesloten.
![]()