Met 345 (met deze erbij 346) reacties over hoe ontiegelijk verschrikkelijk de nieuwe PW eruit ziet, lijkt het me verstandig als het Tweakers Beheer dit moet zien als een mislukte kans om de PW overzichtelijker te maken.
Wat was er mis met het oude design ? Niks volgens mij, als ik zo de reacties lees én de reacties krijg van zo wat iedereen die ik ken. Ook op onze Discordserver raakt men niet uitgepraat over deze afschuwelijke keuze van Tweakers.
Hebben jullie dit getest met een testgroep ? Ik kan me namelijk geheel niet voorstellen dat er ook maar één iemand in de testgroep die niet gelieerd is aan Tweakers, dit mooi en functioneel vond.
En als jullie het dan zo nodig vinden om dit door te drukken, geef ons oude rotten dan in elk geval de kans om het naar het oude terug te brengen. Dit is pretty not done. Tenzij dit een zoveelste poging is om jullie Tweakers.abonnement te verkopen, maar dat hoop ik voor jullie in elk geval niet (dan zullen er heel veel mensen weggaan).
Ja, dit komt onaardig over, ik snap het en begrijp het, maar ik kan het gewoonweg niet anders verwoorden.