Productpagina in Pricewatch met slide-ins -…

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• xSNAKEX
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:26
Artikel: .plan: Productpagina in Pricewatch met slide-ins - Development-iteratie #329
Auteur: @Freek1710
Even voor de zekerheid aangezien er blijkbaar nog geen topic voor is gestart. Mocht het nog niet zijn opgevallen in de comments, de reacties zijn vrijwel volledig negatief over deze wijziging. Gezien het feit dat dit al direct is doorgevoerd zonder eerst feedback te vragen lijkt het me logisch om dit per direct terug te draaien en even terug naar de tekentafel te gaan.
De vraag mag hier denk ik ook nog bij gesteld worden of er überhaupt iets gewijzigd hoeft te worden aan de pricewatch ui.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mwah, er loopt al een klein draadje hierover. ;)

Feedback topic slide-ins op productpagina

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• xSNAKEX
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:26
Oh misschien moet die even gekoppeld worden dan. Ik ben gewend dat wanneer ik op feedback klik ik automatisch naar het bestaande feedback topic ga en alleen de optie krijg om die aan te maken wanneer deze nog niet bestaat.

• Room42
  • Niet online
Die is nu bij deze in deze feedback-thread te vinden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Niet online
Overigens onderaan het artikel:
We hopen dat jullie met deze wijziging gemakkelijker alle verschillende informatie van een product die verspreid over de website staat bij elkaar kunnen brengen en daar waar relevant de details induiken! Mochten jullie hierover willen doorpraten mag feedback in dit topic.

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 20-01-2026 15:22 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Laten we de feedback centraal houden en verder gaan in Feedback topic slide-ins op productpagina
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.