Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Dat is niet uniek aan Trump (of Biden, het is onder Trump bedacht en onder Biden uitgevoerd of niet stop gezet), in Irak deden ze dat ook. Zo heeft IS zich toen bewapend, hebben ze die staat gesticht, aanslagen in Europa gepleegd (dat onder Bush de Irak tijd?) En nu zijn ze in Iran bezig, ik ben benieuwd wie daar de gevolgen weer van gaat dragen (de VS ligt zelf lekker ver weg van alles)wildhagen schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 10:08:
[...]
In Afghanistan gaat het nu zo goed dat de Taliban weer aan de macht is. En Trump heeft de VS zó snel teruggetrokken dat er een enorme hoeveelheid militair materieel achtergebleven is. Een deel daarvan is onklaar gemaakt, maar het is inmiddels duidelijk (uit beelden en ander bewijs) dat veel van het Amerikaanse militaire materieel nu in handen is van de Taliban die er gretig gebruik van maakt....
Ja, Afghanistan is heel erg veel beter geworden van Trumps beleid. Zeker voor vrouwen is het nu erg aangenaam....
Maargoed, Afghanistan heeft geen olie (van betekenis), dus waarom zou Trump zich dan iets om die bevolking bekommeren he....
Als ze zich ooit terugtrekken van de basissen in Europa zullen ze hun zooi hier ook laten liggen. Het is duurder om het mee te nemen dan het gewoon af te schrijven. In Belgie had je tot een paar jaar gelegen een autokerkhof met allemaal amerikaanse auto's uit de tweede wereldoorlog. Dus toen deden ze dat al.
[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 28-02-2026 10:48 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik had deze gisteren gemist:
:strip_exif()/f/image/uq66dHuFXgnvqEDbmJ4bHBWq.png?f=user_large)
https://trumpstruth.org/statuses/37329
Dus nu is Venezuela dus de 51ste staat? Niet Canada dus?
Ik ben benieuwd hoe Trump gaat reageren als Venezuela de USA verslaat in de komende finale.
:strip_exif()/f/image/uq66dHuFXgnvqEDbmJ4bHBWq.png?f=user_large)
Ik ben benieuwd hoe Trump gaat reageren als Venezuela de USA verslaat in de komende finale.
Venezuela heeft idd de finale gewonnen ..duvekot schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:52:
Ik had deze gisteren gemist:
[Afbeelding]
Venezuela verrast VS in politiek beladen finale en wint World Baseball Classic
De VS begon de finale als favoriet, maar kwam al snel op achterstand. Venezuela stond tot de achtste inning op voorsprong, waarna de Amerikanen langszij kwamen.
In de negende inning slaagde Venezuela er alsnog in het beslissende punt te maken, waarna een heus Latijns-Amerikaans feest losbarstte in het uitverkochte stadion. "Niemand geloofde in Venezuela, maar nu pakken wij deze titel", zei matchwinner Eugenio Suárez.
:strip_exif()/f/image/r9YPsMDNSzGFHN1bEOFlSyVX.png?f=user_large)
https://trumpstruth.org/statuses/37334
Meer dan dat was het waarschijnlijk niet.
Trump dreigt opnieuw met annexatie van Groenland als de NAVO niet helpt met zijn oorlog tegen Iran:
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1
Let op:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
[ZT] Amerikaans buitenlandbeleid en geopolitiek
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:[ZT] Amerikaans buitenlandbeleid en geopolitiek
:strip_exif()/f/image/ckLBL6s7zZ7OyR7sG6wUARb0.jpg?f=fotoalbum_large)