Al enige weken valt het mij op dat bij het dichtklappen van de laptop de laptop in vol vermogen blijft doorloeien.
Het scherm is wel uit, maar mijn verlichting en ventilatoren blijven aan.
Als ik de laptop open klap springt het scherm gelijk aan.
In het energieschema bij 'gedrag van aan/uitknoppen en actie als ik het deksel sluit staat op slaapstand.
Dat gebeurd dus niet,
Hoewel, de ene keer gaat ie inderdaad op slaapstand, maar springt na een aantal minuten weer aan waarbij de ventilatoren op vol vermogen draaien.
In het taakbeheer bij processen staat niets 'geks' wat erop kan duiden dat de laptop spontaan weer aangaat met een gesloten deksel.
Virusscans uitgezet, alles in taakbeheer afgesloten om vervolgens weer te testen heeft geen effect gehad.
Drivers van de videokaart (RTX 4070) zijn up to date.
Ik heb een Windows 11 Home edition.
Laptop is een ASUS ROG Strix G18 met een i9 processor 2,20 GHz.
Iemand een idee wat ik kan testen of nog meer kan doen om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt.
Het scherm is wel uit, maar mijn verlichting en ventilatoren blijven aan.
Als ik de laptop open klap springt het scherm gelijk aan.
In het energieschema bij 'gedrag van aan/uitknoppen en actie als ik het deksel sluit staat op slaapstand.
Dat gebeurd dus niet,
Hoewel, de ene keer gaat ie inderdaad op slaapstand, maar springt na een aantal minuten weer aan waarbij de ventilatoren op vol vermogen draaien.
In het taakbeheer bij processen staat niets 'geks' wat erop kan duiden dat de laptop spontaan weer aangaat met een gesloten deksel.
Virusscans uitgezet, alles in taakbeheer afgesloten om vervolgens weer te testen heeft geen effect gehad.
Drivers van de videokaart (RTX 4070) zijn up to date.
Ik heb een Windows 11 Home edition.
Laptop is een ASUS ROG Strix G18 met een i9 processor 2,20 GHz.
Iemand een idee wat ik kan testen of nog meer kan doen om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt.