• martijn22222
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:53
Ik ben op zoek naar inspiratie voor een vriendenweekend.

Kort:
- 15 personen, 35 jr.
- Juni 2026
- Zit te denken aan: Luxemburg (stad of omgeving), Keulen, Gent
- Vrijdagochtend vertrekken per auto, zondagmiddag terug
- Minimaal 1 grote(re) activiteit voor op de zaterdag en evt. 1 kleine activiteit voor vrijdagmiddag/avond
- Verder moet er ook 'reuring' zijn dus leuke kroegen / feestcafes / dinershows waar we de avonden doorbrengen

Wellicht dat iemand op bovengenoemde locaties ooit geweest is en ideeën / tips heeft.

Alvast bedankt!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:42
ga met zo'n grote groep lekker buitenaf zitten. Dan heeft niemand last van jeZoek bijvoorbeeld een blokhut of een hal van een schuttersvereniging. Groot kampvuur er bij, veel bier, bbq en niemand mist een kroeg. Wil je toch reuring kun je altijd met een taxi op pad. Activiteiten: Bezoek een bierbrouwerij in Duitsland. Zat brouwerijen die excursies bieden. Mainz is een leuke omgeving, kun je op bezoek bij de Opel fabriek. Ga een vlot bouwen op de Main. Je kunt vast ergens bij een schuttersvereniging op bezoek.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:58

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Wij (8 personen) zijn een aantal jaar terug naar Brugge gegaan. Zelfde idee, vrijdag heen - zondag terug. Huis midden in de stad gehuurd gegaan en daar de brouwerij gegaan. Leuke stad, heerlijk eten en je kan er ook mooi wat cultuur en historie snuiven.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:15
Grote villa huren in de Ardennen, die er genoeg staan voor een relatief klein bedrag (denk aan 100 euro p.p.)
Zwembad / jacuzzi / bar / BBQ erbij en bouw je eigen feestje.
Zaterdag iets van klimmen of kanoën of zo

[ Voor 18% gewijzigd door Blackouts op 14-01-2026 12:52 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Je komt zelf al met drie lokaties... waarom die drie? Wat heb je daar zelf gevonden?
Wat mag het kosten?
Voor wat betreft de 'reuring'... je bent met 15 man. Het lijkt me dat iedere kroeg die jullie binnenlopen op meer of mindere mate door jullie wordt overgenomen :) Hebben jullie het echt nodig om vermaakt te worden?
Als je op bovenstaande "Ja" antwoord, dan is het handig om aan te geven op wat voor manier ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• martijn22222
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:53
Dank voor je reactie.
- €300,00 p.p. voor reis/verblijf
- Ik heb gekeken waar we al eens zijn geweest en deze voor ons onbekende locaties lijken geschikt (op basis van internet). Maar iets anders kan dus ook.
- Klopt, er dient in ieder geval een kroeg te zitten c.q. dat er wat te beleven valt, dat is al voldoende. Enkel in eigen verblijf heeft niet de voorkeur.
Jester-NL schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:51:
Je komt zelf al met drie lokaties... waarom die drie? Wat heb je daar zelf gevonden?
Wat mag het kosten?
Voor wat betreft de 'reuring'... je bent met 15 man. Het lijkt me dat iedere kroeg die jullie binnenlopen op meer of mindere mate door jullie wordt overgenomen :) Hebben jullie het echt nodig om vermaakt te worden?
Als je op bovenstaande "Ja" antwoord, dan is het handig om aan te geven op wat voor manier ;)
Pagina: 1