Zeer binnenkort wordt mijn SigEnergy (SE) batterij geplaatst. Ik wil nog wat extra panelen aanschaffen om die direct aan de SE omvormer aan te sluiten. De opstart van de SE is 180 V. Ik heb met veel moeite plaats voor 4 panelen op een klein dak van de 1e verdieping. De panelen wil ik rechtop onder een hoek tegen de muur van de 2e verdieping plaatsen. Nu vind ik tot nu toe alleen panelen met een opstart van net onder de 40Voc. Maar ik heb dus minimaal 45 Voc per paneel nodig. Vragen:
1: bestaan er panelen met 45 of hoger Voc. Ik probeer er op te zoeken maar ik moet echt elk merk afzonderlijk af maar tot nu toe niet gevonden.
2. Na veel zoeken kwam ik een video tegen van instelbare muurmontagebeugels. Helaas kan ik dit niet meer terug vinden. Weet iemand een link hiervoor.
...
...
1: bestaan er panelen met 45 of hoger Voc. Ik probeer er op te zoeken maar ik moet echt elk merk afzonderlijk af maar tot nu toe niet gevonden.
2. Na veel zoeken kwam ik een video tegen van instelbare muurmontagebeugels. Helaas kan ik dit niet meer terug vinden. Weet iemand een link hiervoor.
...
...