Aanbeveling vriendenweekend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy.van.geel
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:40
Wie heeft er aanbevelingen voor een vriendenweekend, leeftijd tegen de 40.
Ben eigenlijk op zoek naar een bijzondere overnachtingplek/accomodatie en waar je in de buurt (of onderweg naar) een toffe activiteit(en) kunt doen. En in de avond lekker de kroeg in.
Mag in NL of BE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Hostel Cocomama in Amsterdam. Is ook altijd genoeg te doen voor een vriendenweekend. :)
Nooit van gehoord hoor, maar was de eerste hit op "overnachten in peeskamer".

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 10-07-2022 17:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy.van.geel
Peeskamer 😂
Old school overnachten in boomhut ofzo lijkt me ook wel tof, back 2 basic. Bbq en biertje erbij.
Bierbrouwerij bezoeken 🍺

[ Voor 81% gewijzigd door roy.van.geel op 10-07-2022 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Met hoeveel man zijn jullie? War mag hrt kosten? Wil je een indoor of outdoor activiteit doen? Wil je vanaf locatie makkelijk naar de kroeg kunnen (bijv lopen of pakken jullie een taxi terug)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
F1 Zandvoort.
Weekend op een camping.
Overdag en savonds aan de zuip.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:05
jack zomer schreef op zondag 10 juli 2022 @ 23:05:
F1 Zandvoort.
Weekend op een camping.
En niet te vergeten, onder dekking van de (mannelijke) mensenmassa lastig vallen van vrouwelijk publiek en bedienend personeel.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:39
Ik heb eens een super tof vrijgezellenweekend in de Ardennen gehad met een mannetje of 8. Overdag abseilen, tokkelen, en dat soort ongein. Begin van de avond lekker BBQ-en met (een hoop :P) bier, en in de late uurtjes naar de plaatselijke (grote!) discotheek. Overnachten in een lodge op de berg, 's ochtends met een lichte kater ontwaken in de frisse berglucht doet de pijn wat verzachten :P

Is alweer even geleden, dus de exacte locatie / organisatie kan ik je niet meer vertellen, maar moet vast wel iets te vinden zijn :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coleman
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-05 15:24
Twee weken geleden heb ik vriendenweekend georganiseerd en verbleven wij net iets boven Leeuwarden met 13 man, wat ons goed bevallen is! Activiteiten waren fierljeppen, middagje met sloepjes gevaren en s' avonds lekker de BBQ aangestoken (weer hadden wij gelukkig mee zitten). Zaterdagavond met de taxi naar Leeuwarden, was ook erg gezellig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

-tom-562

Oliesjeik

Tja, wat is je budget en wat willen jullie precies?
Ik ga het liefst met m'n vrienden in een blokhut zitten in de middle of nowhere met vuur en bier, of kamperen in het bos. Laatst heb ik nog een weekendje (dadshower) georganiseerd voor een vriend van mij, we zijn toen met 6 man een weekend lang gaan brommer rijden op onze oldtimer brommers, we hebben overnacht op een motorcamping in Limburg.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:45

ThunderNet

Flits!

Leuke boot huren in Friesland.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien is onderweg overnachten in een Duits familie hotelletje en dan semi-paintballen aan de Poolse grens iets voor jullie?

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:23
Denman schreef op zondag 10 juli 2022 @ 23:15:
Ik heb eens een super tof vrijgezellenweekend in de Ardennen gehad met een mannetje of 8. Overdag abseilen, tokkelen, en dat soort ongein. Begin van de avond lekker BBQ-en met (een hoop :P) bier, en in de late uurtjes naar de plaatselijke (grote!) discotheek. Overnachten in een lodge op de berg, 's ochtends met een lichte kater ontwaken in de frisse berglucht doet de pijn wat verzachten :P

Is alweer even geleden, dus de exacte locatie / organisatie kan ik je niet meer vertellen, maar moet vast wel iets te vinden zijn :)
Wij hebben dit onlangs gedaan (half mei) met 12 mannen in de leeftijd van tussen de 30-40 in de Ardennen. We sliepen in veldbedden en hadden alleen een koudwaterkraan en een firepit. Koken e.d. allemaal op kampvuur. Lekker primitief maar wel erg gezellig.

Overdag mountainbiken en klim/tokkelbanen. 's avonds barbecuetje. Afhankelijk van het budget is er voldoende te beleven in de Ardennen.

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27
Wil je een rustig weekend of met veel op stap gaan?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1777010

*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Orion84 op 11-07-2022 10:28 . Reden: Als je vindt dat reacties niet OK zijn: rapporteer ze ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:02
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Orion84 op 11-07-2022 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@roy.van.geel wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Dit is een discussieforum, geen helpdesk om je vraag te plaatsen en anderen je probleem op te laten lossen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 01:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En aanvullend nog steeds de vragen:
Aantal personen?
Budget?
En uiteraard: wanneer?

De grote groepsaccommodaties zijn vrij snel volgeboekt. Kleiner is meer aanbod maar vaak ook relatief prijziger.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy.van.geel
Aanvullend:
we zijn met 11 personen waarbij een budget van 175E wordt gehanteerd (overnachting + activiteit, restant kan worden gebruikt voor eten+drinken). Eventuele meerkosten verrekenen we later.
Aankomst op vrijdag, vertrek op zondag.
Het betreft de maand november. Activiteit kan zowel binnen als buiten zijn, kan fris zijn maar daar kun je je op kleden.

Uiteraard heb ik zelf ook al e.e.a. opgezocht, maar ik was gewoon benieuwd naar jullie input zonder er al meteen een richting aan te geven; mogelijk dat er dan toffe ideeën uitkomen waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben.

Voor wat betreft overnachten; blokhut, fort, bunker, boomhut, campers huren, yurt, safari-tent, dome, indoor-camping, trein, wijnvaten

Concreter: Avontyr in Reek, Domicilie Dome in Drenthe, Vakantieschuur De Zwaluw in Kasterlee, Train Lodge in Amsterdam, Fort aan de Klop in Utrecht, Prehistorisch huis in Lelystad, Vrouwen van Stavoren

Het zoeken van een accomodatie is gezien de groepsgrootte inderdaad al lastig, veelal is ook bezet en prijzig. Het vinden van een activiteit is altijd wel eenvoudiger zodra je de locatie van overnachten weet.

Vrijdag en zaterdag op stap, liefst op loopafstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:20
Schiermonnikoog, Kampeerboerderij. Fietsen huren bij de haven. Blokarten en/of vliegeren op het strand. Beetje rondfietsen, lekker lunchen en uit eten. Naar de Toxbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:40
Floriade in Almere. :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:53
Voor 175 euro PP overnachting + activiteit... wat hou je dan over; 50 euro met geluk? No way dat je daarvoor tegenwoordig fatsoenlijk voor uit eten kunt + drinken. Of je moet genoegen kunnen nemen met een simpel hoofd gerecht en 2 biertjes. Laatst ben ik een dagje uit geweest in een stad + karten. Met eten en een paar (speciaal) biertjes ga je zo over de 100 euro.

Tip: als er niet teveel budget is; leg maandelijks met je vriendengroep elke maand een vast bedrag apart en ga sparen tot 300 a 500 euro PP en maak er dan een mooi weekend van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jack zomer schreef op zondag 10 juli 2022 @ 23:05:
F1 Zandvoort.
Weekend op een camping.
Succes om daarvoor tickets te krijgen. ;)

Misschien ergens off-road buggy of quad rijden? :) Plekken genoeg in NL daarvoor.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 11-07-2022 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat zal me nogal wat zijn daar, ja :*)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 01:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gezien je budget icm activiteit zou ik eerder een jeugdherberg zoeken dan een hotel. En da's helaas niet als grapje bedoeld. Horeca heeft flink te lijden gehad, maken inhaalslag en personeelskosten rijzen de pan uit. Daar draait de consument (jullie dus) voor op.

Paar jaar geleden was het een prima budget. Maar tegenwoordig zou ik er 100 de man bij doen.

Qua uitjes: check https://rooiesok.nl/ even. Bart is een fantastische gast, zo gek als een deur, en heeft hele leuke uitjes. Helaas is het vuurspuwen niet per definitie als groepsactiviteit te boeken zie ik. Maar dagje brandweerman spelen (540 tot 12 personen) is ook leuk :)
Stappen in de regio wordt dan stratumseind in Eindhoven, maar daar is niks mis mee. Reken wel op 50 - 75 euro de man (ex transport) voor een avondje stappen, maar in Amsterdam ben je minimaal het dubbele kwijt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy.van.geel
Hotel, hostel, herberg, kampeerboerderij; dat maakt allemaal niet zoveel uit. Belangrijkste is dat we het gewoon gezellig hebben met z'n allen, daarvoor hebben wij niet veel nodig. Ik zal de suggesties eens bekijken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mbt budget: als je aangeeft dat NL en BE beide mogelijk zijn - kijk dan vooral in BE. Er is, zeker in de Ardennen, veel meer beschikbaar tegen lagere prijzen. Dat gezegd, ook daar is veel van dit formaat vroeg volgeboekt.

Wij hebben medio oktober een vakantiehuis in Beauraing (tegen FR grens aan, onder rook van kerncentrale Chooz :P ) voor weekend van vr-zo voor 15-18 mensen. Exacte prijs weet ik niet, maar budget voor heel weekend is EUR 150, en dat is incl nogal bourgondisch eten en genoeg drank om de tamme Finse viking en de ex-Yugoslaaf die we meenemen beide (letterlijk, afgelopen jaar :X ) om te laten vallen. Oh ja, en huis heeft een sauna. Dat is voor ons een must. Geen zin om je vrienden naakt en zwetend te zien? Dan kan het goedkoper :+

Keuze is vrij simpel geweest: ergens betaalbaars waar de groep in past dat op de gekozen data beschikbaar is. Meestal hielden wij maar handjevol plekken over op shortlist. Keuze was nagenoeg altijd op basis van features van accomodatie. Er is altijd wel wat in de buurt te doen. Hier moeten we nog verzinnen wat, maar als weer en waterstand het toestaan is kayakken op de Lesse of Semois voor de hand liggend, de Fin wil sowieso de kerncentrale van dichtbij bekijken en de geschiedenisfreaks hebben zin in Boullion. Eerdere jaren zijn we in het bos gaan lasergamen bij Achouffe (eh, en ja, excursie naar brouwerij zat er ook in ;) ), zijn we vanuit Gouvy naar oorlogsmuseum in Bastogne gegaan (en meermaals over de grens naar LUX voor inkopen), en afgelopen jaar zaten we in de buurt van Erezee en zijn we dolmens (lokale variant hunebedden) gaan kijken in Weris en uiteraard de brouwerij in Erezee een bezoekje gebracht.

Kortom, met jullie budget, groepsgrootte en gezien hoe kortdag je gaat boeken, begin met te kijken waar je nog terecht kunt, dan pas de rest erbij. Als je locatie hebt kunnen we meedenken over wat in de buurt te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1