Toon posts:

Photoflow, een linux programma voor batch fotobewerking-2

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Verwijderd

Topicstarter
Spamspamapamspam

Dit werkt wliicht wel om mijn topic te verwijderen

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2026 18:14 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Probeer het hier eens :)

Een programma is trouwens doorgaans wat groter, dus ik zou het een handig script noemen (wat het is) zodat mensen niet denken dat je iets aan het verkopen bent.

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Topicstarter
Spam 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2026 18:16 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo 'uitermate complex' is het niet. Het is vooral erg complex door de niksomschrijvende variabelenamen. :)
En misschien is het ook niet heel handig om de versioning in de bestandsnaam te doen. Dat is niet hoe version control (Git) werkt. Zo kun je totaal niet volgen wat er precies verandert aan het bestand.

Wat is precies het doel van je topic?
edit:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat je een opensourceproject deelt en leuk om over te discussiëren maar het is nog een beetje onduidelijk wat je precies wilt.
edit:
Overigens ook leuk dat je de video opgenomen hebt! Ziet er goed uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 07-01-2026 14:00 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
De complexiteit zit niet in de variabelen, maar in de vele lussen voor verschillende nogal kritische bewerkingen en hun onderlinge afhankelijkheid. AI kon dit pas na tientallen terugkoppelingen oplossen. Een script als deze kan ik niet meer schrijven, maar AI aansturen wel. :)

Ik laat dit topic verwijderen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2026 15:47 ]

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Als een topic gesloten wordt omdat het gezien wordt als spam, is het niet de bedoeling een nieuw topic te openen over hetzelfde onderwerp. Beter kun je dan contact opnemen met de betreffende moderator of admin.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.