Ik heb vandaag een nieuwe CPU, GPU en voeding in mijn PC gezet (Radeon RX 9060 XT, Chieftec Vega M Series 750W, ARCTIC Freezer 36, AMD Ryzen 7 5700X, moederbord is ASRock350M-HDV). Toen ik m weer opstartte kreeg ik de error uit de titel. Deze gaf mij de optie om verder te gaan met Y of N. In mijn naïviteit drukte ik maar op Y, en sindsdien toont de PC niets anders dan dit:
:strip_exif()/f/image/tVSCtmu2lul2iTzGDxcVdj78.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor zover ik kan zien, ligt dit eraan dat de PC mijn SSD niet meer herkent. Ik zie de C: schijf niet meer in boot options staan, alleen de D: schijf waarop geen besturingssysteem staat. Als ik een USB stick met Linux erin steek, start ie prima op, maar herkent ie mijn C: schijf nog steeds niet. Heb geprobeerd t in andere SATA openingen van de voeding t steken of m in t andere SATA slot van het moederbord te steken, maar dit had geen effect. Heb ik mijn SSD vernietigd door bij deze error op Y te drukken of kan ik nog iets doen hier?
:strip_exif()/f/image/tVSCtmu2lul2iTzGDxcVdj78.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor zover ik kan zien, ligt dit eraan dat de PC mijn SSD niet meer herkent. Ik zie de C: schijf niet meer in boot options staan, alleen de D: schijf waarop geen besturingssysteem staat. Als ik een USB stick met Linux erin steek, start ie prima op, maar herkent ie mijn C: schijf nog steeds niet. Heb geprobeerd t in andere SATA openingen van de voeding t steken of m in t andere SATA slot van het moederbord te steken, maar dit had geen effect. Heb ik mijn SSD vernietigd door bij deze error op Y te drukken of kan ik nog iets doen hier?
:strip_exif()/f/image/a2ZYTq3LaPUDQtuLbHFgrnVv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wYRgkT648xoFBwvkqGehOgJH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3hNozkj7S8XSUbQ54QN9atp3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kBIj0a6xc1Z3HMPf1IaQoD1v.jpg?f=fotoalbum_large)